Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har datet en fyr i et halvt års tid og nå nærmer det seg bursdagen hans. Jeg kjenner han ikke så godt og aner ikke om jeg bør gi han noe, eller hva jeg skal gi. Vil ikke gi en stor gave som gjør at han får kalde føtter. Vil kanskje gi han noe, slik at han forstår at jeg bryr meg. Vanskelig dette... Noen som har lignende erfaring?
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Leser han tegneserier? Pondus for eksempel? Hva med å gi ham et årsabonnement?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Tror ikke han leser tegneserier. Jeg kjenner han ikke godt nok, det er det som er så dumt. Finnes det noe som alle menn blir glade for, uansett hvor lenge forholdet har vart, og som ikke er for mye? Det er det jeg er litt redd for...
Bokormen Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Du kan jo feks lage noe til han? Om du kan strikke, kan du strikke et enkelt skjerf i farger du ser han liker. Det er en "liten" gave om du tenker økonomi, men en stor gave på den måten at du har lagd den spesielt til han, og brukt tid på den
Grønt blad Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Liker han å lese? Gi ham en god bok du (helst) vet han vil like.
Gjest *nurket* Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hvilke interesser har han??? Noe bør du vite etter 6 mnd sammen hvertfall Jeg kjøpte en gitar til kjæresten min når vi hadde vært sammen i 4 mnd, han er veldig musikalsk av seg. Jeg visste at han hadde sett på en spesiell gitar som han hadde lyst på, og den kjøpte jeg... Laaaangt fra billig. Ellers er det lurt og snappe opp om han feks sier "den har jeg lyst på" , "den var fin" etc om ting han ser... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå