Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at jeg har lest det før, men jeg greier ikke lete det fram igjen :lete::sjenert:

Hvor ofte er det anbefalt å ha sex i den fruktbare perioden når man prøver å lage :babysmokk: ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Allikatt
Skrevet
Jeg er sikker på at jeg har lest det før, men jeg greier ikke lete det fram igjen :lete::sjenert:

Hvor ofte er det anbefalt å ha sex i den fruktbare perioden når man prøver å lage :babysmokk: ?

Er det ikke annenhver dag? Synes å ha lest noe om at mannes sæd bør 'lades opp på nytt' mellom hvert forsøk.

Skrevet
Er det ikke annenhver dag? Synes å ha lest noe om at mannes sæd bør 'lades opp på nytt' mellom hvert forsøk.

Takk :)

Det var det jeg også trodde, men jeg greier ikke å finne noe om det, irriterende!

Skrevet

Dersom mannen har nedsatt sædkvalitet anbefales annenhver dag.

For menn som ikke har nedsatt kvalitet, så kan man fint ha sex hver dag om man vil. Da er sæden optimal uansett

Skrevet (endret)

Ja er sæden i god kvalitet kan man gjerne ha sex 2 ganger hver dag rundt EL

Endret av naley
Skrevet

Og dersom kvaliteten er veldig nedsatt skalman gjerne spare i flere dager før EL og så ha sex på første dag med positiv EL-test ;)

Skrevet
Og dersom kvaliteten er veldig nedsatt skalman gjerne spare i flere dager

Men ikke FOR mange dager heller... ;)

Skrevet

Neida, men vi har på det meste blitt bedt om å spare i 5-6 dager på forhånd ;) MEn det kommer jo an på kvaliteten da. Så sant man ikke vet noe om den, så er det vel best å holde seg til annenhver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...