FantasDick Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Det varierer. Noen gange rmed truse på, noen ganger naken, noen ganger med diverese "nattkjoler", da alltid uten truser. Ikke alltid like behagelig, men hva gjør man ikke for mannen..?
Gjest Kristin_ Skrevet 7. september 2007 #22 Skrevet 7. september 2007 Jeg skjønner ikke folk som sover med nattøy, bortsett fra midt på vinteren, og selv da foretrekker jeg bare en varmere dyne. Men det er vel individuelt. Også en liten digresjon. På amerikanske filmer/serier har folk en tendens til å ta på seg nattøy igjen ETTER de har hatt sex. Er det noen av dere pysjmennesker som faktisk gjør dette, eller er dette kun en konstruksjon for å unngå nakenhet :D?
Gjest Mirina Skrevet 7. september 2007 #23 Skrevet 7. september 2007 Jeg skjønner ikke folk som sover med nattøy, bortsett fra midt på vinteren, og selv da foretrekker jeg bare en varmere dyne. Men det er vel individuelt. Også en liten digresjon. På amerikanske filmer/serier har folk en tendens til å ta på seg nattøy igjen ETTER de har hatt sex. Er det noen av dere pysjmennesker som faktisk gjør dette, eller er dette kun en konstruksjon for å unngå nakenhet :D? Jeg fryser veldig lett, selv om jeg har tjukk dundyne. Og jeg gidder ikke ligge å fryse om natta. Kler som regel ikke på meg igjen etter sex, med mindre jeg fryser.
lettlurt Skrevet 7. september 2007 #24 Skrevet 7. september 2007 sov alltid med bokser på før, men så en gang sov jeg uten og nå klarer jeg nesten ikke å sove med, så jeg sover naken. en tanke er at det blir mugg hvis man holder det innestengt hele tiden der nede
Gjest Skrevet 7. september 2007 #25 Skrevet 7. september 2007 Sover med truse, men har jeg hatt sex gir jeg faen.. Sambo derimot nekter omtrent å sove naken..
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. september 2007 #26 Skrevet 7. september 2007 Jeg sover naken, kjæresten sloss med nebb og klør for og sove med trusa på. (Prøvd og omvende ho) Det er jo så deilig Spm er...hva er best? Om hun vil sove med truse på. Så synes jeg at du skal respektere det. hva er best. Det som er mest behagelig er best.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. september 2007 #27 Skrevet 7. september 2007 t-shorte og truse, med mindre det er 30+ ute, da blir det bare truse Har en tendens til å bli kald på skulderne hvis jeg sover uten t-shorte, og med tanke på at skuldrene mine er stive nok i utgangspunktet, så er det et enkelt valg
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 7. september 2007 #28 Skrevet 7. september 2007 Jeg sover med bh og truse. Føler meg rett og slett litt..ja...naken uten. Sove med BH? Kan det være sunt da? Er ikke som om BH'er puster så mye og så sitter de jo litt stramt da.. Eller har dere sovebh uten spiler å sånn kanskje? Høres ekstremt ubehagelig ut ihvertfall! Jeg liker å sove i truse, men noenganger uten s.feks. tar en dusj like før jeg legger meg da blir det nakent, eller når jeg har tenkt å hoppe på typen Er jo utrolig deilig med hud mot hud!
Gjest glamourgirl Skrevet 7. september 2007 #29 Skrevet 7. september 2007 Alltid naken, truse når mens. Å sove med bh har jeg hørt er helsefarlig, men jeg har selvsagt ikke noen konkrete kilder å henvise til... Når det gjelder partnere som sover med klær på, hadde en eks som måtte det. Og ikke pokker om han kunne sove uten. Kledde på seg etter sex. (som på amerikansk film...) Det syns jeg var kjedelig, må innrømme det. Så selv om du uttrykker deg litt ugunstig, trådstarter, så forstår jeg på sett og vis hvor du kommer fra. Er rett og slett lite gildt å ligge inntil en T-skjorte, når man kan ligge inntil hud.
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2007 #30 Skrevet 7. september 2007 Helsefarlig faktisk. Kan man dø eller bli syk av det? Jeg liker best å sove med trusen på. Jeg føler jeg "griser til" dynen hvis jeg sover helt naken.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. september 2007 #31 Skrevet 7. september 2007 Jeg leste et sted, men som sagt har jeg ikke kilder at det er helsefarlig på den måten at det strammer rundt ribbena, huden får ikke puste, og man får ikke ordentlig bevegelse. Jeg syns også det sier seg selv, jeg har som regler merker på brystene etter mønster på BH etter en hel dag med den på, og da er det jo deilig å slippe huden løs... Har sogar lest at det øker sjansen for brystkreft, men regner med at det kan ha vært en kåt mann, av type trådstarter som sto bak den påstanden og undersøkelsen...
aline Skrevet 7. september 2007 #32 Skrevet 7. september 2007 hva som er best, er hva den enkelte trives best med. Selv varierer jeg, noen perioder sover jeg naken, andre med truse, er det skitkaldt eller jeg er forkjøla eller på grensen til å bli, så kan jeg sove med en vid singlet el, men BH hadde jeg aldri klart å sove med. Når jeg har vært i forhold der vi stort sett samsover, så blir det som oftest naken, men det er mer fordi jeg ikke gidder kle PÅ meg trusa igjen etter sex. Og i amerikanske filmer har de jo på seg tøyet også når de har sex, så de slipper jo problemet med å kle det på igjen etterpå. (har alltid lurt på hvordan de klarer å ha sex med undertøy på, men foreløpig ikke funnet løsningen på det) og i soveiunderbukseperioder, så hadde jeg bare blitt vrang om partner prøvde å overtale meg til annet...
Gjest milkyway Skrevet 7. september 2007 #33 Skrevet 7. september 2007 Sover med truse på. Det er noe jeg ikke liker med følelsen av sperm rennende ned innsiden av lårene neste morgen.
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2007 #34 Skrevet 7. september 2007 Jeg leste et sted, men som sagt har jeg ikke kilder at det er helsefarlig på den måten at det strammer rundt ribbena, huden får ikke puste, og man får ikke ordentlig bevegelse. Jeg syns også det sier seg selv, jeg har som regler merker på brystene etter mønster på BH etter en hel dag med den på, og da er det jo deilig å slippe huden løs... Har sogar lest at det øker sjansen for brystkreft, men regner med at det kan ha vært en kåt mann, av type trådstarter som sto bak den påstanden og undersøkelsen... Jeg tror gjerne at det ikke er sunt, men jeg synes bare "helsefarlig" høres litt vel voldsomt ut.
Gjest Mirina Skrevet 7. september 2007 #35 Skrevet 7. september 2007 Og i amerikanske filmer har de jo på seg tøyet også når de har sex, så de slipper jo problemet med å kle det på igjen etterpå. (har alltid lurt på hvordan de klarer å ha sex med undertøy på, men foreløpig ikke funnet løsningen på det) Pøsj, er da ikke noe vanskelig å trekke bokseren litt ned, og trusa til side.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #36 Skrevet 7. september 2007 hva som er best, er hva den enkelte trives best med. Selv varierer jeg, noen perioder sover jeg naken, andre med truse, er det skitkaldt eller jeg er forkjøla eller på grensen til å bli, så kan jeg sove med en vid singlet el, men BH hadde jeg aldri klart å sove med. Når jeg har vært i forhold der vi stort sett samsover, så blir det som oftest naken, men det er mer fordi jeg ikke gidder kle PÅ meg trusa igjen etter sex. Og i amerikanske filmer har de jo på seg tøyet også når de har sex, så de slipper jo problemet med å kle det på igjen etterpå. (har alltid lurt på hvordan de klarer å ha sex med undertøy på, men foreløpig ikke funnet løsningen på det) og i soveiunderbukseperioder, så hadde jeg bare blitt vrang om partner prøvde å overtale meg til annet... Det skal ikke mye til for at dere blir vrang Det er jo bare så deilig og ligge helt naken inntil hverandre :søvn:
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2007 #37 Skrevet 7. september 2007 Fordi om du synes det er deilig, så betyr ikke det at alle synes det er deilig. Jeg vet ikke hvem som er mest vrang hvis man ikke kan respektere at partneren ønsker å sove med undertøy, jeg.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. september 2007 #38 Skrevet 7. september 2007 Det var derfor jeg skrev at jeg ikke hadde kilde på "Helsefarlig", har lest det, men kan ikke stå inne for det... Når det gjelder vrang eller ikke vrang, så blir jeg levende glad over at du leser "alle" kjære gjest. Eller over at du ikke ser at noen av oss er enige med deg...
Chiquita Skrevet 7. september 2007 #39 Skrevet 7. september 2007 Jeg mener å ha lest et sted at det er bra for jenter å sove uten truse for å "få luft" der nede. Spesielt for de som får lett sopp. Jeg vet ikke hvor jeg leste dette, og hvor pålitelig det da var. Selv foretrekker jeg å sove i "nettoen"
Gjest Mirina Skrevet 7. september 2007 #40 Skrevet 7. september 2007 Jeg mener å ha lest et sted at det er bra for jenter å sove uten truse for å "få luft" der nede. Spesielt for de som får lett sopp. Min erfaring er at dette stemmer. Men nå er undelivet mitt veeeeldig følsomt også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå