Gå til innhold

Sove naken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det skal ikke mye til for at dere blir vrang :fnise:

Det er jo bare så deilig og ligge helt naken inntil hverandre :søvn:

nja.. vil vel ikke si at jeg blir vrang SÅ lett, så er litt uenig med deg der. (men hva "dere" gjør, vet jeg ikke, kan bare prate for meg selv.)

og de periodene jeg er enig med deg i at det er deilig å ligge naken, så ligger jeg naken, de gangene jeg altså er uenig, og synes det er mer deilig å ligge med underbukse, da ligger jeg med underbukse.

og det er deilig å ligge naken inntil, hud mot hud, men så er heller ikke underbuksene mine SÅ digre, så så lenge det ikke er om å gjøre å ligge kjønn inntil kjønn også i ikke-seksuell mood, så er det rimelig mye hud som får nærkontakt selv med truse. ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest su querida
Skrevet

Sover aldri naken, men aldri med mer enn truse heller (eneste unntaket er hvis jeg har besøk og må sove i stua, vil ikke risikere å blotte hele meg hvis de skulle gå på do midt på natta).

Har aldri klart å sove ordentlig med klær på. Trange klær blir jeg helt "kvalt" i og store klær ender jeg bare opp med å snu meg inni så når jeg våkner er de helt tvinnet og forvridd på meg. :ler:

Skrevet
Det var derfor jeg skrev at jeg ikke hadde kilde på "Helsefarlig", har lest det, men kan ikke stå inne for det...

Når det gjelder vrang eller ikke vrang, så blir jeg levende glad over at du leser "alle" kjære gjest. Eller over at du ikke ser at noen av oss er enige med deg...

Trur ikke jeg tok`n

Enig med hva?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg syns det var kjedelig når eksen sov med klær og jeg sov naken...

Skrevet
Jeg syns det var kjedelig når eksen sov med klær og jeg sov naken...

jammen det er jo noe helt annet, skjønner ikke hva du trekker det inn for engang, jeg mener.. det har jo INGENTING med saken å gjøre, egentlig er du bare vrang og kranglete.

*fniser*

Gjest Gjest_Veronica_*
Skrevet

Enda mer digresjon, men har også hørt at det kan være kreftfremkallende å sove med BH. Men vet ikke helt hvorfor, kan det være fordi man får dårligere blodsirkulasjon?

Bedre å sove uten truse pga av soppfare er jeg litt usikker på, det fine med trusa er vel at den skal trekke til seg fuktighet?

Anyways, etter sex gidder jeg ihvertfall ikke å ta på meg trusa igjen, men synes det er utrolig deilig når typen begynner å kile langs trusekanten i forkant av sex og når han tar den av, er lissom forplay!

Men som sagt, man skal jo faktisk i bunn og grunn prøve å sove og da er det nok best å gjøre det man selv synes er mest komfortabelt!

Skrevet

Leger anbefaler jenter å sove uten truse for å luftet litt, så det stemmer nok det (f.eks pga sopp). Men jeg anser det ikke akkurat som krise om jeg sover med truse. Det er verre å gå med stringtruser og veldig trange og tette bukser.

Skrevet
Enda mer digresjon, men har også hørt at det kan være kreftfremkallende å sove med BH. Men vet ikke helt hvorfor, kan det være fordi man får dårligere blodsirkulasjon?

Bedre å sove uten truse pga av soppfare er jeg litt usikker på, det fine med trusa er vel at den skal trekke til seg fuktighet?

Jøss å krøss da!

Er jo nærmest livsfarlig å sove med undertøy på. Det burde absolutt kommet med en varseltrekant ;)

Skrevet

Sover naken, hadde ALDRI klart å sove med BH..

Tar den av så fort jeg komme hjem..Syns det er ubehagelig å ha på BH egentlig, hvertfall når jeg bare er hjemme og skal slappe av alene.

Skrevet

Her sover begge naken, året rundt. :)

Skrevet

Jeg sover alltid naken. Synes det er mest behagelig, men folk må jo velge sjøl.

Gjest Catwoman
Skrevet

Sover med stor t-shorte, så det nesten blir som en nattkjole,(vinter) eller med tynn nattkjole med spaghettistropper (sommer)

men uten truse.

Skrevet

Sover naken så ofte som mulig. Liker at huden får puste etter å ha vert innestengt i klær en hel dag. Og når jeg og kjæresten min sover sammen blir det mye mer intimt. Han heller kunne aldri tenke seg å sove med klær.

Sover med klær på om jeg ikke er sikker på at jeg får sove uforstyrret. Men da har jeg nesten vondt på huden eterpå, og gleder meg til å få litt privatliv så jeg kan være naken.. :fnise:

Skrevet

Før vi fikk ungene, sov jeg alltid naken eller med truse på. Etter at ungene ble født, var det bedre å sove med truse og t-skjorte på siden man skulle ut av senga raskt og stelle den lille om natta. Når de ble større, fortsatte jeg og sove med klær på fordi det virka litt merkelig å være naken når de kom inn til oss om natta og ville sove hos oss. Litt feil, liksom.

Dessverre sover jeg fremdeles med truse og t-skjorte til min manns store ergrelse. Sovner jeg naken, våkner jeg hele tiden inntil jeg har kledt på meg. Hvis jeg fryser på skuldrene, bli nakken min stiv som en stokk neste morgen. Det hender jeg sover uten t-skjorte hvis det er veldig veldig varmt.

Men bh og stramme klær er helt utelukket.

Dette er hva jeg synes er best.

Skrevet

Sover alltid naken, såfremt jeg ikke er på besøk til noen.

Skrevet

Naken;)

Så lenge man ikke har tante rød på besøk;)

Skrevet

Jeg og mannen sover ALLTID naken, men d hender om vinteren at jeg må legge meg med sokker for å få sove....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...