sweetdana Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Synes håret har blitt så matt og livløst etter sommeren, og vil gjerne tone det. Har egentlig ikke tonet det så mye før, og har ikke prøvd så mye. Vil ikke ha permanent farge, og gjør det hjemme pga stramt studentbudsjett. Så litt på loreal casting creme gloss for noen dager siden, noen som har prøvd? Ellers andre bra produkter?
Leo Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg har "alltid" brukt Schwarzkopf Country Colors og har aldri opplevd at det har blitt mislykket. Enkel i bruk og drypper faktisk ikke. Fargen sitter relativt lenge, men ikke så lenge at ettervekst er noe problem. Bilig er den også. 69 kroner på Europris hvis jeg ikke husker feil. Har du langt hår bør du kjøpe to pakker, men det gjelder alle typer farge/toning.
ashera Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg er fornøyd med L'Oreal casting crème gloss, men lar fargen sitte i fem minutter ekstra fordi håret mitt tar så dårlig farge (gjelder hos frisøren også).
Linda644 Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Synes håret har blitt så matt og livløst etter sommeren, og vil gjerne tone det. Har egentlig ikke tonet det så mye før, og har ikke prøvd så mye. Vil ikke ha permanent farge, og gjør det hjemme pga stramt studentbudsjett. Så litt på loreal casting creme gloss for noen dager siden, noen som har prøvd? Ellers andre bra produkter? Jeg er fornøyd med creme gloss men skal du ha blondt eller brunt hår? Jeg gjorde en feil sist gang, jeg bruker mørk blond og da får jeg mørkebrunt hår. Jeg kjøpte lys brun og fikk svart hår! Så skal du ha det brunt, så kjøp mørk blond! Siden håret blitt er blitt så matt og livløst, så syns jeg hårkur engang i blant hadde vært en idee I tillegg får å gi håret vitaminer/glans: Tigi Bedhead superficial - håret blir mykt og glansfullt, brukes i vått hår, den reparerer og er veldig bra for ett farget hår, jeg kjøpte den i går og er veldig fornøyd! I tillegg lukter den supergodt! Du kan lese om den her: http://www.balsam.no/product/prod/777/_85/...cial+100+ml.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå