Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg skal på intervju til uken, og jeg skammer meg over mine nedbitte negler (de er virkelig nedbitte....). Hvis jeg får tak i en salong som kan sette på løsnegler (pris er uten betydning), kan de få neglene til å se ut som mine egne, eller er det helt umulig med mine negler?
milla-mor Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 det kan de, vettu! mange neglebitere som setter på falske
Gjest Blondie65 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg skal på intervju til uken, og jeg skammer meg over mine nedbitte negler (de er virkelig nedbitte....). Hvis jeg får tak i en salong som kan sette på løsnegler (pris er uten betydning), kan de få neglene til å se ut som mine egne, eller er det helt umulig med mine negler? Etter at du har vært på det intervjuet med dine nye fantastiske juksenegler så skal du ta tak i dette med neglebitingen. Det er faktisk bare å slutte. Ha neglelakk på - selv på dette nedbitte. Neglelakk er litt arbeid å ta på og smaker æsj når det tygges på. Om noen uker så begynner neglene dine å se normal ut. Ha alltid en neglefil i lommen slik at du kan flikke på eventuelle knekk slik at du ikke bruker tennene som neglesaks. Hilsen Blondie65 - tidligere neglebiter, nå med pene egne negler året rundt.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Etter at du har vært på det intervjuet med dine nye fantastiske juksenegler så skal du ta tak i dette med neglebitingen. Det er faktisk bare å slutte. Ha neglelakk på - selv på dette nedbitte. Neglelakk er litt arbeid å ta på og smaker æsj når det tygges på. Om noen uker så begynner neglene dine å se normal ut. Ha alltid en neglefil i lommen slik at du kan flikke på eventuelle knekk slik at du ikke bruker tennene som neglesaks. Hilsen Blondie65 - tidligere neglebiter, nå med pene egne negler året rundt. I promise!!! Har dere noen tips om bra steder i Østfold som fikser negler?
Gjest Blondie65 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Syns det mye at det er løsnegler? Ikke hvis det er ordentlig gjort og det ikke er "unaturlig" lange negler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå