Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nivvy
Skrevet

Stikk innom www.snartgravid.com om du lurer på noe angående graviditet, forsøk, småbarn, sorg, osv.

Veldig informativ side, du får også opprettet "brukerkonto" slik som her inne på KG, ligner bemerkelsesverdig mye på KG! Er mye koselig informasjon, dagbøker, osv!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*jordbær ser leeeenge på birthe og wildthing* :o

Gjest Nivvy
Skrevet

Hehe, tenkte meg nesten at den kom!

Nei, er ikke gravid, jeg :)

Surfer bare en del på nettet! Jeg er til og med innmeldt i Liberoklubben, just for fun, en venninne som sa jeg måtte, fikk jo gratis navnebok, jo!

Så er det klart koselig å følge med på alle graviditetene der inne, se på bildene av de voksende magende, osv :)

Skrevet
Hehe, tenkte meg nesten at den kom!

Nei, er ikke gravid, jeg :)

Surfer bare en del på nettet! Jeg er til og med innmeldt i Liberoklubben, just for fun, en venninne som sa jeg måtte, fikk jo gratis navnebok, jo!

Så er det klart koselig å følge med på alle graviditetene der inne, se på bildene av de voksende magende, osv :)

:ler:

Samme hobby som meg du! ;)

Jeg flyr også innom alle "graviditetssidene".. bare for å snoke..hihi..

Men det har ikke gått så langt at jeg har meldt meg inn i liberoklubben....enda... :lol: (jeg klarer ikke å motstå fristelsen for å pine penger ut av firma via å trykke "jatakk, ejg vil ha gratis ****")

Gjest Zalomine
Skrevet

Sånn "titte på sider"-hobby har jeg også, men jeg har ikke registrert meg noe sted (annet enn her, det var via graviditet jeg først kom inn på Kg, til tross for at jeg ikke er hverken gravid eller prøver. Bare opptatt av babyer) Har kutta litt med på alle baby-sidene etter at jeg enda opp på KG: (delvis fordi jeg ikke vil skremme min samboer også da :) )

Skrevet

Vil bare si at www.snargravid.com er for de som prøver.

www.snartmamma.com er for de som er gravide og

www.nybaktmamma.com er for de som har småbarn ;)

Lykke til alle sammen!

Hilsen kosepia

som elsker å surfe rundt på snartmamma og ønsker og håper og alltid finner noen innbilte symptomer *ler*

Skrevet

Hehe.. Har ikke registret meg jeg heller... Vil jo ikke få samboern min til å tro at jeg er gal... :ler:

Gjest Nivvy
Skrevet

www.snartgravid.com er for de som prøver, de som er, og de som har vært!!! Bare ta en titt selv :)

Eneste dumme med liberoklubben var at man måtte være gravid for å bli medlem. Hehe, så jeg har egentlig en unge på ca 5 mnd'r nå, jeg!

Mottar støtt og stadig tilbud, bleier, blader og lignende :)

Er jeg dum? Jeg er bare nysgjerrig, jo!!!

Bedre å være godt forberedt nå....synes jeg! :roll:

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg har vært og er enda inne på www.snartgravid.com

Kan anbefale det stedet til alle som prøver å bli gravid. :sjarmor:

Masse råd og tips fra kjempejenter. :wink:

Nå som jeg er blitt gravid - holder jeg til for det meste i november klubben på www.snartmamma.com.

Ellers detter jeg innom:

* www.svanger.no

* www.barnimagen.com

* www.mammanettet.no

* www.babyverden.no

* www.libero.no

Og ikke kall meg ensporet. :evil: :oops: :ler:

Klem fra Maya30 :vinke:

Skrevet

Takk for tipset!!

Nå skal jeg titte innom der.. Viste bare om snartmamma og barnimagen, og jeg er jo bare prøver enda så har ikke brukt de sidene!

Klem Trulta!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg har opplevd det meste innefor området graviditet og pleier å være innom barnimagen.com selv om jeg ikke er gravid. Bare for å gi råd til de som luerr på ting og tang !

Dessuten liker jeg det faktisk !

Gjest Ulvinne
Skrevet

Så godt å se at det ikke bare er meg. Jeg er ikke gravid og får nok ikke samboeren med på babylaging med det første. Men jeg klarer rett og slett ikke å la være å kikke innom gravid-sidene på nettet. (særlig godt liker jeg navnediskusjonene på snartmamma.com.)

Etter at et nært vennepar har fått baby nå nylig, har jeg fått enda mer dilla enn tidligere. Nå vil jeg også bli gravid!!!

(Men jeg har ikke registrert meg noen av stedene, altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...