Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Mansen var det ja- forskjellen fra kvinner er visstnok at tilstanden er tilnærmet kronisk :wink:

Synes egentlig ikke Kg er så klikkete- den største klikken er inne er vel de som liker å gå løs på meg :murvegg:

Minnie

Videoannonse
Annonse
Gjest Mere Te
Skrevet

Joda, jeg skjønner godt hva denne gjesten mener: Det er en gjeng her som erveldig opptatt av hverandre, etc. men jeg syns ikke det gjør noe.

Jeg har aldri hatt behov for å tilhøre "gjengen med de populære jentene," Tvertimot - jeg trives bedre sammen med særinger, m.m. Har vel etterhvert funnet ut at de mest spennende menneskene er de som tilsynelatende ikke er så "kule" og frampå..

Syns uansett ikke man kan bebreide noen for hvordan de velger å gi respons her inne; har man mange veninner her, så er det vel naturlig at disse prioriteres..

Så får "vi andre" ta vare på hverandre vi også!

Klem, klem! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet.

Dette er da et chatroom og ikke den virkelige verden. Jeg tror du kanskje blander litt? Jeg svarer på det jeg har lyst til, og hopper over det jeg ikke gidder. Spør om ting jeg lurer på, og får hjelp. Temmelig egoistisk, sant, men mine forventninger til dette stedet er ikke mer enn å få lufta meninger og frustrasjoner en gang iblandt. Jeg forventer ikke å lage bestevennklikk her...jeg aner jo ikke hvem folk er!

Sånt delegerer jeg til mine virkelig omgivelser.

Og noen er det best å styre unna. Det har tatt lang lang tid, men jeg har endelig skjønt at det er ikke vits i å engang lese ytringer fra f.eks waco.

Det er mulig jeg ikke har svart på spørsmålet, siden jeg ikke skjønte det, og vanligvis ikke engasjerer meg i sånne teite utsagn...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser alltid på nye innlegg hver gang jeg logger på KG. Og det er jo trådenes navn jeg ser på , ikke hvem som har postet tråden, eller svart på den...Jeg svarer på de trådene som engasjerer meg, og som jeg føler at jeg har grunnlag for å svare på. Hender jo også at jeg slenger meg på en diskusjon når jeg er i humør til det. Men uansett så spiller ikke brukerne inn på hvilke tråder jeg følger.

Selvsagt har jeg mer og bedre kontakt med noen av brukerne her inne enn andre...Sånn er det jo bare. Jeg har ikke mulighet til å følge hver eneste bruker her - er jo mange hundre innom hver dag. Og flere tusen medlemmer...

Nei, KG er og blir et diskusjonsforum for meg - med nogo åttåt... :wink:

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg gjest.

Det er visse tråder som får veldig oppmerksomhet pga hvem som har skrevet den. Det kan selvfølgelig være fordi denne personen skriver interessante innlegg, men jeg ser også det stikk motsatte.

Bare gå inn på "Dagens Rose" der har du egentlig listen på "kremen" på KG.

:blunke:

Jeg har forståelse for at en ikke har tid til å svare på alle som fortjener det, jeg har ikke tid til å svare eller lese alle inleggene jeg ønsker en gang. Så jeg beklager for det. Derfor blir det mest de tingene som er høy aktuell for min egen del eller noe som griper en, eller at en blir veldig glad på andre sine vegne. (Det blir jeg alltid når noen har blitt gravid, men det er ikke alltid jeg fanger opp tråden som informerer om dette) :lol:

Men det er viktig for dem som ikke får så mange svar og prøve å jobbe seg opp med å være flink til å svare selv. Jeg tror at det er der det ligger, man svarer tilbake på inlegg til dem man selv har fått svar av. Vet ikke jeg, kanskje jeg er helt på jordet.

Men det kan være hardt å etablere seg her inne, ingen tvil om det.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ja - jeg er enig med gjest.

Selv fikk jeg "bare 15" gratulasjoner da jeg var gravid !

Men helt ærlig, dette er jo ikke virkeligheten og jeg hadde nok tatt meg nær av det dersom det var vennene og omgangskretsen min som hoppet over meg når jeg var gravid.

Har tatt en titt bakover på sidene her og ser at det er jo ikke særlig mange da som får så enorm respons på at de er gravide.

Så var det jo litt spesielt med trådene til Eowyn da som var spennende og alle gikk og ventet og var nysgjerrige som bare fa..

Det er jo ikke alle som har tid til å engasjere seg med masse pm og chat, dessuten har noen funnet seg venner her inne og det er jo en ærlig sak !

Skrevet

Bare gå inn på "Dagens Rose" der har du egentlig listen på "kremen" på KG.

:blunke:

Jeg synes dette var godt sagt. "Dagens rose" er en veldig koselig og positiv tråd det, altså, men det er jo mange av de samme som får roser mens noen aldri får. Naturlig nok fordi de ikke har så god kontakt med andre her på KG, men det kan vel føles litt sårt likevel. Litt som på skolen når man ble holdt utenfor "klikken".

Derfor må jeg si meg litt enig med gjest som begynte denne tråden.

Som ny er det nok ikke er så lett å "komme inn i varmen" hvis det er det man ønsker. Vi har vel alle ulike grunner til å være her, for noen er dette kanskje sosial kontakt, for andre er det et sted å få ut frustrasjoner, eller kanskje underholdning..? Hva vet jeg. Litt "på utsiden" følelse kan vel brukere få. Jeg har det selv, men så jobber jeg heller ikke aktivt for å bli kjent med andre brukere. Jeg har heller ikke tilgang på maskin på kveldstid/i helger (ja, gjør dette i arbeidstiden :sjarmor: ) når jeg har intrykk av at det chattes mye, og jeg føler meg litt utenfor når det dagen etterpå refereres til ting som ble sagt på chatten.

Men det eneste som kan gjøre noe med dette er jo meg. Så å anklage brukere for bevisst å være klikkete, det blir litt skivebom (selv om det også finnes eksempler på det)

Vel, dette ble bare litt tanker, jeg ville vel bare si at jeg ser et klart skille her på de som kjenner hverandre, chatter og sender pm, svarer på hverandre innlegg osv, og de som står utefor dette. C'est la vie.

loolaa

Skrevet

Selvfølgelig er det slik, og selfølgelig vil det alltid være slik, -over alt...

"Men det eneste som kan gjøre noe med dette er jo meg. Så å anklage brukere for bevisst å være klikkete, det blir litt skivebom "

Det var jo blink...

Synes dere det er RART at det er slik? Ikke meningen å være så veldig belærende, men jeg er litt undrende akkurat nå... Må være en typisk damesak dette?! :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Lasse har mansen nå- så han er unnskyldt.

Minnie

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Snart kommer Søster Minnie med iskald Cola, varmeflaske og Saba Self-Sit- "det aller mykeste bindet". Det er omtrent like digert som en pampers bleie og like komfortabelt som å stappe en tull toalettpapir nedi undisene :ler:

Minnie

Skrevet

:ler: har prøvd slike voksenbleier jeg, har jo jobbet med psykisk utv hemmede, og da må en jo vite hva de gjennomgår...

Men nå klikker vi oss veldig sammen her Minnie (men kos er det)... :wink:

:ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Men nå klikker vi oss veldig sammen her Minnie (men kos er det)... :wink:

:ler:

Vi kan klikke videre på PM eller e- mail.

Minnie

Skrevet
Dette er en klubb for eksklusive berter som svarer kun "in-gjengen" med gratulasjoner og de provoserende med mange svar.

Nevner Eowyn(?) og Jinx(?) som gode eksempler på dette med side opp og ned med gratulasjoner. (Dette er ikke personlig kritikk av disse 2 brukerene!)

Wow :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Gjest har rett!!

Det er en ekslusiv koseklubb her som sitter og gratulerer hverandre og heier på hverandres innlegg uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser ikke problemet med at man gratulerer hverandre. Synes det er koselig selv om jeg ikke føler megs om en del av "IN-GJENGEN".

Bedre det enn at man hakker på hverandre :D

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg føler heller ikke at det betyr så mye at jeg

ikke fikk like mange gratulasjoner som enkelte her får. :wink:

Har skrevet dagbok siden januar og føler meg vel litt "klikkete" der... :ler:

Der har vel alle jeg har kontakt med via KG gratulert meg og fulgt med på godt og vondt. :P

Det var verre dersom jeg følte at jeg ble ekskludert der... :-?

Men gjest har et poeng alikevell.

Men plager det meg?

NEI. :ler:

Svarer uansett jeg dersom jeg vil gratulere eller debattere...

Maya30 :hoppe:

Skrevet

Gjest har rett!!

Det er en ekslusiv koseklubb her som sitter og gratulerer hverandre og heier på hverandres innlegg uansett.

That's what friends are for :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Da har nok du og jeg forskjellige definisjoner på hva venner er til for.

Jeg driver iallfall ikke å heier på venner, når d de kommer med er totalt ute å kjører.

Gjest Zalomine
Skrevet

Nå tolker jeg siste utsagn så godt jeg kan (enn så mye lettere det hadde vært om ting hadde vært skrevet slik andre folk skriver det, så hadde jeg slippet å tolke så mye)

Men, hva er "ute og kjører" angående graviditet da?

Her var det jo snakk om å gratulere dem som var blitt gravide, var det ikke? Og skal man ikke gratulere sine venner?

Jo, selv slenger jeg inn gratulasjoner også til dem jeg ikke kjenner her, men jeg legger med tid og omtanke ned i å skrive til dem jeg "kjenner" litt. Det er helt naturlig, synes nå jeg da.

(og, en liten ting, hvorofr sies det at det er så vanskelig å komme inn i "klikken"? Min erfaring er at det er det rett og slett ikke. Det er bare å skravle masse og delta overalt (ja, ha et nick folk kjenner igjen da, ikke som gjest, så ingen vet at det er den samme) og vips, så før eller siden så blir du "kjent" med folk. Klart, sitter man stille i et hjørne og ikke sier noe, da blir man neppe kjent med noen heller, men har man nadre å skylde på enn seg selv?

Det er naturlig at de som er mer aktive på forumet og derfor "kjenner" flere også får flere kommentarer. Det betyr ikke at vi "utestenger" noen i det hele tatt, men bare at vi kanskje rett og slett bryr oss mer om en vi har diskuter masse med er gravid eller ei, enn om en gjest vi aldri har sett før er det? (særlig fordi 90% av gjestene som dukker inn her og lurer på om de er gravide, de får råd om å ta en test, men forteller oss jo aldri resultatet...)

Sånn er nå engang bare verden. Deltar du, så blir du en del av det. Ser du på, så blir du en tilskuer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...