Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg sover naken, kjæresten sloss med nebb og klør for og sove med trusa på. (Prøvd og omvende ho) Det er jo så deilig Spm er...hva er best?
Gjest StockDama Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 foretrekker å sove med truse på.
caso Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg sover naken, kjæresten sloss med nebb og klør for og sove med trusa på. (Prøvd og omvende ho) Det er jo så deilig Spm er...hva er best? Det man syns er mest behagelig.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Det man syns er mest behagelig. Var ikke det som ble spurt om
caso Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Var ikke det som ble spurt om Jo. (hvis jeg må stave for deg, så betyr første svaret mitt at det er subjektivt for hver enkelt person)
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Best å sove naken ja. Gjør det alltid og har klart å få mannen med på det og!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jo. (hvis jeg må stave for deg, så betyr første svaret mitt at det er subjektivt for hver enkelt person) Bare stav så mye du vil! Fortsatt ikke det som det ble spurt om
Gjest JM Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Sover med truse og bh på, om jeg sovner uten våkner jeg og tar på i løpet av natten.
Gjest *smak* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Jeg liker best å ligge i silkenattkjoler eller pysj. :søvn:
Amalie_85 Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Jeg syns det er best å sove uten, men jeg tror jeg hadde blitt sur visst jeg likte å sove med og kjæresten min hadde kjempe for å få meg til å sove uten :klø:
Lille Løve Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Jeg sover med bh og truse. Føler meg rett og slett litt..ja...naken uten.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Jeg sover med bh og truse. Føler meg rett og slett litt..ja...naken uten. Næhhhhhhhhhhhhh!
Lille Løve Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 (endret) Næhhhhhhhhhhhhh! he he Endret 6. september 2007 av Lille Løve
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Bare stav så mye du vil! Fortsatt ikke det som det ble spurt om Jo, det var faktisk akkurat det det ble spurt om. 'Hva er best', uten å legge til noe bak som f.eks 'Hva er best helsemessig', gjør at det kun blir en sak om personlig preferanse; ergo det man liker best. Det man liker best = det som føles mest behagelig for en selv, ergo var det absolutt et gyldig svar. Lær deg å formulere spørsmålene dine bedre . Personling synes jeg det er best å sove naken med kjæreste, men med truse og bh alene.
GoBrookeYoureself Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 sover dere med bh på? jeg liker best å sove med truse.
W. Wallace Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Ja til frihet! Har klær på hele dagen, aldri i verden om jeg sover i en klam bokser i tillegg.
rangi Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Naken, helt klart. Å sove med bh er det absolutt værste jeg vet, USJ!
Gjest Mirina Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 Sover aldri med truse på, om jeg ikke har mensen. Men om vinteren er det sjelden jeg ligger naken. Har på meg enten pysj, nattkjole eller en stor t-skjorte.
Gjest Piper Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 Hadde du likt det om du måtte kjempe med nebb og klør, for å få lov til å sove naken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå