Lalique Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Det er i disse dager 1 år siden jeg mistet min eneste bror i selvmord, og jeg merker at jeg bruker maten for alt den er verdt.. Det er vondt, men samtidig veldig forståelig.. Prøver å fokusere på alt det fine jeg har rundt meg. Jeg har blitt samboer med verdens beste og snilleste gutt. Vi holder på å etablere vårt eget koselige hjem og i dag har vi vært kjærester i 10 måneder :rødme: Uansett hvor mye jeg legger på meg eller går ned så elsker han meg. I dag da jeg sto opp hadde han skrevet et nydelig kjærlighetsbrev og lagt til 10 fruktskum-godis på salongbordet som jeg koste meg med til kaffen Og i går da han hentet meg på trening hadde han kjøpt en sånn bitteliten kinder maxi sjokolade til meg fordi jeg hadde trent mange timer og han regnet med jeg var sulten.. :rødme: Altså jeg har det godt i livet mitt tross alt. Jeg må fokusere på det. Så får det bare være at jeg smugstartet på frokosten og slukte en skive med masse smør nå.. og har spist godis før klokka har rukket å bli åtte.. og at jeg føler meg stinn.. Alle disse tingene ordner seg.. jeg må ikke stresse med slanketanker og restriksjoner.. Har begynt å lese mye om Intuitive Eating. Dette er noe jeg virkelig tror på. For dere som vil sjekke det ut se på Intuitive Eating Er også en mailingliste der som man kan melde seg på. Lanalia Jeg har ikke glemt deg, men er ikke så ofte pålogget på MSN. Klem fra Lalique som skal vekke kjæresten med kaffe og kjærlighetspresang nå :rødme: :love:
Ibenholt Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Kjære snille Lalique. Tusen takk for omtanken. Jeg tenker ofte på deg også. Jeg er inne i en svært tung periode, får mye angst og er mye deprimert. Nå har jeg nettopp spist 3 og en halv pannekake til kveldsmat. Venninnen min spiste 2 og ble "stappmett". Jeg sitter der og kjenner meg ikke mett i det hele tatt, men kan jo ikke spise mere nå. Jeg er småforelsket, og har veldig lyst å få det til å funke og at han skal være glad i meg. Men jeg vet ikke om det kommer til å gå bra.. Jeg gleder meg til å høre om hvordan det går med deg Stoooooor klem til deg fra meg
Ibenholt Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tenker på deg, Lalique Håper du har det bra. Hvordan går det med deg? Jeg går også opp i vekt for tiden. Har lagt på meg 3 kg, og er veldig deprimert på grunn av det. Fælt å kjenne buksene stramme. Men jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til menyen jeg har fått tildelt, og prøver å komme meg på trening så ofte jeg kan. vanskelig
Gjest Elfrida Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Har begynt å lese mye om Intuitive Eating. Dette er noe jeg virkelig tror på. For dere som vil sjekke det ut se på Intuitive EatingDet så bra ut. Jeg har prøvd noe lignende og det har fått meg til å slappe mye mer av omkring mat, og i det hele tatt tenke lite på mat utenfor måltidene. Dessuten har jeg myye mer glede av maten, for jeg koser meg med den og tar meg tid.
FrizzleSizzle Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har også hørt om Intuitive eating. Etter å ha vært på (og av) diverse slankekurer siden jeg var 11, tror jeg jamen det er like greit. Endret 15. oktober 2007 av caskr
Ibenholt Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Er det noen som har bestilt noen av bøkene? Det er noe dritt. I dag sprakk jeg igjen
Gjest Elfrida Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Det er et ordtak som heter 'Gå til glasset med din glede, men ikke til flasken med din sorg', og jeg syns vi burde ha noe lignende for mat! Jeg har jobbet lenge med å stoppe meg selv fra å spise for å dekke andre behov enn sult. Det hjelper faktisk å tenke over hva man egentlig har lyst på (altså følelsesmessig), sånn før man åpner kjøleskapsdøra. Men altså, er man skikkelig sulten og spiser et par ekstra brødskiver syns jeg det er helt greit, og det trenger man ikke kalle for noen sprekk. Man skal lytte til kroppens signaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå