Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #21 Del Skrevet 4. april 2002 Superpuz, det var to lange setninger Mange negre er HIV smittet. Noen nordmenn er HIV smittet. (Hvor mange asiatere som er det aner jeg ikke, men sikkert mange av dem og.) Klart man tenker "hmmm, lurer på om..." når man ser en neger som flørter med norske kvinner. Jeg gjør det iallefall. Og jeg vil ikke kalle det rasistisk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 4. april 2002 #22 Del Skrevet 4. april 2002 Si hva du vil, SexySadie. Det var faktisk rasistisk ditt første innlegg. Ikke at jeg tror du nødvendigvis mente det sånn - noen sier at den farligste rasismen er den som ikke er gjennomtenkt - som kommer fra "vanlige mennesker" - som ikke anser seg selv som rasistiske. Ingen kan forsvare handlingene til denne mannen, men det var ikke hans hudfarge som fikk han til å gjøre det. Det finnes drittsekker og syke mennesker i alle former og farger. Her var et eksempel på en sort. Utsagnene om hvordan asylsøkere skal behandles gidder jeg ikke kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. april 2002 #23 Del Skrevet 4. april 2002 Helt enig med trudelutt og aline! Det er helt smakløst å si noe sånt sexysadie Ja, jeg blir kjempesinna!! Det var helt smakløst det denne mannen gjorde, men å påstå at alle negere (synes du prøver å si alle andre med annen hudfarge) har hiv og prøver å gå rundt å smitte andre, og at alle som kommer til Norge må hivtestes for å komme inn?? Du jobber ikke i turistnæringen skjønner jeg.. Nei, helt seriøst så synes jeg slik form for rasisme er den verste; og det nettopp fordi den er så innepakket og "snill" fordom som alle hvire egentlig tenker på.. det gjør det ikke noe mindre til et rasistisk utsagn... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 4. april 2002 #24 Del Skrevet 4. april 2002 At det er en mye større prosent som er hiv-smittet i en del afrikanske land er jo en realitet, om vi ikke ønsker flere hiv-smittede inn i landet, så er ikke hiv-testing til å unngå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 4. april 2002 #25 Del Skrevet 4. april 2002 Skjønner poenget ditt SexySadie, men litt respekt har de fleste krav på.12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #26 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg vil bare komme med en liten kommentar eller spørsmål. SS du sier at grunnet denne mannen er neger så mister du lysten på alle neger k*** og med det så lurer jeg.... For å snu litt på temaet så i fjor sommer ble en hvit ( norsk sådan ) mann arrestert på Kreta for å ha seksuelt forgrepet seg på en 7 års gammel gutt. Vil det si det samme som at alle norske hvite menn som dra til Kreta er syke pedofiler... Nei ærlig ...vær litt voksen og ikke kom med slike barnslige komentarer.... Dette er rett ut for dumt.... Jeg synes faktisk nesten litt synd på deg som er så snever at du må feie alle under samme kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle Skrevet 5. april 2002 #27 Del Skrevet 5. april 2002 De verste rasistene syns jeg faktisk er utlendingene selv.Jeg har opplevd gang på gang på gang på gang å ha blitt behandlet som søppel av menn av utenlansk opprinnelse,som oftest mørkhudete.Det verste av alt var at jeg ble voldtatt av en,dopet og voldtatt. Sist nå på lørdag var det en som kom bort og sa han ville slikke meg,og begynte å vibrere med tunga,jeg blir så pist off. Har kansje en eller to ganger opplevd udannete norsker,men ca hundre ganger opplevd udannete utlendinger.De ser på norske damer som søppel. Etter voldtekten har jeg aldri tålt mørkhudete menn,jeg får gysninger av de.Nei,negerkuk kommer jeg alltid til å holde meg langt unna,fysj...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 5. april 2002 #28 Del Skrevet 5. april 2002 har hatt noen sånne opplevelser med gutter sørfra, og må ærlig talt innrømme at jeg har fått helt avsmak på den sorten. det er her snakk om slibrigheter og klåing og tunger i trynet. tror nok ikke alle er slik at de er håpløse slibrige idioter, men intellektet sier som kjent en ting mens følelsene sier noe annet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #29 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg var samboer med en norsk gutt som voldtok meg både fysisk og psykisk...så jeg lurer på om jeg skal bare begynne å sverge til gutter med annen nasjonalitet. For i følge enkelte av dere så må jo da alle norske gutter være like jævli som min eks sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 5. april 2002 #30 Del Skrevet 5. april 2002 Er ikke denne debatten blitt litt usaklig?? Er det ikke en grei holdning å ikke greie alle under en kam? All rasisme og negative holdninger kommer av uforstand. Og uforstand kan vi ikke gjøre noe med, de uforstandige må ville lære selv. Jeg mener at dersom en asylsøker (f.eks) begår en kriminell handling så skal vi sende ham der han kom fra. Men norske statsborgere, enten de er av den opprinnelse eller den andre, kan vi ikke gjøre noe annet med enn å gi dem den straffen de fortjener. (ikke at noen i dette landet får straffen de fortjener da) Jeg har truffet på "galne" nordmenn og "galne" utlendinger.. men jeg greier ikke alle under samme kam for det. Jeg klarer å rette min misnøye mot DEN og DEN personen. Jeg synes det er så mye tragisk som skjer rundt i verden.. også i Norge.. og jeg tror ikke det hjelper på hvis vi ser ned på hvem det måtte være fordi vi velger ut hvem som skal representere akkurat den gruppen... Dette er mine tanker... i en kortversjon..*s* Til sist vil jeg si at jeg likevel kan forstå at kvinner som har blitt voldtatt stiller seg skeptisk til menn. Men jeg håper ikke at dere lever dere inn i falsk trygghet at det ikke kan skje igjen hvis dere er omringet av norske gutter/menn... Den verste voldtektssaken og drapssaken i Norges historie er begått av norsk gutter. Les: Baneheia.. men vi tror da ikke at disse to representerer det norske utvalget av menn..??? Gjør vi vel....??12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. april 2002 #31 Del Skrevet 5. april 2002 Problemet er mere at innlegget mitt ikke var ment rasistisk i d hele tatt! Men d ble tolket slik av folk som ser busemenner overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. april 2002 #32 Del Skrevet 5. april 2002 Det er mulig du ikke mente dette rasistisk Sexysadie, men slik denne tråden har utviklet seg ser jeg ingen grunn til å la den fortsette. Tråden lukkes. Moderator12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg