Yamamoto Skrevet 6. september 2007 #1 Del Skrevet 6. september 2007 Er en jente på 15 og har et lite problem: Jeg er forferdelig LAT! Er sikker på at hvis du hadde slått opp i en ordbok og skulle finne forklaring på latskap, ville du ha funnet et bilde av meg! Jeg er av den typen som elsker godteri, døtter i meg masse, men trener ikke noe mer enn to timer i uka (da vi har gym på skolen). Overraskende nok er jeg ikke noe kraftig/tjukk på tross av de dårlig vanene, men jeg er redd jeg kommer til å bli det snart. Spørsmål: Noen som har gode forslag til trening? Eller vet om noen billige treningssentre i Sarpsborg? Forslagene bør helst være nybegynner-aktig. Hovedsaken er at jeg vil endre litt på trenevanene mine. På forhånd, takk. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. september 2007 #2 Del Skrevet 7. september 2007 Det første du kan gjøre er å komme deg ut av den onde, late sirkelen. Begynn å gå mer. Bruk trapper i stedet for heis, gå av bussen et stopp før. Prøv å få med deg noen til å gå tur om kveldene. Godteri blir man avhengig av, lag en godteri-avtale som gir deg en form for gevinst du vil ha, hvis du klarer å holde deg borte i feks 6mnd. Etter en stund uten godteri mister du lysten på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 7. september 2007 #3 Del Skrevet 7. september 2007 Hva med å begynne med en aktiv hobby. Dansing, lagidrett, kampsport eller noe lignende. Det kan være letter å holde motivasjonenen oppe på sikt, du får "akitve venner" og har det moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg kan anbefale kampsport. Det er trening med mening, man lærer faktisk noe man kan ha nytte av, nemlig selvforsvar. Det er god trening, i tillegg til at det er sosialt og veldig gøy. Selv trener jeg karate. Nå om høsten er det gode muligheter for å finne nybegynnerkurs, de fleste klubber tilbyr en å prøve gratis et par uker for å finne ut om man liker det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå