Gå til innhold

Stor pudderkost som IKKE røyter?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Jeg får snart fnatt! :sur: Pudderkosten jeg kjøpte hos Face Stockholm til å bruke på solpudder, røyter så inn i #$%&/! Så det ser ut som om jeg har skjegg :frustrert: Det er naturhår, og den er blitt vasket forsiktig, etter alle kunstens regler. Hvis jeg hadde hatt kvitteringen, kunne jeg byttet den, men så lur var jeg tydeligvis ikke.

Så nå trenger jeg en ny kost. Jeg har allerede den store fra Body Shop, og den røyter for så vidt ikke, men jeg synes den har litt i overkant stiv bust. Så hva annet finnes det, som er bra, og relativt greit å få tak i? Er kostene fra Dior, Chanel osv noe tess? Hva ligger prisen på, sånn cirka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde prøve de syntetiske børstene til Kiss Me.

De er det mykeste jeg har prøvd og røyter ikke i det hele tatt.

Gjest Deception
Skrevet
Du burde prøve de syntetiske børstene til Kiss Me.

De er det mykeste jeg har prøvd og røyter ikke i det hele tatt.

Men den eneste aktuelle børsten jeg ser der inne, er i naturhår? :klø: Og den minner i tillegg mye om Flawless-børsten til ID, som jeg ikke likte noe særlig.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg anbefaler alltid MAC på nesten all slags type sminke. Når det gjelder koster er min erfaring at de er helt suverene. De koster litt, men jeg synes de er verdt det. Dessuten fikk jeg en gang ny pudderkost, da jeg sa at den andre hadde brukket litt i hårene. Den var ikke engang kjøpt i Norge, og jeg hadde ikke kvittering. Veldig bra service!

Skrevet
Men den eneste aktuelle børsten jeg ser der inne, er i naturhår? :klø: Og den minner i tillegg mye om Flawless-børsten til ID, som jeg ikke likte noe særlig.

Jeg tenkte mest på kabukien men søsteren min har den lille flattoppen som hun bruker til pudder ol. Den er løsere enn den lange flattoppen som jeg har.

Skrevet

Min erfaring er at naturhår børster røyter mer eller mindre og syntetiske børster røyter ikke

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg annbefaler på det sterkeste børstene fra Clarins og Clinique, de er kjepegode, sistenevnte har en ekstra stor børste som jeg bruker til solpudder. Jeg har også hørt mange som skryter av Dior sine børster.

Jeg har en stor pudderbørste fra Chanel, den liker jeg ikke, synes den er for hard.

Jeg har hatt børster fra Lancome en gang i tiden, de var akkurat passelig myke og gode, men kastet de på grunn av at de røytet så mye at det blei helt håpløst.

Det var mine erfaringer og annbefalinger.

Skrevet

Jeg anbefaler alltid Body shop sine koster. De er fantastiske, og jeg kommer aldri til å bytte til andre merker. Min store pudderkost har jeg hatt i over fem år, og vasker den jevnlig. Jeg tror aldri den har røyta (bortsett fra helt i begynnelsen). Ikke er de spesielt kostbare heller :)

Gjest Deception
Skrevet
Jeg anbefaler alltid Body shop sine koster. De er fantastiske, og jeg kommer aldri til å bytte til andre merker. Min store pudderkost har jeg hatt i over fem år, og vasker den jevnlig. Jeg tror aldri den har røyta (bortsett fra helt i begynnelsen). Ikke er de spesielt kostbare heller :)

Les førsteinnlegget, så ser du at jeg spesifikt ikke er ute etter Body Shop sin kost denne gangen. ;)

Men hva jeg ender opp med? Fåglarna vet. :forvirret:

Skrevet
Les førsteinnlegget, så ser du at jeg spesifikt ikke er ute etter Body Shop sin kost denne gangen. ;)

Men hva jeg ender opp med? Fåglarna vet. :forvirret:

Ja jeg ser det, men jeg er fremdeles så fornøyd at jeg fortsetter å anbefale dem :ler:

(kremt, var litt rask og leste bare første avsnitt ja... :sjenert: )

Gjest Deception
Skrevet
Ja jeg ser det, men jeg er fremdeles så fornøyd at jeg fortsetter å anbefale dem :ler:

(kremt, var litt rask og leste bare første avsnitt ja... :sjenert: )

:ler: Jeg har hatt to av den store pudderkosten, men jeg synes at den tar opp lite farge, og når den gjør det, blir det lett striper.

Jeg liker nok naturhårskoster best, men de har alle en tendens til å røyte. Får se om jeg orker å ta en utflukt til MAC-land, men det blir ikke den nærmeste måneden, og jeg trenger helst ny kost i går, sånn cirka.

Er det mulighet for å finne koster på tax free, tro? Jeg tenker først og fremst på Kastrup her.

Gjest Elastica
Skrevet
:ler: Jeg har hatt to av den store pudderkosten, men jeg synes at den tar opp lite farge, og når den gjør det, blir det lett striper.

Jeg liker nok naturhårskoster best, men de har alle en tendens til å røyte. Får se om jeg orker å ta en utflukt til MAC-land, men det blir ikke den nærmeste måneden, og jeg trenger helst ny kost i går, sånn cirka.

Er det mulighet for å finne koster på tax free, tro? Jeg tenker først og fremst på Kastrup her.

Kastrup har kjempestor MAC-avdeling.

Skrevet

Jeg har hatt en rådyr kabuki-kost fra Jane Iredale i fire år, og jeg tror ikke den har sluppet et hår en gang :)

Men den må bestilles over nett :/

Skrevet

Jeg har Estee Lauder sin. Veldig god og røyter ikke.

Gjest Deception
Skrevet
Kastrup har kjempestor MAC-avdeling.

Hadde. :sur: Etter ombygningen har de kun mainstream-varer. Snakk om "ny og bedre". Men det er MAC-butikk i nabobyen her, så jeg kan ikke klage, uansett.

Skrevet

Jeg kjøpte meg chanel kost for et par uker siden. Jeg spurte etter en som var myk og ikke røytet. Den er av dyrehår. Var litt dyr da!

Men jeg er fornøyd, og det er det viktigste :jepp:

Et lite spm helt her nede: Vasker dere pudderkostene ofte?

Ikke meningen å ødelegge tråden din, ts!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg endte opp med en kost fra Dior. Den var dyr, men denne gangen skal jeg ta vare på kvitteringen i tilfelle noe skjer.

Ang. kostvask, så vasker jeg dem ca annenhver uke. Jeg bruker shampo, klemmer forsiktig ut det jeg klarer av vann, og lar kostene tørke liggende på et håndkle e.l.

Skrevet

Dior-børstene er ganske greie, synes jeg.

Bruker dessuten mye Chanel, den er som nevnt litt hard, men fungerer fint for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...