Gå til innhold

Menn i truser

Fremhevede innlegg

Gjest StockDama
Skrevet
.er dere klar over hvor fryktelig varme de boxerne er å ha på seg ? Gjør sikkert ikke underverker for fruktbarheten hos oss mannfolka heller..

(Ballene henger på "utsida" fordi skal ha en lavere temperatur enn resten av kroppen.)

Bonus for meg da, jeg vil jo ikke ha barn =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg får bare assosiasjoner til sleske grekere med glinsende speedos... som smiler selvsikkert av alle de måpende blikkene, og tenker "oh, yeah! if this doesn`t win them over, nothing will!" :fnise:

:fnise:

henger meg på den om at fedre bruker truser, og at boxer er mer sexy!

Skrevet

Truser forbinder jeg med pappa.. æsj!

Boxere er penest. Altså ikke de svære slappe boxerene;)

Skrevet

Var da også en ting å henge seg opp i. Da har vi lite å gjøre, dere!

Skrevet

Menn i truser er noe at det mest usexy som finnes.

Skrevet

Bryr meg ikke om det er truse eller boxer, så lenge jeg vil ha han så er det ubetydelig. Egentlig så er det bra sprøtt at det plutselig er så helt ut med truse, at man blir kvalm? Hjelpe meg vi er lette å lede :ler: Har vi egne meninger egentlig?

Skrevet

Synes mannen er like sexy i truser som i boxer jeg. Og han synes truser er mest behagelig, og det er er jo egentlig det viktigste.

Skrevet
Menn i bokser er definitivt mer sexy enn en i truser

Skjønner ikke det! Når du er kommet så langt som at du får se trusa, så er det jo kun sekunder til han er netto uansett.

Vi mannfolk tusler jo ikke rundt i det lekre undertøyet vårt, vi flekker det av oss og... Grrr

Skrevet

Jeg synes boxer/hipsters er finest på begge kjønn, men det betyr ikke at jeg synes truser er stygt/usexy heller.

Skrevet
Bryr meg ikke om det er truse eller boxer, så lenge jeg vil ha han så er det ubetydelig. Egentlig så er det bra sprøtt at det plutselig er så helt ut med truse, at man blir kvalm? Hjelpe meg vi er lette å lede :ler: Har vi egne meninger egentlig?

jeg sier meg helt enig i ditt innlegg, men en ting; har "vår" generasjone NOEN GANG syntes truse var sexy?

Jeg kan huske at allerede fra tenåra så syntes jeg boxere var kult, men da var det type silkeboxer, vide og romslige, så det er ikke noe som har endret seg plutselig egentlig, eller?

Skrevet
jeg sier meg helt enig i ditt innlegg, men en ting; har "vår" generasjone NOEN GANG syntes truse var sexy?

Jeg kan huske at allerede fra tenåra så syntes jeg boxere var kult, men da var det type silkeboxer, vide og romslige, så det er ikke noe som har endret seg plutselig egentlig, eller?

Link

Hadde ikke tid til å lete etter mer nå. Jeg tror vi er samme generasjon og jeg har sett menn med truser i fleng siden jeg kan huske, gjør det enda :) Synes selv at boxer er stiligst, men er ikke noe viktig for meg. :)

Skrevet

:ler:

Link

Hadde ikke tid til å lete etter mer nå. Jeg tror vi er samme generasjon og jeg har sett menn med truser i fleng siden jeg kan huske, gjør det enda :) Synes selv at boxer er stiligst, men er ikke noe viktig for meg. :)

jeg har da SETT truser da skjønner du de tulle!! :fnise:

jeg kan bare aldri huske at vi syntes det var mer sexy med truse en med boxer, selv har jeg alltid syntes boxer var det stiligste. Selv om jeg altså både har sett og hatt flere gutter /menn som har brukt truser uten at det plaget meg. :ler:

Skrevet

For min del så minner truser på menn meg om pappa.

Jeg synes boxere er penest og best, men han får gå i hva han vil, så lenge det er rent og helt. (Unntakk; Slappe truser som får hengeræv og ser ut som de er 40 år gamle).

Skrevet
:ler:

jeg har da SETT truser da skjønner du de tulle!! :fnise:

jeg kan bare aldri huske at vi syntes det var mer sexy med truse en med boxer, selv har jeg alltid syntes boxer var det stiligste. Selv om jeg altså både har sett og hatt flere gutter /menn som har brukt truser uten at det plaget meg. :ler:

:ler: Du er søt!

Skrevet

nasty girl, ikke noe truser her i gården, på noen av oss.

Størelsen kan du kun bedømme når han er kliss naken og tømmeret hans er stein hardt!

Med truse på da , som sitter rimlig stramt, ja så vil du tro den er mindre enn den faktisk er!

Skrevet

Min bruker boxer, og det er jeg egentlig ganske glad for... Men på den andre siden har jeg aldri sett han i vanlig truse da. For alt jeg vet kan han jo faktisk være råsexy i det :fnise::eeeh::sikle:

Skrevet
kjæresten min har en truse! supermann-truse :fnise: den er synes han selv at er veldig tøff

selv om jeg liker boxere bedre, er han jo ikke ekkel i truse heller.. og han bruker det jo bare litt for moro skyld!

Mannen min og!!! :fnise:

Han viser alltid muskler når han tar på seg den.... Det som er litt snodig da er at han fikk den av min bror.... :ler:

Skrevet
Hvorfor er de "fleste" jenter så mye i mot at gutter går i truser og sier det er ekkelt?

Man ser jo mere av mannen da og lettere å se hvor stor penis ca er.

hæ, bruker man noe under buksa! Truse? Boxer? :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...