Gjest Diorgirl. Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er det noen som har prøvd denne : http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...PPROD=7303_7301 . Skal bestille den , og vil høre om den er bra ?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Den var grei nok. Ga stort sett bare farger til vippene. Ikke særlig mer.
ehv61 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Enig med Gjest.Kjøpte den en gang,og det blir ikke fler.
Corrazy Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Tror kanskje det var den hudpleieren brukte på meg. Resultatet ble ganske fint, veldig naturlig. Passer ikke helt sminkekofferten min, da jeg foretrekker mer volum.
Gjest Diorgirl Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Ok. Hvilken maskara anbefaler dere da ? Den fra gull fra YSL da ? Hadde den vært noe?
Corrazy Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Liker Maybelline volume express. Har brukt L'Oreal lash Architect med pent resultat, men reagerte på denne. Du var kanskje ute etter noe litt mer eksklusivt?
Grønt blad Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med min High definition lashes fra Clinique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå