Gå til innhold

NORMALT?

Gjest bella24

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tin_*
Skrevet

Stakkars deg, høres ut som at du har funnet deg verdens mest ego tripp type. Slik du beskriver det, så er det ikke mye som skal til for å vippe ham av pinnen. Og det kommer ikke til å bli bedre etter at dere er gift. Hvorfor vil du leve i denne fornedrelsen? Tenk på alle de andre damene han har vært borte i, de du ikke vet noe om. Kom deg unna ham, han vil aldri kunne gjøre deg lykkelig. Hverken med leilighet, barn eller med gifting.

Han vil ikke ha sex, og du maser om det. Slutt å mas, og om det hjelper å begynne å røyke igjen så gjør det. Finn på ting alene, ekskluder ham litt. Han skal være glad for at du har valgt ham, det er han tydeligvis ikke.

Jeg ville ha tatt med meg sønnen min og flyttet tilbake til hjemplassen. Terapi hjelper ikke før en vil selv.

Gå videre i livet ditt, uten ego dusten av en samboer. Du er verdt mye mye mer enn det.Finn deg en type som vil ha deg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var da for to år siden, blir 3 i april igjen.

Ting er jo helt perfekt nå, utenom det m sex`en.

Jeg kan si at jeg VET at han ELSKER meg, orker ikke diskutere dett om hvordam jeg vet det.

Jeg skrev innpå her ang svar hva jeg skulle gjøre ang sexen jeg.

Dessuten har han aldri vært fysisk utro, men psykisk.

Han har sverdget på sin mor og barn sitt liv, så om han juger der (Jeg vet han snakker sant) da er han SYK.

Da hadde jeg forlatt han NÅ.

Og en ting til.

Det er ikke bare til å dra ifra han.

Jeg elsker han og vi har tross alt ett barn sammen.

Såpass voksen er jeg, at jeg er villig til å satse alt for at

ikke barnet vårt skal være slik skilsmissebarn...

Største skrekk.

Skrevet
Dette var da for to år siden, blir 3 i april igjen.

Ting er jo helt perfekt nå, utenom det m sex`en.

Jeg kan si at jeg VET at han ELSKER meg, orker ikke diskutere dett om hvordam jeg vet det.

Jeg skrev innpå her ang svar hva jeg skulle gjøre ang sexen jeg.

Dessuten har han aldri vært fysisk utro, men psykisk.

Han har sverdget på sin mor og barn sitt liv, så om han juger der (Jeg vet han snakker sant) da er han SYK.

Da hadde jeg forlatt han NÅ.

Og en ting til.

Det er ikke bare til å dra ifra han.

Jeg elsker han og vi har tross alt ett barn sammen.

Såpass voksen er jeg, at jeg er villig til å satse alt for at

ikke barnet vårt skal være slik skilsmissebarn...

Største skrekk.

Du tilgir til og med utroskap!?

Du har ikke tenkt på at når han ikke får/tar det hos deg,hvor får han det da?

Gutter går som oftest ikke uten sex

Skrevet

Bare så det er sagt, så er dette snart tre år siden, han hangler ikke med damer, han har aldri vert fysisk utro.

Jeg vet han elsker meg, han sverger på sin sønns liv alt, og om han DA lyver. DA KLIKKER jeg.

Skrevet

om ikke du har fått det med deg så er dette snart tre år siden alt det tulle hendte.

Han var aldri utro i den forstand.

Ikke fysisk, men psykis.

Ja, jeg tilgav pga jeg elsker han, og vi har det utrolig fint sammen, utenom sexen.

Og han hangler ikke med damer.

Og jeg VET HAN ELSKER MEG.

Dere kjenner ikke han, men det gjør jeg NÅ!

*trist*

Skrevet
Bare så det er sagt, så er dette snart tre år siden, han hangler ikke med damer, han har aldri vert fysisk utro.

Jeg vet han elsker meg, han sverger på sin sønns liv alt, og om han DA lyver. DA KLIKKER jeg.

Men det er fortsatt den lille tvilen?

Våkn opp!

Skrevet (endret)
Caso; Tror ikke du er HELT med her...

Jeg skarev at jeg kunne gå i 2 mnd UTEN sex, UTEN å mase, bare være den nikkedukken og alt, men når INGENTING skjer og jeg synes at sex er ett viktig ting i ett forhold...

Hallo???

VI må jo gå sammen å finne en løsning.

Eller du mener jo tydligvis at jeg skal bare skreve og være klar når han vil. Bare gjøre det m meg og ferdiig.

Sex er så mye mer enn bare det...

Lurer på hvordan DU hadde hatt det om du var 24 år, du var sikker kåt du og da...

Ikke meningen å virke klysen eller noe, men jeg merker at jeg blir sur, gretten, selvbildet mitt synker osv...

Og det ligger en hel BOK (ikke langt ifraa) som jeg kunne fortaldt om vårt forhold

Skal nevne 3 ting.

Vi hadde det SÅ perfekt (trodde jeg)

Da jeg var på joben hadde han tlf/nett sex m ei han likte før..

Slutt, men jeg tilgav.

Han gjor det slutt igjen pga han var forelsket i en kollega,

Jeg tilgav igjen pga jeg elsker han.

Da vi kjøpte leilighet sammen og bestemte oss for at nå var det ferdig med alt tull skulle begyne med reine ark, så når jeg var på nattevakt, og kom hjem.

Jeg skulle sende en mms fra hans mobil (han viste om det)

Da jeg skulle se om meld var send, så jeg at han hadde sendt en mms til x dama (som han sier er psyko og alt)

Og det var naken bildet...

Etter alt dette er det sexen vår er blitt så .... ja jeg vet ikke.Så det ligge MYE bak.

Jeg vet han elsker meg, vi har en flott leilihet sammen, verdens beste familier som er godt sammenspleisa, vi har en ny bil, gode jobber, vi er forlovet og (han vil gifte seg i 09) det største av alt.

Vi har en FANTASTISK sønn sammen.

Men dette med sex var etter alt dette tullet, så ikke beskyld meg slik du gjor, for du aner IKKE hvor JÆV.. jeg har hatt det.

Sluttet utdannelsen, flyttet fra venner, familie, intr og alt pga han...

Du har jo svaret greit selv ser jeg når du vet når problemet startet.

Hva du kan gjøre med det er ikke godt å si. Det er jo tydelig at han har grei sexlyst, men noe sperrer seg pga fortiden med dere to. Det er kanskje ikke så rart, mtp at en del fortidsproblem du nevner dreier seg om sex.

Er da helt enig med deg at sex er viktig i et forhold, men desverre er det fullstendig mulig for noen å elske en annen uten å tenne særlig på vedkommende.. I alle fall når dere har en familie sammen og gode vilkår rundt dere.

Endret av caso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...