Gå til innhold

NORMALT?

Gjest bella24

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente på 24 år og er sammen med en på 32 år.

Vi har en flott leilighet og en nydelig liten gullkolmp.

Det som irriterer meg er at vi har så sjeldent sex.

Han sier at han trenger ikke sex 5 ganger i uka, det gjør ikke jeg heller, men jeg meder sex er en viktig ting i forholdet.

(han onanerer ofte i dusjen, hvorfor ikke kose med meg? Dette nekter han på)

Jeg har prøvd å ta det opp med han,men ingenting hjelper.

Har spurt om det er noe med meg, eller om det er noen andre.

Han kommer alltid med de samme unnskyldningene som "er sliten" Så sent" "hadde jo det forige dagen jo"

Jeg begynner å lure.

Jegvet at ikke har noen andre, for ellers utenom dette har vi det helt topp.Ham fridde faktisk i sommer;)

Dette er noe som irriterer meg (som jeg også har sagt)

men INGENTING hjelper.

Når vi først har sex, så er det alltid slik han vil, han får litt munnsex, så må jeg bare ligge der til han er komme...

Så hva skla jeg gjøre?

Jeg har sagt at jeg trenger sex og alt det, og han bare sier "skal skjerpe meg" og " trenger ikke så mye sex" Men ingenting skjer?

Kommer ikke til å gå ifra han heler, vi har jo ett barn sammen, og elsker hverandre.

Dette er noe vi krangler om nesten hver dag.

Sex er ikke alt sier han, det er jo sant, men en trenger sex.

Er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Først og fremst overrasker det meg at han onanerer i dusjen, når han har deg som alternativ. Det er jo allmenn viten at det gir mer nytelse å "ha seg" med sin frue, enn å ta en kjapp håndjager i dusjen :)

Vel, du har prøvd å ta det opp med han, men ingenting har hjulpet. Har dere vurdert samlivsterapaut? Kan jo være et brukbart alternativ iogmed at du er såpass opptatt av sex, noe som i og for seg er normalt :)

Du sier også at dette er noe dere krangler om hver dag. Det første som slår meg er at denne herremannen enten har a) komplekser for penis b) en annen elsker eller c) lite tid og energi. Jeg håper at jeg tar feil, men alle disse kan dessverre være potensielle muligheter.

Jeg ønsker deg lykke til med til kjærlighetsforhold og krysser fingrene for at du skal få ordnet problemene dine. Gå til samlivsterapaut hvis det ikke ordner seg, eller velg et annet alternativ. Lykke til :love:

Skrevet
Først og fremst overrasker det meg at han onanerer i dusjen, når han har deg som alternativ. Det er jo allmenn viten at det gir mer nytelse å "ha seg" med sin frue, enn å ta en kjapp håndjager i dusjen :)

Min almenne viten tilsier at dette er helt normalt når man har gått lei av sin partner.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kan også være at han føler press på seg for å tilfredstille deg sexuelt og da er det bedre å gjøre det i dusjen, uten å måtte prestere noe ovenfor damen.

Mitt råd er å prøve å la mannen ta initiativ,så han slipper stresset med å oppleve deg som maser om sex.Har prøvd det samme på min mann for jeg spiste han jo opp til slutt hehe. Men nå når jeg har sluttet å ta så mye initiativ så er det blitt litt bedre. men vi har som sagt i en annen tråd kun 1-2 ganger sex i uka.Som er alt for lite for meg, men ser ut til at mannen har mye mindre drifter enn meg

Skrevet

Takk takk, har prøvd å si at vi kan gå til slik terapaut, men han sier at han vil ikke gå til noen å snakke om forholdet vårt...

Ellers er han verdens beste kjæreste, kysser på meg og alt er som før.

Han sier noen ganger at han er sliten og trøtt, griet det.

Det er jeg og mange ganger (har en sønn på 7 mnd sammen så det sier vel litt?)

