Gå til innhold

Menn i truser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg sammen med en fyr synes jeg at han er råsexy og da er det helheten som teller, enten han går i truse, boxer eller nettoen. Hadde han gått og spankulert foran meg i bare undertøyet hadde det nok blitt revet av fort nok uansett :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jeg sammen med en fyr synes jeg at han er råsexy og da er det helheten som teller, enten han går i truse, boxer eller nettoen. Hadde han gått og spankulert foran meg i bare undertøyet hadde det nok blitt revet av fort nok uansett :fnise:

Hva om han går med g-string da? ;)

Jeg synes boxere helt klart er mest sexy. Trusekantene går jo liksom på et rart sted bak.. og foran så synes jeg også det ser mer sexy ut med boxer. Det er vel det samme som at bestemorstruser ikke er så sexy på damer heller.

Skrevet (endret)
Hva om han går med g-string da? ;)

Hadde overhodet ikke gjort meg noe ;) Kall meg gjerne merkelig, men hvilke type undertøy mannen går med bryr meg overhodet ikke så lenge det er rent. Undertøyet er det forhåpentligvis ingen andre enn ham og meg selv som ser, da synes jeg heller det er litt verre å gå med g-string på stranden. Da jeg var i Tunisia så jeg faktisk en mann i aldersklassen 75 ++ som gjorde nettopp dette....og den var knalloransje!!! Akkurat det er lite delikat, enten han er 25 eller 85. Men så lenge det er hjemme og ingen andre er til stede har jeg ikke noe problem med å se mannen i g-string og hva han bruker under buksene i det daglige liv er meg knekkende likegyldig ;)

Endret av Altena
Skrevet

kom til å tenke på denne tråden i morges.

På TV2, hvor Gaute Grøtta Grav kommer opp av vannet og sier"God morgen" iført en skikkelig speedotruse.

Synes det er godt eksempel på hvorfor bokser er mer sexy

Skrevet

Som mann må jeg si at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om hva jeg har på så lenge det føles komfortabelt. Bruker mest boxere (sånne som er korte og stramme) da de sitter best mot/rundt kroppen og *smiler* støtter bedre enn en truse ville gjort.

Har selvfølgelig noen boxere som jeg ville kalle for pynte boxere som brukes de gangen man har behov for å flotte seg litt ekstra for samboer osv. Kaster alt som er begynt å bli slitt eller utvasket da dette er det verste jeg ser når det gjelder undertøy.

Skal være rent og pent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...