Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har så lyst på litt negerkuk Særlig etter å ha lest dette...: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3347144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 det er mange der ute , som smitter.. hilsen predeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Der ser man. Kondomen på når du har one night stands! Og somaliske menn er søte da. Men nå fikk jeg avsmak gitt! For en tosk! Tenk å gjøre det mot så mange jenter... *sint*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Æsj, så grusomt!!! Tenk å være så hensynsløs... At det går an! Sint hilsen fra Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Skjønner ikke at det går ann å være så hensynsløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Den forrige "hiv-mannen" som var i mediene var hvit - mistet du lysten på hvite menn av det??? Tar avstand fra hva denne personen gjorde, men han representerer ikke alle negre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Hei Jeg må si meg helt enig med Trudelutt... hadde du kommentert fargen på han hvis det var en hvit mann som hadde gjort dette. Det han har gjort er helt grusomt.... men det er ikke farven eller nasjonaliteten hans som gjør han til en drittsekk av værste sort. Tro meg det finnes drittsekker og psykopater som til og med er norske...Tenk det du. Og det vet jeg alt om, for jeg har bodd med en av de og har overlevd.. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 Grusom handling han har utført! MEN, jeg er som noen andre her sier, opprørt over måten du reagerer på SexySadie!!! Dømmer du virkelig alle "negere" for det èn psyk mann gjør????? Og som andre har nevnt, hva da med hvite menn? siden forrige mann som gjorde akkurat det samme var hvit? Kanskje det ikke var så alvorlig ment fra din side, men det kan være alvorlig nok for de du "rammer"12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Opprørt over måten jeg reagerer på????? D er pinade d verste Vet ikke annet enn at en SVART HIV-SMITTET mann voldtok ei jente her oppe Heldigvis ble hverken hun eller barnet hun fikk HIV-smittet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 On 2002-04-03 15:40, sexysadie wrote: Jeg har så lyst på litt negerkuk Særlig etter å ha lest dette...: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3347144 Skjønner fullt og helt at du reagerer på hva denne ene mannen har gjort jeg! men det er en innihæ..tes rasistisk måte du trenger å uttrykke deg på! DET er det jeg blir opprørt over! Og som tidligere nevnt; dette er ikke første gangen, det har vært en såkalt "AIDS-mann" før, som har gjort det samme. Men han var hvit! har du ikke lyst på hvit k## heller da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #11 Del Skrevet 4. april 2002 Aline! Han har forbrutt seg og du klager over at jeg er rasistisk? Synes d bør være obligatorisk HIV-test på alle de asylsøkerne og andre utlendinger som søker varig oppholdtillatelse. Vi slipper jo ikke rabiesbefengte hunder heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #12 Del Skrevet 4. april 2002 Ja! Jeg synes faktisk ikke det er noen god ting å dømme alle utlendinger til å være kåte, egoistiske, voldelige, AIDS-syke voldtektforbrytere bare fordi EN mann gjorde det! Og som jeg OG andre her allerede har spurt om: HVA DA MED FORRIGE AIDSMANNEN? HAN VAR HVIT!!!!!!! skal vi hivteste alle hvite gutter som er sexmodne også? og sammenligne dem også med syke dyr?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #13 Del Skrevet 4. april 2002 kremtkremt aline...statistikkene viser faktisk at mer enn EN mann som har sluppet inn i dette landet som har vodtatt, utøvd vold, slått, truet og drept. Basert på DET så er det ikke så forbaska rart at folk blir både skeptiske og til og med fiendlig innstilt. Fordømt snillismepolitikk er hva dette landet har stått for. Klapp på skulder'n. That's it. Ola Dunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #14 Del Skrevet 4. april 2002 aline: Jeg får hvit k## og den er ikke befengt m noe som helst!Slik er d når man har sex m en fyr som vet hva han driver m og som ikke gir fanden i sitt helbred og som ikke kunne ha funnet på å smitte noen m noe som helst! elles da når d kommer til negerkuk: Been there Done that! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #15 Del Skrevet 4. april 2002 forstår dere virkelig ikke hva det er jeg sier? SER dere virkelig ikke at måten SS skrev første innlegget på er provoserende? uten at jeg verken er dumsnill ovenfor innvandrere eller kan skryte av at jeg "Been there, done that" ? Da avslutter jeg bare å sier unnskyld! Men en ting som har slått meg SS; som den gode kristne du er, hvordan kan du rakke ned på andre menneskegrupper på den måten du gjør, og holde Jesus, som "ofret seg for alle mennesker i handa"? Var det bare "oss hvite" det gjaldt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #16 Del Skrevet 4. april 2002 Slapp av, aline, don't waist your time and energy, det finns overhodet ikke substans i denne sadi-berta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #17 Del Skrevet 4. april 2002 Har kommet ganske mye bra fra henne tidligere, kanskje det som er grunnen til at jeg reagerer så mye som jeg gjør! Mennesker som er anonyme, som jeg ikke har den ringeste anelse om hvordan er eller tenker, bryr jeg meg ikke med å la meg provosere av. Men når mennesker som SS har slike holdninger, så skremmer det meg litt. (kjenner henne ikke, men har egentlig ett positivt og artig syn på slik hun fremstiller seg her inne.) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #18 Del Skrevet 4. april 2002 Aline! Har du noen gang hørt en pakistaner/inder/israelitt uttalt at d vilvære til berikelse for deres land at F.eks. nordmenn slo seg ned der? Hva m enkelte av våres nye landsmenns holdning til norske kvinner? (Kvinner generellt?)norsk samfunn og i d hele tatt?? jeg må ærlig innrømme at jeg fatter ikke hva du ser galt i "negerkuktråden" min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #19 Del Skrevet 4. april 2002 ok. Nå har jeg vel trukket denne tråden helt på viddene.. så jeg trekker meg stille tilbake og innrømmer at jeg ikke forstår alt og alle! Ha en fin kveld.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superpuz Skrevet 4. april 2002 #20 Del Skrevet 4. april 2002 er en selvfølge at når slikt kjem ut så reagere folk med avsmak for de som driver slik og det er lett og kjøre alle under en kam og det er å rett for det e jo de som bor i afrika som er flest hiv smittet er jo milioner som er døden av aids der det kan en jo se på tv reklamer så å kalle det kjøre alle under en kam e jo egentlig sant ! selv kunne æ aldri tenkt med en av utlansk opprinelse det er ikke bare hiv aids og allt annet av smittsomme sykdommer det er kulturer og kvinne syn og som stopper må og desuten myten om de store negerkuken er nok ikke så sanne som folk vil ha det til.... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg