Gjest Gus Livingstone Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Asiatiske damer er jo utrolig pene, skjønner godt at mange menn tiltrekkes av dem. Mitt inntrykk er at flere og flere norske damer blir støyende, kravstore, utagerende, utesende og innstillt på likestilling kun når det passer dem.
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Synd vi går glipp av deg da. :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 De kan være pene. Men det finnes pene jenter av alle folkeslag.
Lille Løve Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jaja. Men vi som er så støyende, kravstore, utagerende, utesende og innstillt på likestilling kun når det passer oss står vel den røkken også...
Gjest Pax Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg synes og mange asiatiske damer er pene. Men at de er noe mindre støyende og kravstore enn norske kvinner tror jeg er en myte.
Gjest Pet Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 står vel den røkken også... Er det skrivefeil eller bare et ord jeg ikke har hørt før?
Gjest Kristin_ Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Flott, da har du fått det ut av systemet. Ut i solen med deg nå, så du sprekker =D
Lille Løve Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Er det skrivefeil eller bare et ord jeg ikke har hørt før? Et annet ord for å "tåle en støyt"
Trønderpia Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Asiatiske damer er jo utrolig pene, skjønner godt at mange menn tiltrekkes av dem. Mitt inntrykk er at flere og flere norske damer blir støyende, kravstore, utagerende, utesende og innstillt på likestilling kun når det passer dem. Kjeder du deg Men joda, jeg syns også de er pene, og kravstore, slik som meg
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Asiatiske damer er jo utrolig pene, skjønner godt at mange menn tiltrekkes av dem. Mitt inntrykk er at flere og flere norske damer blir støyende, kravstore, utagerende, utesende og innstillt på likestilling kun når det passer dem. Ja men dra å finn deg ei asiatisk jente da. Ingen som stopper deg
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Ja, der er mange pene asiatiske jenter. Bare lurer på om du har vært i Asia jeg? Vietnamesere i flokk overgår feks amerikanere en høy gang i støynivå. Både menn og damer.
Gjest =tentacle= Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Det er ikke så provoserende å tenke på at mange damer er penere enn meg, uansett nasjonalitet/opprinnelse. Finn på noe bedre
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 Du skjærer alle norske jenter over en kam, hvis du vil dra i gang en diskusjon, så blir jeg med. En grunn til at norske menn liker de asiatiske damene, er jo fordi de er så lette å tvinne rundt lille fingeren, men et pluss skal de ha, de er jo utrolig enkle da.....
Gjest Jenna88 Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 Jeg er adoptert fra India, kravstor, karrierebevisst og veldig opptatt av likestilling. Asiatiske damer er jo utrolig pene, skjønner godt at mange menn tiltrekkes av dem. Mitt inntrykk er at flere og flere norske damer blir støyende, kravstore, utagerende, utesende og innstillt på likestilling kun når det passer dem.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 Klart asiatiske damer er pene. Det er de forresten sammen med afrikanske damer, europeiske damer, australske dager og amerikanske damer også. Ja tiil kvinner med alle hudfarger og bakgrun. Eller ja til kvinner, enkelt og greit egentlig.
Dalila Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 (endret) Og asiatiske jenter er ikke STØYENDE??? Har du noen gang befunnet deg i nærheten av en thailandsk venninnegjeng eller? De hvisker ikke akkurat over bordet til hverandre. De heller.... Endret 6. september 2007 av Dalila
Gjest Chrizzy Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 Uff, jeg er altså glad i troll, men de må selvfølgelig ha innsikt og vett nok til å gjøre det hele med stil, ellers blir det bare...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Artig, svarene i denne tråden er veldg lite i overenstemmelse med svarene til den motstående tråden "mørk sjokolade".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå