Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri lest en eneste dagbok; har ikke tid til d! Og jeg skjønner ikke hva de gratulasjonene dere snakker om en gang er for noe....Er d folk som har giftet seg eller.....What do I know??? Hvis jeg får m meg at en el annen har bursdag, sier jeg 'grattis' el noe, men d er veeeeeldig mye her jeg ikke får m meg......D er ikke vond vilje, snarere dårlig tid..... :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Akkurat her handlet det vel om gratulasjoner til de som har testet to blå (eller, utfra det jeg har sett på reklamen for Cb, testet en blå og en pluss (for en blå og en minus er altså negativ, og en blå og en pluss er positiv...) Altså, gratulasjoner til de som har blitt gravide. Men det teller sikkert andre gratulasjoner og, for den del :)

Skrevet

Akkurat! Da ble jeg litt klokere.....Gravid, bryllup og dagbøker bortprioriteres stort sett her i gården..... :-?

Skrevet
That's what friends are for :wink:

Kjenner du dine nærmeste her på KG IRL eller definerer du de du får best kontakt med som venner? For meg er det i hvert fall helt sprøtt å definere folk man bare skriver med på nettet og aldri har møtt face to face som venner. Venner er noe langt mer betydningsfullt for meg. Jeg synes det blir altfor overfladisk med nettvenner, dessuten kan man jo ikke vite om den andre personen er ekte eller bare juger.

Skrevet

Kjenner du dine nærmeste her på KG IRL eller definerer du de du får best kontakt med som venner? For meg er det i hvert fall helt sprøtt å definere folk man bare skriver med på nettet og aldri har møtt face to face som venner. Venner er noe langt mer betydningsfullt for meg. Jeg synes det blir altfor overfladisk med nettvenner, dessuten kan man jo ikke vite om den andre personen er ekte eller bare juger.

Tror ikke du vet hva du snakker om jeg Babyface..

Så frekk du er !?

Har mange nettvenner jeg :P

Å mange har blitt skikkelige gode venner også..

Jeg har også møtt flere IRL..

Skrevet

Jeg trodde :wink: betydde at noe var skrevet med et lite smil og glimt i øyet jeg.....

Skrevet

Hmm, er dette virkelig noe noen synes er et problem?

Gjest...

Om jeg har noe på hjertet, så skriver jeg ned det.

Om det er et problem eller en kommentar til et innlegg - dette er da et diskusjonsforum.

Jeg vet ikke hva du sikter til, men jeg bryr meg iallefall fint lite om hvem jeg får svar fra... Om det er en "in-gjeng" eller ei. :ler:

Er ikke det der litt fjortis-fenomen da?

Hvorfor bry seg?

Skrevet

Tror ikke du vet hva du snakker om jeg Babyface..

Så frekk du er !?

Har mange nettvenner jeg :P

Å mange har blitt skikkelige gode venner også..

Jeg har også møtt flere IRL..

Det var et ærlig og redelig spørsmål til Eowyn og ikke et forsøk på å være frekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...