Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg trenger nytt rouge. det jeg har nå er fra clinique, og jeg innbiller meg at det er i mørkeste laget for meg. kunne tenke meg et som er mer rosa. det passer vel til en brunette med blå øyne? vet ikke om jeg har gul eller rosa undertone i huden, men synes jeg kler mange farger når det gjelder klær... men kler meg aldri i gult eller orange. jaja, over til poenget. rouge. jeg bruker id-pudder, så rougen må passe til den. og så trenger jeg tips til kost. leste i en annen tråd om koster, og tenkte kanskje å teste body shop sin. eller andre?
Umuriel Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også en fra Clinique, i fargen Warm raisin. Vet ikke om den er å oppdrive lenger, men den passer veldig bra til min lyse hud. Ellers så har svigermor en nydelig rouge fra Lancome, men jeg finner den ikke noen steder.
Ginen Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg foretrekker Body Shop sin over mange andre. Er også veldig fornøyd med Maybelline sin.
Gjest Deception Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Make Up Store har en nydelig dus rosa rouge som heter Seashell, og som nok vil passe de aller fleste. Det er min favoritt for tida, og den blir brukt hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Make Up Store har en nydelig dus rosa rouge som heter Seashell, og som nok vil passe de aller fleste. Det er min favoritt for tida, og den blir brukt hver dag. hørtes fin ut, tror jeg prøver meg på den jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå