Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare for moro skyld kikket jeg tilbake her på forumet.

Vet dere hva, jenter?

Dette er en klubb for eksklusive berter som svarer kun "in-gjengen" med gratulasjoner og de provoserende med mange svar.

Hvorfor er det slik?

Kan ikke en vanlig bruker med et vanlig problem få litt respons fra disse superaktive brukerne?

Hva med en vanlig bruker som ønsker å dele en god ting i livet sitt med dere?

Nevner Eowyn(?) og Jinx(?) som gode eksempler på dette med side opp og ned med gratulasjoner. (Dette er ikke personlig kritikk av disse 2 brukerene!)

Andre "tar til takke" med 10-15 som sier gratulerer.

Er det så kjedelig eller gidder du rett og slett ikke være høflig engang?

Mere kontroversielt!

Mere blod!

Drittsekk mentalitet gjelder!

Hvorfor ?

Er det noen som tør svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør svare ja, angående gratulasjoner, så gratulerer jeg alle i de trådene jeg åpner som fortjener en gratulasjon.

Ellers så har det veldig mye med navnet på temaet å gjøre om jeg svarer eller ikke, er ikke alt som blir åpnet. Desverre rekker man ikke å lese alt :wink: Synes ikke jeg er urettferdig (?) i hva jeg svarer på. Svarer på ting jeg vet noe om eller intereserer meg for.

Dette er en klubb for eksklusive berter som svarer kun "in-gjengen" med gratulasjoner og de provoserende med mange svar.  

Hvorfor er det slik?

Hva er en eksklusiv berte? Likte egentlig ordet, håper bare du ikke tenker det om meg :ler:

Skrevet

Man rekker ikke svare på alle innlegg selv hvor mye man er her...

Syntes de fleste her er høflige jeg..

¨

Om du er her en del så vil du se at dette STORT sett ikke stemmer....

Dessuten så kjenner man noen bedre enn andre her.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor er det du vil??

Bare poengtere at det er gjengmentalitet her.

Dere er jo allerede super opptatt av KG - dvs. hverandre!

Kanskje dere ville bli overrasket over at de andre hadde noe fornuftig å si med sine få innlegg?

"Bedre å holde munn å la alle tro du er en idiot - enn å åpne munnen og fjerne enhver tvil". Kanskje antall innlegg er en liten peker?

Skusla: les antall gratulasjoner til de jeg nevnte.

Så går du tilbake og leter etter alle de andre!

Skjønner du nå hva jeg mener?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva er en eksklusiv berte? Likte egentlig ordet, håper bare du ikke tenker det om meg  :ler:

Så du har merket dem du også? :ler:

Skrevet

Noen her "kjenner" hverandre bedre enn andre.

Ser jeg en gratulasjonstråd legger jeg ofte igjen en hilsen selvom jeg ikke "kjenner" personen.

Syns folk her er hyggelige mot hverandre jeg.

Nei skjønner ikke hva du mener.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hinter ikke til en spesiell person, Madison.

Men er det ikke et lite paradoks at enkelte brukere får masse oppmerksomhet i sine tråder, mens andre forbigår i stillhet?

Spesielt dersom en kontroversiell person svarer.

Ps - har ikke nevnt navn :wink:

Gjest Kaffekopp
Skrevet
Jeg hinter ikke til en spesiell person, Madison.

Men er det ikke et lite paradoks at enkelte brukere får masse oppmerksomhet i sine tråder, mens andre forbigår i stillhet?  

Spesielt dersom en kontroversiell person svarer.  

Ps - har ikke nevnt navn :wink:

Veldig enig med gjest. Det er helt klart en gruppe mennesker som styrer mye her, og de er ikke inkluderende med resten av medlemmene. Ingen tvil.

Skrevet

Jeg har ikke lagt noe spesielt merke til det ihvertfall. (hehe, kommer til å se etter det nå)

Skulle gjerne hatt noen eksempler, men blir dumt her.

I`ll keep my eyes open.

(er det forresten fra gjester du mener? mange syns det blir upersonlig når personen ikke har noe "navn" vet jeg)

Gjest Anonymous
Skrevet

Grunnen til at jeg skriver som gjest er at jeg gidder ikke bruke nicket mitt til denne saken.

Prøver å ikke være uhøflig - for jeg kan ikke fordra når gjester er stygg med ordbruken.

Jeg prøver rett og slett bare å sette fokus på en jantelov som dessverre eksisterer her på KG. Til tross for dette - trives jeg veldig godt og kunne ikke tenke meg å slutte her inne.

Men kanskje enkelte kunne ta til seg litt kritikk?

Ellers takker jeg for innleggene fra dere jenter. :P

Gjest Kaffekopp
Skrevet
Grunnen til at jeg skriver som gjest er at jeg gidder ikke bruke nicket mitt til denne saken.

Prøver å ikke være uhøflig - for jeg kan ikke fordra når gjester er stygg med ordbruken.

Jeg prøver rett og slett bare å sette fokus på en jantelov som dessverre eksisterer her på KG. Til tross for dette - trives jeg veldig godt og kunne ikke tenke meg å slutte her inne.

Det er helt klart at det er ikke særlig lurt å prøve ta opp dette under riktig navn.

Skrevet

Skjønner forsåvidt hva du mener..ikke alltid det er lurt å si meningen sin på den måten.. sykt men sånn er det til tider.

Som sagt, jeg skal være oppmerksom selv ihvertfall.

Sikkert fler som har lest denne tråden som merker seg det :D

Skrevet

Har ikke merket dem fordi jeg ikke helt vet hva du mener..

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hm... nei jeg lurer jammen på hvem Gjest snakker om når han/hun skriver "en kontroversiell bruker" hmm, la meg nå tenke.... :ler:

Neida, jeg skjønner hva Gjest mener og det kan ikke være lett for en ny bruker/lite erfaren bruker å få oppmerksomhet, men mitt beste råd er å bruke søkefunsjonen i forumet før du stiller ett spørsmål- hvertfall hvis det er ett spm. som handler om velvære, sminke eller graviditet.

Jeg skal gladlig innrømme at jeg i stor grad unngår å svare på spm. som har blitt besvart uendelig mange ganger før- eller jeg legger inn en link til en annen debatt. Føler på mange måter at det er bortkastet tid også siden så mange svarer med å slenge dritt når jeg svarer noen.

Minnie

Skrevet

Man svarer de man "kjenner" mer enn de man ikke " kjenner"...; er det noe mer enn dette da?... Dessuten er det nok mye "sosialisering på pm og på chatt her inne, og deter ikke nødvendig vis nok å ha skrevet mange innlegg... :wink:

Men må innrømme at for meg skriver du i gåter/så vagt at jeg ikke helt forstår hvor du vil...

Se det, da har jeg vært innom Graviditet også... :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Se det, da har jeg vært innom Graviditet også... :ler:

En gang må jo være den første, ikke sant Lasse-mann? Dessuten fastslo vi jo for en stund siden at du hadde mensen så da kan du vel bli gravid også

:ler:

Minnie

Skrevet

:ler: Husker ikke det... men var noe snakk om mansen en gang?.. vel vel..

Uansett er damer veldig sosialt orientert, og naturlig "klikkete" av seg, så at noen holder sammen mer enn andre på nett er vel ingen bombe?

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...