Men jeg tar meg alltid tid til han, UANSETT:)

Skrevet

Jeg tror muligens han føler at du maser på ham, og når man blir mast på er det ikke lett å få opp lysten. Noen folk har veldig lav sexlyst, og det er vanskelig å gjøre noe med.

Det jeg tror jeg ville ha prøvd, er først å la være å nevne det på en stund, for så å forsiktig spørre om han har noen fantasier du kan oppfylle for ham. Hvis du klarer å få et fornuftig svar ut av ham, vent noen dager til, for så å oppfylle ønsket uventet.

En annen ting du kan prøve på er å kjøpe deg en vibrator og di at hvis han ikke orker selv, så kan han vel i det minste gi deg nytelse.

Jeg håper dere løser dette :klem: Det er jo veldig trist om et ellers perfekt forhold skulle slutte å fungere på grunn av noe slikt. Som en siste løsning, og hvis du føler at du får nok nærhet ellers, kan du jo bruke vibratoren selv når han ikke er hjemme.

Skrevet (endret)

Det er jo fryktelig fort gjort å få lyst på en napp i dusjen da, hvis man vasker ustyret på rett måte. :fnise:

Hørtes ut som han blir anspent fordi det er snakk om at det blir for lite sex på deg. Blir ikke mer av sånt.

Som nevnt i en annen tråd, så går det fint ann å prate ihjel sexlivet sitt hvis det blir snakk om for mye/lite sex. Man får lytte til den andre sine behov uten å si at "jeg må".

Desto mer dere krangler om det, desto mindre sex har dere tipper jeg.

Endret av caso
Skrevet

En ting jeg glemte å spørre om: Hadde dere mye sex før? Alle har som regel mer sex i begynnelsen av et forhold, men hvis dere har hatt daglig sex i flere år, for så pluttselig å gå over til annen hver måned, så er det nok noe som han har gått lei av og som må fikses. Hvis dere alltid har hatt sjelden sex, så har han nok bare lav sexlyst. Denne kan trenes opp noe, men er ellers noe du må respektere.

Skrevet

Dere skjønner det at vi hadde deilig sex før, vi hadde det ofte, impuls og alt, men her for 2.5 år tilbake, ble det "slutt" mellom oss pga han hadde følelser for ei annen dame.

Jeg pakket og tok flyet hjem, men da angret hyan og kom krypende.

Ene gangen hadde han følelser for ei kollega av han, gjor det slutt igjen, men ble sammen igjen.

Hun skulle gifte seg og ha barn. Var ikke skikkelig slutt, var mer hva skal jeg si "pause" ++

Jeg bare føler at etter alt dette at alt er dabbet av på sexen samtidig som vi er kommet mye nermere på alt det andre.

Vi har kjøp leilighet sammen, fått forlvet oss (han vil gifte seg)

og det største av alt VERDENS VAKRESTE SØNN sammen;)

Han sier at det er ingenting med de tinga å gjøre, at det er bare meg for han, elsker meg, og alt det...

Ok, det vet jeg han snakker sant om.

Men hvorfor ha da så sjeldent sex.

Han sier han er sliten og trøtt, at han ikke har behov for det så mye som meg.

Vel, jeg har ikke mast på han om sex på en mnd, og ingenting har hendt, nå kjenner jeg at jeg trenger noe, for jeg merker at jeg blir skikkelig sur, lei, nedsatt selvbildet og alt...

Nesten lyst å begynne å røyke igjen....

Off...

dette er vannskelig :sjenert:

Skrevet
Dere skjønner det at vi hadde deilig sex før, vi hadde det ofte, impuls og alt, men her for 2.5 år tilbake, ble det "slutt" mellom oss pga han hadde følelser for ei annen dame.

Jeg pakket og tok flyet hjem, men da angret hyan og kom krypende.

Ene gangen hadde han følelser for ei kollega av han, gjor det slutt igjen, men ble sammen igjen.

Hun skulle gifte seg og ha barn. Var ikke skikkelig slutt, var mer hva skal jeg si "pause" ++

Jeg bare føler at etter alt dette at alt er dabbet av på sexen samtidig som vi er kommet mye nermere på alt det andre.

Vi har kjøp leilighet sammen, fått forlvet oss (han vil gifte seg)

og det største av alt VERDENS VAKRESTE SØNN sammen;)

Han sier at det er ingenting med de tinga å gjøre, at det er bare meg for han, elsker meg, og alt det...

Ok, det vet jeg han snakker sant om.

Men hvorfor ha da så sjeldent sex.

Han sier han er sliten og trøtt, at han ikke har behov for det så mye som meg.

Vel, jeg har ikke mast på han om sex på en mnd, og ingenting har hendt, nå kjenner jeg at jeg trenger noe, for jeg merker at jeg blir skikkelig sur, lei, nedsatt selvbildet og alt...

Nesten lyst å begynne å røyke igjen....

Off...

dette er vannskelig :sjenert:

Dere kan kalle det kynisk eller hva dere vil....

Den forige smaboeren min var blitt feit/stor etter den siste fødselen,jeg orka rett og slett ikke og ha sex med henne pga av det.

Prøvde og få henne til og slanke seg og legge om livsstilen,bli mere atraktiv,dama var flott hun, problemet var rett og slett at jeg ikke tente på at hun var så feit.

Var ikke meningen at hun skulle være noen sylfide,ville bare at hun skulle ta vare på kroppen sin.

Kan det være at du rett og slett er feit? Kroppslig sett uatraktiv?

Skal litt mot til hos mannen og si til dama at hun rett og slett er for feit, og at hun ikke tenner han mere.

Skrevet

Jeg sitter her og tenker på "madonna-Hore-syndromet". Kort fortalt er det snakk om at menn, som har problemer med løsrivingen fra sin egen mor, og opphøyer henne til madonna, vil gjøre det samme mot sin kjæreste, etter at hun har født han et barn..... Da blir hun på samme måte oppgradert fra "hore" (hore her i positiv forstand, en han begjærer og vil ha sex med!) til madonna, en uttilgjengelig opphøyd kvinne, som han ikke lenger ser på som et sexobjekt.

Jeg skjønner godt at man som kvinner er frustrert.... våre behov er jo ikke forandret. Men han trenger absolutt proffosjonell hjelp. Men prøv å si det til en mann........

Skrevet
Jeg sitter her og tenker på "madonna-Hore-syndromet". Kort fortalt er det snakk om at menn, som har problemer med løsrivingen fra sin egen mor, og opphøyer henne til madonna, vil gjøre det samme mot sin kjæreste, etter at hun har født han et barn..... Da blir hun på samme måte oppgradert fra "hore" (hore her i positiv forstand, en han begjærer og vil ha sex med!) til madonna, en uttilgjengelig opphøyd kvinne, som han ikke lenger ser på som et sexobjekt.

Jeg skjønner godt at man som kvinner er frustrert.... våre behov er jo ikke forandret. Men han trenger absolutt proffosjonell hjelp. Men prøv å si det til en mann........

Herregud!

Mere piss har jeg ikke hørt på lenge, det er nok du som trenger proff hjelp.

Flere jeg har pratet med mener sex har blitt bedre etter at fruen har pressa ett barn gjennom :tommelopp:

Skrevet (endret)
Herregud!

Mere piss har jeg ikke hørt på lenge, det er nok du som trenger proff hjelp.

Flere jeg har pratet med mener sex har blitt bedre etter at fruen har pressa ett barn gjennom :tommelopp:

hehehe, terskelen fra hva den mening mann(kvinne) mener kvalifiserer til profesjonell hjelp, er alt etter hvor mye det gagner en selv tror jeg.

Profesjonell hjelp fordi dama syns hun får for lite sex?? Hjelp.

Han stiller langtbak i den køen. La no' de som trenger hjelp få hjelp, og dama kan heller ta seg en elsker hvis det blir så plagsomt.

Kjenner jeg menn rett (som jeg nok gjør ettersom jeg er en mann) så er det en meget god grunn til at sexlivet har dabbet av.

Om det er pga fobi etter fødsel, kroppen ikke tenner eller hva det er. Det er ikke akkurat så ukjent at menn slutter å ville ha sex en periode etter å opplevd første fødselen. Spesielt om han har sett på fødselen selv.

Tror heller ikke tipset om å vippe frem en vibrator og be han tilfredstille deg er så mye vits i. Hvis han ikke har lyst på sex i utgangspunktet, har han helt sikkert ikke lyst å gjøre en god jobb som vibrator.

Endret av caso
Skrevet

Jeg er IKKE feit, er utrolig fornøyd m kroppen min, dette problemet (ja jeg kaller det ett problem)

var før jeg var gravid og, så...

Skrevet

caso;

Dette var ett problem FØR jeg var gravid..

Og en ting til...

Det er ikke bare å være utro.

Jeg elsker han over alt på jord, så jeg hadde aldri godt bak ryggen hans.

Kanskje du haddde/har det, men slik er ikke jeg HELDIGVIS !!!

Gjest Ikke innlogget nå...
Skrevet

Du er ikke unormal, men det tror jeg ikke han er heller.

Er selv i den situsjonen typen din er i, har lite sex med samboer, noe jeg vet frustrerer henne.

For mitt vedkommede er det rett og slett stress, mas og lite energi som har tatt piffen fra meg. Slitsom jobb, svært mye som foregår med oppussing av både eget hus, besøk til alle døgnets tider; alt i alt har det resultert i at jeg ikke orker så ofte.

Kan ofte være tent, men vil ikke ha sex når jeg vet jeg ikke har energien til å gjennomføre skikkelig med så mye fokus på henne som jeg burde ha.

Har tatt opp med henne at vi kanskje burde ha en stress-fri dag, og det skal vi prøve fremover nå. Ingen planer, ikke noe mas, ingen forpliktelser. Tenker det vil gjøre susen for meg, ihvertfall.

Skrevet (endret)
caso;

Dette var ett problem FØR jeg var gravid..

Og en ting til...

Det er ikke bare å være utro.

Jeg elsker han over alt på jord, så jeg hadde aldri godt bak ryggen hans.

Kanskje du haddde/har det, men slik er ikke jeg HELDIGVIS !!!

Nei for all del er ikke å være utro et godt råd, men et råd.

Jeg blir oppgitt å se at noen faktisk krangler nesten hver dag fordi ene parten får for lite sex. Krangler!

Virker så egoistisk, og det sier seg så utrolig godt selv hvorfor det ikke blir noe mer på deg. Tror du ikke mannen din har prestasjonsangst når han vet du forventer det så ofte, når han selv ikke har så lyst alltid??

Hadde dama mi kranglet om slikt, hadde jeg forbundet sex med krangel, og neppe hatt samme sexliv noen gang igjen med henne.

Slapp av, ikke prat om det, ha sex når det faller dere begge naturlig. Da skal du se det blir bedre. Tviler på at du kan forvente normalt sexliv på mange mnd så lenge det kan forbindes med krangel.

Endret av caso
Skrevet

Caso; Tror ikke du er HELT med her...

Jeg skarev at jeg kunne gå i 2 mnd UTEN sex, UTEN å mase, bare være den nikkedukken og alt, men når INGENTING skjer og jeg synes at sex er ett viktig ting i ett forhold...

Hallo???

VI må jo gå sammen å finne en løsning.

Eller du mener jo tydligvis at jeg skal bare skreve og være klar når han vil. Bare gjøre det m meg og ferdiig.

Sex er så mye mer enn bare det...

Lurer på hvordan DU hadde hatt det om du var 24 år, du var sikker kåt du og da...

Ikke meningen å virke klysen eller noe, men jeg merker at jeg blir sur, gretten, selvbildet mitt synker osv...

Og det ligger en hel BOK (ikke langt ifraa) som jeg kunne fortaldt om vårt forhold

Skal nevne 3 ting.

Vi hadde det SÅ perfekt (trodde jeg)

Da jeg var på joben hadde han tlf/nett sex m ei han likte før..

Slutt, men jeg tilgav.

Han gjor det slutt igjen pga han var forelsket i en kollega,

Jeg tilgav igjen pga jeg elsker han.

Da vi kjøpte leilighet sammen og bestemte oss for at nå var det ferdig med alt tull skulle begyne med reine ark, så når jeg var på nattevakt, og kom hjem.

Jeg skulle sende en mms fra hans mobil (han viste om det)

Da jeg skulle se om meld var send, så jeg at han hadde sendt en mms til x dama (som han sier er psyko og alt)

Og det var naken bildet...

Etter alt dette er det sexen vår er blitt så .... ja jeg vet ikke.

Så det ligge MYE bak.

Jeg vet han elsker meg, vi har en flott leilihet sammen, verdens beste familier som er godt sammenspleisa, vi har en ny bil, gode jobber, vi er forlovet og (han vil gifte seg i 09) det største av alt.

Vi har en FANTASTISK sønn sammen.

Men dette med sex var etter alt dette tullet, så ikke beskyld meg slik du gjor, for du aner IKKE hvor JÆV.. jeg har hatt det.

Sluttet utdannelsen, flyttet fra venner, familie, intr og alt pga han...

Skrevet
Caso; Tror ikke du er HELT med her...

Jeg skarev at jeg kunne gå i 2 mnd UTEN sex, UTEN å mase, bare være den nikkedukken og alt, men når INGENTING skjer og jeg synes at sex er ett viktig ting i ett forhold...

Hallo???

VI må jo gå sammen å finne en løsning.

Eller du mener jo tydligvis at jeg skal bare skreve og være klar når han vil. Bare gjøre det m meg og ferdiig.

Sex er så mye mer enn bare det...

Lurer på hvordan DU hadde hatt det om du var 24 år, du var sikker kåt du og da...

Ikke meningen å virke klysen eller noe, men jeg merker at jeg blir sur, gretten, selvbildet mitt synker osv...

Og det ligger en hel BOK (ikke langt ifraa) som jeg kunne fortaldt om vårt forhold

Skal nevne 3 ting.

Vi hadde det SÅ perfekt (trodde jeg)

Da jeg var på joben hadde han tlf/nett sex m ei han likte før..

Slutt, men jeg tilgav.

Han gjor det slutt igjen pga han var forelsket i en kollega,

Jeg tilgav igjen pga jeg elsker han.

Da vi kjøpte leilighet sammen og bestemte oss for at nå var det ferdig med alt tull skulle begyne med reine ark, så når jeg var på nattevakt, og kom hjem.

Jeg skulle sende en mms fra hans mobil (han viste om det)

Da jeg skulle se om meld var send, så jeg at han hadde sendt en mms til x dama (som han sier er psyko og alt)

Og det var naken bildet...

Etter alt dette er det sexen vår er blitt så .... ja jeg vet ikke.

Så det ligge MYE bak.

Jeg vet han elsker meg, vi har en flott leilihet sammen, verdens beste familier som er godt sammenspleisa, vi har en ny bil, gode jobber, vi er forlovet og (han vil gifte seg i 09) det største av alt.

Men dette med sex var etter alt dette tullet, så ikke beskyld meg slik du gjor, for du aner IKKE hvor JÆV.. jeg har hatt det.

Kanskje du skulle ha tenkt litt mer på de valgene du har tatt.. Når en mann greier å såre dama si så mange ganger, igjen, igjen og igjen.. Da sier det jo seg selv egentlig.

Jeg håper virkelig du finner ut av ting her.. Skjønner godt at du blir frustrert og sint..!! *trøste*

Skrevet

Klart han elsker deg!

Han fær jo og hangler med alle andre damer enn deg :jepp:

Hvor blind går det ann og bli :nei:

Matrielle ting sier ingenting om hvor mye ett par elsker hverandre...

Get real!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...