Gjest utlogget Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei, skal være russ til våren og russekortbestillinger skal snart leveres inn.. Er lei av halvparten av de vanlige frasene og ønsker derfor tips til ting å skrive, eller bare få vite hva dere skrev.. Noen forslag til hva jeg skal ha eller ting som er "kult"??
ATV Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 du kann jo skrive " jeg er russ, så vanlig folkeskikk og lover gjelder ikke for meg, jeg gjør hva jeg vill og mener bestemt at alle andre burde forstå dette og ikke minst godta det"
caso Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 (endret) "I bevisstløs tilstand, returner til: din adresse" Endret 8. september 2007 av caso
Ginen Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg tror puppene mine er for små, fordi russedrakten sklir ned hele tiden.
Lille Løve Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Tror jeg hadde noe sånt som: "går bare her å leter etter en brødrister jeg..." Men så var jeg kanskje litt over middels forvirret...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 "Tenk på alle narspiela vi kan ha for taxipengene vi sparer med å ikke bo på sandens" (kommer fra stavanger)
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Morrabrød er ikke mat, men det metter... Jeg er alle svigermødres drøm, men ingen av deres sønner vet det... Mamma sier at hvis jeg ikke har lagt meg klokken 23, må jeg komme hjem for å legge meg... Mange brune flasker små, gjør det vanskelig å gå...
Gjest Kverula Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Tror jeg hadde noe sånt som: "går bare her å leter etter en brødrister jeg..." Du vet betydningen av den??
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Tror jeg hadde noe sånt som: "går bare her å leter etter en brødrister jeg..." Men så var jeg kanskje litt over middels forvirret... Ikke for å være frekk, men enten har du eller jeg misforstått denne... Jeg trodde det var guttene (med sitt brød), som bare gikk rundt for å lete etter en "brødrister". (kvinnelig kjønneorgan som varmet og ristet brødet)
Jens Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Fy fader her var det mye dårlig! Du finner bedre vitser i vitsespalten i se og hør!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Gud velsigne ateismen. Like morsomt hver gang folk stirret på det med et tomt blikk og tydeligvis ikke forstod. hihihi
Gjest StockDama Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 ingen russekort, thats the way to go =D
Champagnepiken Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 For oss litt mer nerdete: "Sic transit gloria mundi" (= "Slik forgår all verdens herlighet")
*Butterfly* Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er også russ til våren og må bestemme hva som skal stå på russekortet om noen dager. Har rett og slett ikke peiling. Har lest gjennom forslagene i denne tråden, men har ikke funnet noe som passer. Flere forslag?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Efter russetiden akter jeg å studere ved Universitetet i Oxford. Endelig litt stil og klasse etter å bo i rølpete Norge.
B.A. Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 "wine me, dine me, 69 me!" "I wasn`t born a princess, but when the crown fits..." "Rehab is for quitters!"
Dexter Skrevet 10. desember 2007 #17 Skrevet 10. desember 2007 "her har du russekort din satans drittunge!" "dette russekortet har jeg hadd i ræva" "med vennelig hilsen lommemannen" "aids er kult, hiv deg med!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå