Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor er de "fleste" jenter så mye i mot at gutter går i truser og sier det er ekkelt? Man ser jo mere av mannen da og lettere å se hvor stor penis ca er.
Bokormen Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hahaha jeg bryr meg faktisk veldig lite om å vurdere mannens penisstørrelse gjennom undertøyet Truse ser desverre ganske gubbete ut, men jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye for mannens undertøy så lenge det er rent og helt!
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor er de "fleste" jenter så mye i mot at gutter går i truser og sier det er ekkelt? Man ser jo mere av mannen da og lettere å se hvor stor penis ca er. Det har alltid vært mitt store mål her i livet; Å bedømme mannens penis gjennom klær, slik at jeg får tatt med meg en velutstyrt mann hjem og ikke blir skuffa hehe Saken er vel heller det at jeg syns boxer er mer sexy, og at truser minner meg om pappa!
Gjest StockDama Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 samme grunn som at kvinner ser mindre sexy ut i "bestemor" truser, så ser menn like usexy ut i vanlige truser. men nå bryr jeg meg rent lite om hva andre menn bruker som undertøy..min man bruker hvertfall boxer, og glad er jeg for det.
Annie Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Min bruker truser. Men ikke den gammeldagse typen med skrå gylf. Vanlige truser. Syns de er ganske fine i grunnen jeg..
mysan Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Motegreie som alt annet. Trusa kommer tilbake. Garantert, og da vil dere ikke se mannen deres i noe annet... vi er lette å lede vi mennesker.
Adonia Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 kjæresten min har en truse! supermann-truse den er synes han selv at er veldig tøff selv om jeg liker boxere bedre, er han jo ikke ekkel i truse heller.. og han bruker det jo bare litt for moro skyld!
Gjest Alyx Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Sånne retro-truser med festlig motiv er da ganske søtt!
Bokormen Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Sånne retro-truser med festlig motiv er da ganske søtt! Ja, sånne i 70-talls-stil er helt ok Men sånne slaskete hvite Dovretruser... neitakk
rangi Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Det kommer jo helt an på trusen. En utvakset, gammel boxer er jo heller ikke akkurat sexy.... Ang å bedømme str på penis gjennom undertøyet, så er det vel nesten lettere å se str i en ettersittende boxer enn i en alm truse.... ha ha Min mann bruker heldigvis boxere, men det er fordi det er meg som står for handlingen her i huset, og jeg har helt dilla på ettersittende boxere, helst Bjørn Borg... (sikle etter mannen min i boxer:))
Transe Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Har aldri forstått dettr mrf bokser jeg. Selv bruker jeg bare jentetruser for det er mer behagleg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Menn i bokser er definitivt mer sexy enn en i truser
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Truser minner om pappa enkelt og greit. Det er nok ei motegreie, men jeg har alltid foretrukket boksere. Tror det var fordi jeg hadde min første skikkelige sekseulle opplevelse med en gutt som stod og ventet på meg bare i bokseren, så det har altid blitt forbundet med noe sexy hos meg. Jeg liker helst de litt videre bokserne også, jeg tror egentlig det har noe med at rompa er finere i bokser enn i truse. Trusa er liksom litt lita.
milla-mor Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 jeg får bare assosiasjoner til sleske grekere med glinsende speedos... som smiler selvsikkert av alle de måpende blikkene, og tenker "oh, yeah! if this doesn`t win them over, nothing will!"
Gjest vimselot Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Ha ha ha, jeg fulgte en gang for over 20 år sia en guttevalp jeg var sammen med til legen, i ført mine truser... Han var så nervøs (husker ikke hva det var med tissen hans), og jeg var støttende, slapp av, dette går bra osv, helt til vi kom inn til legen og han måtte ta av buksa og var iført en av mine truser (en sykehustruse men...). Da måtte jeg snu meg, for å ikke le, og knekke helt sammen av latter... sånn gjennomsiktig truse med "gitter"... Men er boxer mer in nå sier dere?
Gjest AntiBoxer! Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Motegreie som alt annet. Trusa kommer tilbake. Garantert, og da vil dere ikke se mannen deres i noe annet... vi er lette å lede vi mennesker. Mysan treffer spikeren på hodet, som alltid !
Nigo-san Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Saken er vel heller det at jeg syns boxer er mer sexy, og at truser minner meg om pappa! Sier meg enig i denne. Ikke at undertøyet har så mye å si, så lenge det er rent, men får jeg velge foretrekker jeg en boxer fremfor en truse med litt sånn hengerumpe (og de får hengerumpe! De gjør det!)...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 .er dere klar over hvor fryktelig varme de boxerne er å ha på seg ? Gjør sikkert ikke underverker for fruktbarheten hos oss mannfolka heller.. (Ballene henger på "utsida" fordi skal ha en lavere temperatur enn resten av kroppen.)
aline Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 ... se mer at penis gjennom trusa... vel, vettu, dersom jeg først har fått mannfolket i trusa, så trenger jeg faktisk ikke prøve å bedømme størrelsen gjennom trusa, da tar jeg den heller av og sjekker sånn. Jeg mener, det er jo ikke sånn at jeg drar buksa av mannfolk jeg er nysgjerrig på dersom det ikke likevel er kommet dit hen at nakenhet er en naturlig følge. så en mann jeg ser i undertøy, trenger jeg ikke gjette størrelse på. synes det er penere med smale boxere av bomull en det er med vanlige truser, men ekkelt er det da ikke, så lenge undertøyet er helt og rent, så går det jo greit.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 Jeg liker best de korte boxerene,som er tettsittende D er de mannen min synes er mest behagelige oxo. Og såvisst ser man utstyret gjennom!! Sånne digre sateng boxere og slappe manne-truser synes jeg rett og slett er turn off og lite sexy. Sånn er d bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå