Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:sjenert:

Gjester

Hei.

Jeg er ei jente på 24 år og er sammen med en på 32 år.

Vi har en flott leilighet og en nydelig liten gullkolmp.

Det som irriterer meg er at vi har så sjeldent sex.

Han sier at han trenger ikke sex 5 ganger i uka, det gjør ikke jeg heller, men jeg meder sex er en viktig ting i forholdet.

(han onanerer ofte i dusjen, hvorfor ikke kose med meg? Dette nekter han på)

Jeg har prøvd å ta det opp med han,men ingenting hjelper.

Har spurt om det er noe med meg, eller om det er noen andre.

Han kommer alltid med de samme unnskyldningene som "er sliten" Så sent" "hadde jo det forige dagen jo"

Jeg begynner å lure.

Jegvet at ikke har noen andre, for ellers utenom dette har vi det helt topp.Ham fridde faktisk i sommer;)

Dette er noe som irriterer meg (som jeg også har sagt)

men INGENTING hjelper.

Når vi først har sex, så er det alltid slik han vil, han får litt munnsex, så må jeg bare ligge der til han er komme...

Så hva skla jeg gjøre?

Jeg har sagt at jeg trenger sex og alt det, og han bare sier "skal skjerpe meg" og " trenger ikke så mye sex" Men ingenting skjer?

Kommer ikke til å gå ifra han heler, vi har jo ett barn sammen, og elsker hverandre.

Dette er noe vi krangler om nesten hver dag.

Sex er ikke alt sier han, det er jo sant, men en trenger sex.

Er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sjenert:

Gjester

Hei.

Jeg er ei jente på 24 år og er sammen med en på 32 år.

Vi har en flott leilighet og en nydelig liten gullkolmp.

Det som irriterer meg er at vi har så sjeldent sex.

Han sier at han trenger ikke sex 5 ganger i uka, det gjør ikke jeg heller, men jeg meder sex er en viktig ting i forholdet.

(han onanerer ofte i dusjen, hvorfor ikke kose med meg? Dette nekter han på)

Jeg har prøvd å ta det opp med han,men ingenting hjelper.

Har spurt om det er noe med meg, eller om det er noen andre.

Han kommer alltid med de samme unnskyldningene som "er sliten" Så sent" "hadde jo det forige dagen jo"

Jeg begynner å lure.

Jegvet at ikke har noen andre, for ellers utenom dette har vi det helt topp.Ham fridde faktisk i sommer;)

Dette er noe som irriterer meg (som jeg også har sagt)

men INGENTING hjelper.

Når vi først har sex, så er det alltid slik han vil, han får litt munnsex, så må jeg bare ligge der til han er komme...

Så hva skla jeg gjøre?

Jeg har sagt at jeg trenger sex og alt det, og han bare sier "skal skjerpe meg" og " trenger ikke så mye sex" Men ingenting skjer?

Kommer ikke til å gå ifra han heler, vi har jo ett barn sammen, og elsker hverandre.

Dette er noe vi krangler om nesten hver dag.

Sex er ikke alt sier han, det er jo sant, men en trenger sex.

Er jeg unormal?

Du sier han onanerer i dusjen, hvordan vet du det?

Skrevet

Jeg vet det for jeg har sett det.

Jeg har tatt han på fersken, og jeg har vert feig å sett igjennom nøkkelhullet *mjau*

Skrevet

mener du han skal slutte å onanere når han er sammen med deg

?

Skrevet

Hva med å slutte å krangle om det? Forventinigspress funker dårlig på de fleste.....

Legg til rette for litt god tid sammen, skjem han bort litt, ingen har noensinne tatt skade v deilig massasje og gd tid.Utforsk og lek litt, men ikke krev. Det er døden for enhver lyst.

Skrevet

Noen menn synes det er mye styr og lite nytelse når de har sex med sin kjære. Mange menn tar med seg veldig mye ansvar inn i den felles seksualiteten, og glemmer helt at de skal kunne leve ut sin egen seksualitet uten å måtte skjemmes.

Solosex er mye enklere og noe man kan gjøre uten å måtte ta hensyn til sin partner. I tillegg trenger man ikke prestere. derfor velger noen menn solosex fordi de synes det er langt mer avslappende og mindre krevende.

Jeg aner ikke om det er slik i ditt tilfelle, men det kan være at han legger alt for mye alvor i sex med deg, og føler at han har ansvaret for å tilfredsstille deg. Da forsvinner spontanitet, lidenskap, uforutsigbarhet og leken veldig fort.

Er det slik hos dere? Standard prosedyre der han undertrykker sin orgasme helt til du har kommet? Alltid?

Gjest Catwoman
Skrevet

Har det alltid vært sånn, eller noe som har kommet etterhvert?

Det kan jo være så enkelt som at han faktisk ikke er så seksuell av seg, og ikke har behov for sex så ofte?

Skrevet

skjønner skjønner og er enig med deg.

Men når vi har sex har ikke jeg fått noe særlig m 4spiel. er ikke våt no ergo da får ikke jeg orgasme.

Han tenker ikke på meg virker det som...

Han bare sier at han ikke klarer å holde igjen.

Har prøvd å snakke med han om det, men det nytter IKKE.

Gjest Britt Banditt
Skrevet (endret)

Jeg tror i alle fall ikke du burde ta det opp så ofte. Om dere krangler om det hver dag er det jo ikke rart han ikke har lyst. Sex skal ikke føles som tvang.

Endret av Britt Banditt
Gjest Mysticgirl
Skrevet
skjønner skjønner og er enig med deg.

Men når vi har sex har ikke jeg fått noe særlig m 4spiel. er ikke våt no ergo da får ikke jeg orgasme.

Han tenker ikke på meg virker det som...

Han bare sier at han ikke klarer å holde igjen.

Har prøvd å snakke med han om det, men det nytter IKKE.

Nei kanskje han ikke klarer det da?

Ergo onanerer han heller i dusjen enn å få kritikk av deg for at han kommer for fort

Skrevet

Har du sagt til ham hva du vil at han skal gjøre, da? Kanskje han ikke vet helt hvordan han skal tilfredsstille deg, og så er det enklere å ha solosex i steden?

Skrevet

Ærlig talt folk`s...

Han kommer med "bønner" hver gang jo...

Tror heller i at han ikke gadd.

Har vert slik de to siste åra.

Skjønner ikke dere at jeg trenger mer sex enn to ganger i mnd?

Dildo?

joa, men det er ikke det samme som å kose med sin kjære.

Sikkert meg det er noe galt med.

Sorry

Skrevet
Ærlig talt folk`s...

Han kommer med "bønner" hver gang jo...

Tror heller i at han ikke gadd.

Har vert slik de to siste åra.

Skjønner ikke dere at jeg trenger mer sex enn to ganger i mnd?

Dildo?

joa, men det er ikke det samme som å kose med sin kjære.

Sikkert meg det er noe galt med.

Sorry

Hør her: Du beskriver selv at dere ikke fikser dette særlig bra sammen. Du har dine oppfatninger om hva som ikke er bra, og det har sikkert han også. Dere trenger virkeligå få snakket skikkelig sammen om hvordan dere jkan få løst dette. Om nødvendig så ville jeg foreslått å gå til en rådgiver sammen.

Skrevet

hei, ts :)

skjønner deg veldig godt, jeg. handler jo heller ikke kun om sex, kanskje, men òg at man føler seg avvist og lite tiltrekkende... dersom partneren ikke har lyst.

jeg og kjære hadde samme problem, bare omvendt. han trenger mye mer sex enn meg. jeg ble kjempesliten av masingen, og orket ikke engang å kysse ham til slutt. vi snakket masse om det. han fortalte hvor lite attraktiv han følte seg, og jeg fortalte hvor presset jeg følte meg. det ordnet seg relativt raskt, heldigvis...

hvis det ikke hjelper å prate om det (du skriver jo at du har forsøkt), så bør dere vurdere rådgivning.

de fleste er enige i at sex ikke er en big deal... helt til sexen ikke tilfredsstiller lenger. da blir det med ett veldig altoppslukende.

han høres ganske ego ut i sengen òg, uten at jeg vil legge skylden på noen av dere... skjønner dere begge. mas er kjipt. avvisning er kjipt.

håper dere kan finne ut av dette, og ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Takk for svar, men han sier at han er ikke intr i å gå til noe slags rådgiver.

Føler ikke å snakke med noen om vårt forhold.

Han sier at han synes at det ikke er noe big deal, men jeg synes det motsatte.

Ikke at det er big deal ,men det er viktig.

Jeg har ikke mast på 2 mnd jeg, og hva skjer? INGENTING !!!

Skrevet

nei, off... da vet jeg sannelig ikke... innmari dårlig av ham å være så lite åpen for å motta hjelp. selv om det tydeligvis er problemfritt for ham, så bør han jo respektere at det ikke er tilfellet for deg.

om ting ikke forandrer seg, så må du nesten spørre deg selv om du kan fortsette å leve slik. han vil ha dårlig sex sjeldent, og han vil ikke akseptere at du ønsker forandring. da vet du hvor du har ham, så får du finne ut av om du kan ha det sånn.

noen særlig god løsning kommer jeg dessverre ikke på i farten... man kan ikke tvinge frem en forandring hos èn som ikke ønsker det... :forvirret:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Tror også at dere ikke er på bølgelengde sexuelt, og det er vel ikke jeg og mannen min heller. Det beste er vel å finne en som også er like interessert i sex som en selv. Akk så deilig det hadde vært. Hadde kommet til å ha sex overalt da. Exn min var sånn, men der funket seff ikke det andre!!

Nei enten eller altså. Og her så er det kun det med sexen som er vrient hos oss og. Jeg vil mye mere en han. Men ellers så har vi det kjempebra!

Å gå og håpe på en bedring når sexlysten ikke er til stedet for den ene må være vondt for dem og.

Foreløbig så tenker jeg at det må bli bedre hos oss også. Kanskje det er en fase?Lever i håpet..

Allikavel så får jeg han opphisset i forskjellige settinger. Feks når han er på jobb så¨sender jeg kinkye bilder av meg til han osv.. Da er han virkelig klar!

Også om han vet situasjoner der det vanskeliggjør sex, da er han alltid stiv og kåt som faen. Og det bekrefter jo bare at det er prestasjonsangst han sliter med og at vi damer som vil mye. kanskje setter opp et press på dem om å prestere.

Men å vente i mnd og ikke da engang er han kåt og vil ha sex?

Ja da bør han virkelig søke hjelp!!Om han vil at forholdet deres skal fortsette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...