Rosalie Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg har lest et sted at man igjennom et firma kan opprette en slags postboks i USA, slik at man kan få handlet fra nettsider som ikke sender til Norge. Man får visst en adresse i USA, så sender dette firmaet varene videre til Norge. Noen som vet noe om dette?
Ståle Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja,men husker ikke helt hvilket firma. Men les her å se du Amcar
Rosalie Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har ikke ork til å lete igjennom Amcar-sidene, men takk for tips. Noen flere?
Gjest T. Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg har ikke ork til å lete igjennom Amcar-sidene, men takk for tips. Noen flere? www.jetcarrier.com
Rosalie Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 www.jetcarrier.com Det var det, ja! Tusen takk! Har du brukt de? Er det OK?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Hei. Anbefaler på det varmeste www.myus.com
Gjest T. Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 www.jetcarrier.com Nei, jeg har ikke brukt dem, men jeg kjenner noen som har prøvd. Det funker strålende, og er et av veldig få alternativ hvis man vil handle kjente merker som setter krav til at amerikanske nettbutikker ikke skal sende "overseas". Kan sjekke nærmere hvis du vil. Hva skal du kjøpe da? T.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå