Gå til innhold

Feriehus i Danmark

Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Hei. Jeg har en drøm om å leie et feriehus i Danmark i sommer. Passe stort, til samboeren min, datra mi på 1 1/2 og meg selv selvfølgelig. Noen som vet hvor mye det koster? Hvor bør man dra? Er det fint for barn der?

Håper noen har erfaringer å dele med meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på www.google.com på sommerhus Danmark.

Vi har leid gjennom et av disse og var veldig fornøyde.

Hvor du bør dra vil være avhengig om dere vil se en masse seværdigheter eller bare slappe av på stranden. Du vil finne endel opplysninger på websidene til utleiningsfimaerne.

God ferie

Hilsen Trille

PS. Jeg er fra Danmark, så det er bare å spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å dra litt sørover i Danmark, og gjerne på østkysten.

Ebeltoftområdet er koselig, men det finnes mange andre flotte steder i Danmark også!

Vil absolutt ikke anbefale Limfjord-distriktet; veldig mye vind og trekk der. Vi var der i juli for 4 år siden, og siste natta sov vi ikke fordi hele hytta knaket i den sterke vinden. Dessuten blir det et dårlig utgangspunkt og mye kjøring dersom dere skal oppsøke ulike attraksjoner lengre sør.

Spør på reisebyrået ditt, de bør være oppdaterte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekk med NOVASOL! De leier ut massevis av hus i Danmark, ikke så aller verst dyrt heller. Vi leide ett hus av de i fjor rett ved Blokhus. Helt topp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt på dette innleget lenge, og plutselig kom jeg på noe. DanSommer er det noe som heter, der kan du sikkert finne sommerhus i alle kategorier.

Vil, som andre her, også anbefale Vestkysten og selvfølgelig Skagen!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye i Danmark før, og i år skal jeg og samboer'n dra sammen med svigerinne og familie.. Vi skal til Blokhus- jeg har ikke vært der, men de andre skryter fælt av det! Men det er mange koselige steder å dra til i Danmark. Hva du betaler for feriehus er litt opp til dere, men om dere legger dere på mellom 5-8000 får dere et koselig et. Jeg vil ikke anbefale DanCenter katalogen... De er litt dyrere, og det er vanskelig å se hvordan det er der.. Søk heller på internett du, mye bra å finne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Vi leide sommerhus med to andre familier for noen år siden, og det er absolutt til å anbefale! Danmark på sitt beste er jo nesten som å være i syden 8) Jeg mener å huske at det ikke var så dyrt, men man får bestilt kataloger over feriehus i Danmark på nettet (husker ikke helt hvor, men du kan jo evt. bruke en søkemodus og søke etter det). Vi var på Falster et år, og på Fyn et annet år. Synes begge deler var både flotte og barnevennlige steder med kort vei til dyrepark, badeland etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samboeren og jeg leide feriehus ei uke i Danmark i fjor. Rettere sagt på Munkebo på Fyn. Vi betalte 5000 for en uke +strøm.

Huset var helt i helt ålreit stand. Selskapet vi leide gjennom heter "Sol og Strand" tror jeg.

Var veldig fornøyd med turen tiltross for veldig dårlig vær hele uka, og at Munkebo var en trist plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide privat, på Møn ifjor. Veldig billig og bra. Mange fine strender og turområder. Fossiler fant vi også.

Var på dagturer til div. attraksjoner på Skjælland, Falster og Lolland. Kjørte til Køge og tok S-toget når vi skulle til København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Vi skal leie feriehus i Danmark for andre gang denne sommeren. Vi var KJEMPE fornøyd forige gang....da var vi ganske langt nord, og ble derfor enige om å reise lengere sør denne gang. Prisene på husene varierer jo VELDIG.....du kan få hus for en uke helt ned i under 2000 kr, mens det også finnes de som koster over 20000.....så størrelse, innhold, beliggenhet, og ikke minst NÅR du reiser er alle ting som er avgjørende for prisen, men at det er mulig å finne et flott hus for en sum som passer DEG er det ikke tvil om!!! Vi reiser siste uke FØR høysesongen begynner i år, og da får vi et femstjerners hus til ca 5000. (Inneholder da både boblebad og sauna + at det er tre soverom, og beliggenheten er SUVEREN) Denne gangen reiser vi sammen med foreldrene mine, derfor kunne vi ta oss råd til det:)

GLEDERMEGGLEDERMEGGLEDERMEG!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...