gutt_1982 Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Hvordan er det med gutter og hårfjerningskrem nedentil. Kan dette brukes uten komplikasjoner? Mener og ha hørt at det ikke skal være bra, stemmer dette? Begynner å bli lei av å bruke høvel, dessuten blir det jo ikke helt glatt dersom man ikke barberer mot hårene - selv om man bruker helt nye barberblader. Takker for seriøse svar - God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Kondomeriet fører en krem som heter Blitzbank- den er laget for bruk i underlivet på både kvinner og menn. Vanlig hårfjerningskrem som er laget for legger ol. er altfor sterk for huden i underlivet. Voks er jo også ett alternativ men kan ikke brukes på gutter, til det er huden altfor løs og tynn. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrycane Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Det stemmer ikkje at hårfjerningskrem på balla ikkje er heilt bra. Men det er lurt å forhøre seg litt om kvaslags krem som er mest skånsom mot huden. Men det er uansett fortsatt lurt å gå over å gjere grovarbeidet med høvelen. Det du evt. kan gjere, er å dyppe ein handduk i varmt vatn (ikkje så varmt at du brenner deg) for så å legge denne rundt området du skal barbere. Dette mjukar opp håra ein del. Forøvrig så syns eg det er fint når gutter har litt ballehår, eg - så sant det ikkje er heilt BUSH lixom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 Gutter bør være like glatte som jenter, hår i underlivet er udelikat og uhygienisk i mine øyne. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrycane Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 Nei huff - leste eit innlegg for litt sia der ei jente var temmelig frustrert fordi typen ikkje ville slikke ho pga. at ho ikkje ville barbere seg. Dette med barbering er ei individuell greie kvar enkelt bør respekterast for, enten ein velger å barbere seg eller la vere! Så lenge kjønnshåra ikkje er lengre enn pikken, burde det ikkje vere noko problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #6 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg synes ikke menn skal være helt hårløse, men penis og pung skal være barbert. Det er fint med en frisert "dusk" over :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. april 2003 #7 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg synes ikke menn skal være helt hårløse' date=' men penis og pung skal være barbert. Det er fint med en frisert "dusk" over :D[/quote'] Jepp enig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 2. april 2003 #8 Del Skrevet 2. april 2003 Helt enig. Hva er bedre å ta på enn en helt glatt pung? Kan ligge å ta på typen min sin hele dagen. Men det burde være en duk igjen på oversiden da Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Gutter bør være like glatte som jenter, hår i underlivet er udelikat og uhygienisk i mine øyne. Minnie Jeg er enig i at det er mere delikat å se et kjønnsorgan som er shavet. Men at det er mere uhygenisk med kjønnshår, det betviler jeg sterkt. Hvorfor skal det være mere hygenisk å fjerne kjønnshårene da? Er det ikke nettopp p.g.a hygiene at vi har kjønnshår? For hva er egentlig misjonen til kjønnshårene? Jo, de skal sørge for lufting til huden rundt kjønnsorganene. Dette for å unngå at man skal gå rundt å være klam i underlivet hele dagen. På den måten forebygges soppdannelse! Derfor er det svært viktig at de som fjerner kjønnshårene er klar over dette, og prøver å unngå fuktighet i underlivet. Jeg for min del bruker hårfjerningskremen de selger på kondomeriet, Blitzblank, og er fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #10 Del Skrevet 2. april 2003 De selger Blitsblank her på kvinneguiden, i den erotiske shoppen, se link på høyre side. Den er beregnet på intime steder.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryfia Skrevet 2. april 2003 #11 Del Skrevet 2. april 2003 Hvorfor styre med hårfjerningskrem. Jeg liker gutter med hår på balla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #12 Del Skrevet 2. april 2003 Hvorfor styre med hårfjerningskrem. Jeg liker gutter med hår på balla! Du bor jo i Oppland Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 2. april 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 2. april 2003 Takker for tips og svar. Må nok prøve en av de boksene med Blitzbank... Legger merke til at det bare er jenter som uttaler seg her - er det ingen av guttene som har erfaringer, eller er jeg den eneste som fjerner hår?? Jeg kommer i alle fall til å fortsette med det, mye behageligere uten så mye hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 2. april 2003 #14 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg er da gutt, og jeg fjerner håra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #15 Del Skrevet 2. april 2003 De fleste gutter begynner og skjønne at barbering på til- at det ikke bare gjelder jenter og godt er det :D Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #16 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg er enig i at det er mere delikat å se et kjønnsorgan som er shavet. Men at det er mere uhygenisk med kjønnshår, det betviler jeg sterkt. Hvorfor skal det være mere hygenisk å fjerne kjønnshårene da? Er det ikke nettopp p.g.a hygiene at vi har kjønnshår? For hva er egentlig misjonen til kjønnshårene? Jo, de skal sørge for lufting til huden rundt kjønnsorganene. Dette for å unngå at man skal gå rundt å være klam i underlivet hele dagen. På den måten forebygges soppdannelse! Derfor er det svært viktig at de som fjerner kjønnshårene er klar over dette, og prøver å unngå fuktighet i underlivet. Jeg for min del bruker hårfjerningskremen de selger på kondomeriet, Blitzblank, og er fornøyd med den. Det påståes hele tiden at glattshaving i underlivet skal være så hygienisk. Vet noen om noen link til en helseside eller legeside, som underbygger denne påstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 2. april 2003 #17 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg overtalte min til å prøve hårfjerning nedentil, og han tasset rundt naken foran speilet i dagesvis etterpå.. "Se da så stor den ble!" Godt fornøyd han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #18 Del Skrevet 2. april 2003 "Se da så stor den ble!" Ha Ha- han høres ut som en skikkelig godklump. Barberte gutter er kjempedeilig, pent er det også og de svetter mindre. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #19 Del Skrevet 2. april 2003 Ha Ha- han høres ut som en skikkelig godklump. Barberte gutter er kjempedeilig, pent er det også og de svetter mindre. Minnie Og på hvilken måte kan barbering av underlivet påvirke svettingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2003 #20 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har aldri, jeg gjentar a l d r i vært sammen med noen som har vært plaget av svette på balla pga hårvekst. Skjønner ikke problemstillingen. Ok hvis noen syns det er vakkert/deilig å ta på/etc, men at det skal være uhygienisk eller svettefrembringene med hår på kjønnet - det begriper jeg ikke noe av! Pølsevev, mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå