Gå til innhold

kan man bli utvidet nedentil ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på en ting! Jeg hadde en eks type i ca 2 år, og vi hadde endel sex, og jeg tror han hadde unormalt stor penis. Det gjorde mange ganger vondt og ha samleie med han, det er 1 år siden vi gikk fra hverandre nå, det jeg lurer på, er om han kan ha utvidet meg nedentil på noen mulig måte?

For hvis jeg finner en gutt nå, tørr jeg ikke ha sex med han, i tilfelle han ikke "bånner" meg eller hva det heter, for det er visst ikke bra for guttene har jeg skjønt!

Også lurer jeg på hva normalt gjennomsnitt for gutter på penis er egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg bare lurer på en ting! Jeg hadde en eks type i ca 2 år, og vi hadde endel sex, og jeg tror han hadde unormalt stor penis. Det gjorde mange ganger vondt og ha samleie med han, det er 1 år siden vi gikk fra hverandre nå, det jeg lurer på, er om han kan ha utvidet meg nedentil på noen mulig måte?

Tvilsomt

For hvis jeg finner en gutt nå, tørr jeg ikke ha sex med han, i tilfelle han ikke "bånner" meg eller hva det heter, for det er visst ikke bra for guttene har jeg skjønt!Også lurer jeg på hva normalt gjennomsnitt for gutter på penis er egentlig?

Har man ikke mer og bekymre seg om så... :fnise:

Har du målene på x typen din da?

Snittet er ikke mere enn 13-14cm

Fitta di tilpasser seg det du måtte servere den, ingenting og bekymre seg om :kjefte:

Skrevet

Er det slik å forstå at menn liker best å "bunne" dama han har sex med - og at det er nedtur dersom han ikke når bunnen?

Skrevet

Med fare for å bli litt vel intim nå, så kan jeg fortelle at jeg så og si alltid får vondt under penetreringen... Men bare med en gang. Tror det er ganske vanlig å få litt vondt, men du blir ikke utvida av det.

Skrevet
Er det slik å forstå at menn liker best å "bunne" dama han har sex med - og at det er nedtur dersom han ikke når bunnen?

Ikke for meg alle fall!

Det er vont og bunne :tristbla:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Veldig vondt å bunne om han tar deg bakfra og støter alt for langt inn!!

Skrevet
Veldig vondt å bunne om han tar deg bakfra og støter alt for langt inn!!

Vondt for begge gitt :fnise:

Pikken har ingenting å gjøre opp i livmorshalsen!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Vondt for begge gitt :fnise:

Pikken har ingenting å gjøre opp i livmorshalsen!

Nei :fnise:

Skrevet
(...) om han kan ha utvidet meg nedentil på noen mulig måte?

Du får ikke igjen jomfruhinna di (hvis det var han du mistet den til), men skjeden din er veldig elastisk så den er som den var før du hadde sex med han :)

Skulle tatt seg ut om den ikke trakk seg sammen igjen, vi som har født har tross alt et sexliv vi også :fnise:

Skrevet

Min tidligere kjæreste var ganske godt utrustet nedentil, og jeg ble nok dessverre utvidet av han. Når jeg hadde sex med min nåværende samboere kjente jeg nesten ingenting, og fikk iallefall ikke vondt, som jeg pleide å få tidligere.

Nå har vi imidlertid vært sammen en stund, og jeg har nok blitt litt trangere, for nå kjenner jeg han veldig godt, og får deilig vondt i begynnelsen av samleiet. :)

Skjeden er veldig elastisk, kan utvides en del, men trekker seg også sammen igjen etterhvert. Det trekker seg jo sammen etter en fødsel!

Skrevet

Det er rimelig utrolig hva kvinner kan tilpasse seg nedentil. Jeg mener for øvrig at bekymringen din er helt bortkastet og du kan f.eks. gjøre knipeøvelser som kan gjøre deg i stand til å kjenne nesten hva som helst der nede.

Det er ikke forbundet med ekstra nytelse for menn å trenge langt inn og støte mot livmorhalsen. Ihvertfall ikke for meg. Det er tvert imot skikkelig turn-off å merke at den kvinnelige partneren har det vondt.

Du kan trygt finne deg nye partnere og se livet i møte med et smil. Bekymringen kan du bare kvitte deg med,- sånn nå ved inngangen til helgen. :jepp:

Skrevet

NEI!!!!!

Du kan ikke bli utvidet. Skjeden er faktisk en muskel... Den trekker seg sammen igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...