lettlurt Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 hei, første innlegg har lite erfaring med kyssing og klining, har selvfølgelig gjort det før men lite av det. men lurer på om det med kyssing, kommer det naturlig eller er det ting som kan læres? samme med klining selv om jeg vet det krever av mer av det enn et kyss. nå har jo selvfølgelig alle forskjellige meninger om hvordan et godt kyss er, noen liker myke og våte, mens andre sikker er fan av de mer "hardhendte" hvis det er noen typer kyss som jeg vil gi så er det gode myke siden det passer best til min personlighet, syns jeg. er ikke en sånn badboy.. noen ideer eller meninger som kan hjelpe? G18
Årets gjøk Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 (endret) hei, første innlegg har lite erfaring med kyssing og klining, har selvfølgelig gjort det før men lite av det. men lurer på om det med kyssing, kommer det naturlig eller er det ting som kan læres? samme med klining selv om jeg vet det krever av mer av det enn et kyss. nå har jo selvfølgelig alle forskjellige meninger om hvordan et godt kyss er, noen liker myke og våte, mens andre sikker er fan av de mer "hardhendte" hvis det er noen typer kyss som jeg vil gi så er det gode myke siden det passer best til min personlighet, syns jeg. er ikke en sånn badboy.. noen ideer eller meninger som kan hjelpe? G18 Du kan øve deg på en halv kiwi. Endret 6. september 2007 av Årets gjøk
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Kyssing har mest å gjøre med erfaring og med sensitivitet og sannselighet å gjøre. Er du en person som raskt momser i deg sjokolade er oddsene dårligere for at du er en god skysser enn hvis du lar den sakte smelte på tungen og fokuserer på nytelsen. Alikevel har det en del for seg å lese guider på nettet om hvordan det er bra å kysse. De forklarer hvordan man IKKE bør gjøre ting, gir litt nyttige tips og sier noe om hvordan det mentale kan utvikles. Du burde derfor bare google kissing guide. Forøvrig kan du begynne å bruke mere tid på å nyte det de spiser og drikker som er ekstra godt. Da vil du bli flinkere til å skysse og i senga.
lettlurt Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Du kan øve deg på en halv kiwi. ummm.. de pleier ikke å gi så særlig respons da, men hvis de gjør så må jeg ha gjort det jævla bra men sånne øve metoder som i hånden sin og på frukt for den saks skyld er utelukket. veldig fjortis akkurat det der. om ikke eller hele spørsmålet fra starten var det hehe
lettlurt Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Kyssing har mest å gjøre med erfaring og med sensitivitet og sannselighet å gjøre. Er du en person som raskt momser i deg sjokolade er oddsene dårligere for at du er en god skysser enn hvis du lar den sakte smelte på tungen og fokuserer på nytelsen. Alikevel har det en del for seg å lese guider på nettet om hvordan det er bra å kysse. De forklarer hvordan man IKKE bør gjøre ting, gir litt nyttige tips og sier noe om hvordan det mentale kan utvikles. Du burde derfor bare google kissing guide. Forøvrig kan du begynne å bruke mere tid på å nyte det de spiser og drikker som er ekstra godt. Da vil du bli flinkere til å skysse og i senga. takk for tipset, nyter enkelte ting og sluker andre ting, men kan bli bedre på å nyte dem.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Å kysse bra kan definitivt læres opp. Typen min var elendig til å kysse når jeg ble sammenmed han, men nå er han kjempedeilig å kysse med etter kyndig veiledning fra meg..diskre selvsagt hehe
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 det er jo forskjellig hva folk liker. beste tipset jeg har er å herme etter kysseteknikken til den du kysser....vanligvis sier det noe om hva de foretrekker ift. tempo, hvor mye tunge osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå