Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 6. september 2007 #1 Del Skrevet 6. september 2007 ...bare uteble fra sending... ringte ikke for å gi beskjed om at hun trakk se engang. hva synes dere om det da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 6. september 2007 #2 Del Skrevet 6. september 2007 Ingenting overrasker meg igrunn, når det gjelder henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uff Skrevet 6. september 2007 #3 Del Skrevet 6. september 2007 tenk å ta seg selv så høytidelig. også å heve seg over andre på den måten ved å kalle det et freak show? nei fysj. hun trenger å lande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Del Skrevet 8. september 2007 ....hun var ikke med for å drite seg ut. Hun tok det veldig seriøst. Greit nok at hun tok det seriøst. Men. I går så jeg på Senkveld med Thomas og Harald. Når man ser de to gutta sammen med Lasse Kjus og Kjetil Andre Åmodt, ikke spesielt faste i fisken, litt mager, i SPIDO-BADEBUKSE, ugrasiøst stupende fra 3-meteren. Hvis de hadde tatt seg selv høytidelig så ville hele seansen blitt til en flau episode hvor de dreit seg ut! Men fordi de gjør det de gjør med humor og glimt i øyet OG med profesjonalitet - så blir det god underholding og man tar gutta seriøst. Også ler man med de og ikke av de. Tenk om Marianne Aulie hadde hatt guts nok til å la oss le med henne og ikke av henne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2007 #5 Del Skrevet 12. september 2007 Dama er i grunn BARE patetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. september 2007 #6 Del Skrevet 13. september 2007 Patetisk, ja, det er det hun er. Tar alt så seriøst. Æsj, jeg tåler ikke henne og faktene hennes. Blæææh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå