Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er MSN nede for øyeblikket, eller er det bare jeg som bugger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg er på msn nå, og har vært det i ett par timer

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har problemer med proxy-settinger, men siden jeg er på jobb trodde jeg det var IT-avdelingen som hadde endret på noe.

Skrevet

Da er det i hvertfall ikke bare meg, regner med det løser seg i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg får heller ikke logga meg på, men på hjemme pcen gikk det fint i dag morres.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg må jo være usedvanlig heldig i dag, for jeg er fortsatt online og har vært aktiv i hele dag.

Hva kan det komme av at det er nede noen steder og ikke andre?

Skrevet

Jeg er også nede, men fikk en mail for noen dager siden at de skulle overføre alle de gamle hotmailerne til det nye live hotmail eller hva det heter for noe. Så det kan jo være at det tar litt tid...

Utrolig irriterende i hvert fall.

Skrevet

Hmmm, når jeg kjører feilsøk får jeg beskjed om at det kan skyldes gale proxy eller brannmurinstillinger, kan det hende at feilen ligger hos meg eller er dette bare et automatisk svar som kommer samme hva som er problemet?

Jeg får dog heller ikke logge må web messenger, så det tyder på at det er noe galt med MSN og ikke hos meg, men jeg tenkte jeg skulle sjekke likevel om noen visste hva den feilsøk beskjeden jeg får kan bety.

Haha, hadde ikke lagt merke til hvor avhengig jeg var av MSN nå før det var borte. :sjenert:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Hmmm, når jeg kjører feilsøk får jeg beskjed om at det kan skyldes gale proxy eller brannmurinstillinger, kan det hende at feilen ligger hos meg eller er dette bare et automatisk svar som kommer samme hva som er problemet?

Jeg får dog heller ikke logge må web messenger, så det tyder på at det er noe galt med MSN og ikke hos meg, men jeg tenkte jeg skulle sjekke likevel om noen visste hva den feilsøk beskjeden jeg får kan bety.

Haha, hadde ikke lagt merke til hvor avhengig jeg var av MSN nå før det var borte. :sjenert:

Jeg får samme feilmelding som deg, og kan heller ikke logge på hotmail eller live, så det er en overhengende fare for at problemet ligger hos Microsoft og ikke hos oss.

Skrevet
Jeg får samme feilmelding som deg, og kan heller ikke logge på hotmail eller live, så det er en overhengende fare for at problemet ligger hos Microsoft og ikke hos oss.

Takk for svar. Da er det ikke annet å gjøre enn å vente tenker jeg.

Tenkte forresten i et millisekund at "jeg kan jo loggge med på MSN og spørr mannen om han har problemer med å logge seg på også" Herregud hvor dum går det ann å bli. Jeg er så vandt til å bruke MSN for å kommunisere med ham på dagtid at jeg blir litt blind for andre måter å kommunisere på. HUFF!

Skrevet (endret)

Jeg får hverken logget med på messenger eller sjekket hotmail-kontoen. Irriterende! :sint:

Noen som vet når alt er i orden igjen?

Endret av Grønt blad
Skrevet (endret)

Blæh, dagen er virkelig ikke den samme uten MSN.

Endret av Mirina
Skrevet

Jeg er glad KG er i orden hvertfall, så får vi svar på ting som dette ;)

Skrevet

Driftstekniker hos oss sier at msn har problemer, så vi må nok smøre oss med tålmodighet :forvirret:

Skrevet
Driftstekniker hos oss sier at msn har problemer, så vi må nok smøre oss med tålmodighet :forvirret:

Han/hun har ikke tippet hvor lang tid det vil ta? Trenger virkelig å få sjekket e-posten...

Skrevet

Jepp, min samboer sende meg og melding å lurte på om jeg hadde msn. Men det har jeg. Så sa han at alle microsoft produktene var litt trøblete der og da :klø:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Han/hun har ikke tippet hvor lang tid det vil ta? Trenger virkelig å få sjekket e-posten...

Det er jo ikke akkurat noe som ordner seg av seg selv, så med mindre vedkommende jobber hos MS er det vel strengt tatt vanskelig å si. Erfaringsmessig pleier jo MSN å komme opp igjen i løpet av dagen, og har jo vært nede lenge allerede så det burde vel skje noe snart... Sannsynligvis er det nok i orden igjen i morgen.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Jepp, min samboer sende meg og melding å lurte på om jeg hadde msn. Men det har jeg. Så sa han at alle microsoft produktene var litt trøblete der og da :klø:

En sannhet med modifikasjoner. MS-produkter er *alltid* trøblete ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...