billie Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Begynner idag!!!!! Og jeg gleder meg! (heldigvis går det på nett-tv på nrk.no også, for vi har ingen tv om dagen)
Infinity Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det var kos å se på. Jeg ble i skikkeligt mimrehumør når jeg så programmet.
ToveM Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg var på jobb i går kveld, så jeg tok det opp, og skal se det NÅ, når ungene er forsvunnet ut av huset
MarianneE Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 (endret) jeg så på det. Slike programmer gjør meg så missunnelig! Alle disse "normalt" fødene med "normale" barn. Ingen som meg. Ingen som må ta et akutt keisersnitt to mnd for tidlig, fordi barnet er i ferd med å dø. Ingen som måtte vente i to dager før de kunne holde sitt eget barn for første gang. Ingen barn som måtte legges i tempraturstyrt seng med masse slanger og ledninger rundt, ingen som fikk barn som hverken kunne puste eller spise selv. Alle disse lykkelige fødslene, og ingen som opplevde det samme traumatiske som meg. Akk...måtte bare få det ut. Litt mye og kreve det over, men alt det vonde fra da Veslejenta kom til verden bare velter fram. Heldigvis blir det bedre og bedre.... Endret 6. september 2007 av MarianneE
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg så på det. Slike programmer gjør meg så missunnelig! Alle disse "normalt" fødene med "normale" barn. Ingen som meg. Ingen som må ta et akutt keisersnitt to mnd for tidlig, fordi barnet er i ferd med å dø. Ingen som måtte vente i to dager før de kunne holde sitt eget barn for første gang. Ingen barn som måtte legges i tempraturstyrt seng med masse slanger og ledninger rundt, ingen som fikk barn som hverken kunne puste eller spise selv. Alle disse lykkelige fødslene, og ingen som opplevde det samme traumatiske som meg. Akk...måtte bare få det ut. Litt mye og kreve det over, men alt det vonde fra da Veslejenta kom til verden bare velter fram. Heldigvis blir det bedre og bedre.... Det høres helt grusom ut å oppleve. Men bare for ordens skyld hadde de med gravide der alt ikke går slik det skal også. Og programmet var veldig bra. Ble mer baby-syk nå
Mamma1 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hei, drar opp denne jeg- er det virkelig bare seks episoder??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå