Gå til innhold

Hva er sjansen...

Anbefalte innlegg

Gjest *nurket*
Skrevet

Første dag i siste mens 16. august, EL slim og smerter 31. august. Hadde sex samme kvelden (fredag), samt flere ganger på lørdag/lørdagsnatten.

Føler meg nå utrolig oppblåst i magen, og det stikker på høyre siden. I tillegg er jeg vanvittig trøtt, og ekstremt sugen på alt av mat.

Er forresten over 30 år, og jeg har fått barn tidligere... Eneste tegnene jeg hadde da var uteblitt mens, og ekstrem trøtthet.

Sikkert bare innbildning dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn generelt ca 20% sjanse for graviditet om en har sex "til riktig tid"

Gjest Gjest_frk.fryd_*
Skrevet
Det er sånn generelt ca 20% sjanse for graviditet om en har sex "til riktig tid"

Snakk om å ta mote fra en flittig prøver om sliter :gråte:

Skrevet

Eeeh, innse det sier bare jeg !!

Gjest Gjest_frk.fryd_*
Skrevet
Eeeh, innse det sier bare jeg !!

Eg får leve i trua at øvelse gjer mester :fnise:

Lykke til til alle prøvere der ute!!! :love:

MAKE LOVE NOT WAR!! :hjerter_rundt:

Skrevet

20% sjanse hver syklus

90% sjanse på et år

95% sjanse på 2 år.

Sånn ca

Skrevet

Hei. Lurer litt på noko i same gata. Vi har berre fått til ein gong denne pp. Hadde altså sex :) på ettermiddag laurdagen, trur eg hadde el tysdag (hadde da mykje skikkeleg el-slim samt el-smerter) eller onsdag (hadde da bitte litt el-slim og litt smerter). Lady compen viser ikkje sikkert før ved slutten av syklus. Når eg tittar på temperaturane ser det ut til at el var overstått da eg målte tempen torsdags morgon, ergo at el var onsdag...

Er det særleg til sjansar ved å ha sex på laurdag og el på onsdag, dvs. 4 dagar etter.......????

Nokon som veit??

Gjest *nurket*
Skrevet

Vet at sjansen er ca 20% hvis man treffer EL :) Jeg får bare vente og se. Menssmertene har satt inn for fullt i dag, venter mens om en uke...

Deli: sjansen er jo der :) Må tenke positivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...