Dalila Skrevet 12. september 2007 #141 Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg tror at prostituerte fint kan ha det hyggelig med en kjekk, høflig og renslig mann som tar dem med på restaurant, shopping og bruker masse penger på dem. Kvinner på Cuba eller i Thailand er ikke like godt vant som deg, vet du. Det kan oppstå sympati også mellom untermenschen, tro det eller ei. Det er du som kaller folk untermenschen her, og ikke jeg. Noe som ikke er så rart, da jeg er imot utnytting av fattige og lidende mennesker, mens du tydeligvis mener at å betale fattige kvinner for sex og samvær er en god gjerning. Fy søren, jeg synes bare det er så utrolig trist og skammelig, at noen føler at de har rett til å "kjøpe" noen andre. Selvfølgelig vil en fattig kvinne sette pris på noen øyeblikk med "rikdom", men det er så fælt at de skal være prisgitt disse sjenerøse og RENSLIGE (kan ikke tro at du skrev det) mennene. Høflig? Vet ikke om de er en egenskap jeg ville tillagt noen som ville benytte seg av kroppen min for penger. For øvrig må du være enig i at det er umulig å vite om disse kvinnene faktisk hygger seg eller ei. Som alle andre som jobber innen salg vil de ha fornøyde kunder som kommer igjen. Det er de avhengig av. Og at det oppstår "sympati" mellom prostituert og kunde? Joda, men hvor vanlig er det. Tror ikke prostituerte flest ser på kundebasen som sjekkebase. Mulig du har sett for mye Pretty Woman. Endret 12. september 2007 av Dalila
Gjest Elize Skrevet 12. september 2007 #142 Skrevet 12. september 2007 Hadde min mann vært utro med en prostituert eller en annen for den saks skyld, så hadde jeg kastet han rett på dør. Men det er utrolig vanskelig å svare på om jeg noen gang kunne ha tilligitt ham. Kanskje kunne jeg det og kanskje ikke. Det kan jeg kun svare på hvis det hadde skjedd. Men selvfølgelig må være enkelt bestemme selv hva de vil gjøre i en slik situasjon.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #143 Skrevet 12. september 2007 Det er du som kaller folk untermenschen her, og ikke jeg. Noe som ikke er så rart, da jeg er imot utnytting av fattige og lidende mennesker, mens du tydeligvis mener at å betale fattige kvinner for sex og samvær er en god gjerning. Fy søren, jeg synes bare det er så utrolig trist og skammelig, at noen føler at de har rett til å "kjøpe" noen andre. Selvfølgelig vil en fattig kvinne sette pris på noen øyeblikk med "rikdom", men det er så fælt at de skal være prisgitt disse sjenerøse og RENSLIGE (kan ikke tro at du skrev det) mennene. Høflig? Vet ikke om de er en egenskap jeg ville tillagt noen som ville benytte seg av kroppen min for penger. For øvrig må du være enig i at det er umulig å vite om disse kvinnene faktisk hygger seg eller ei. Som alle andre som jobber innen salg vil de ha fornøyde kunder som kommer igjen. Det er de avhengig av. Og at det oppstår "sympati" mellom prostituert og kunde? Joda, men hvor vanlig er det. Tror ikke prostituerte flest ser på kundebasen som sjekkebase. Mulig du har sett for mye Pretty Woman. Mulig du har vært medlem i kvinnegruppa Ottar litt for lenge.
Dalila Skrevet 12. september 2007 #144 Skrevet 12. september 2007 Mulig du har vært medlem i kvinnegruppa Ottar litt for lenge. For ordens skyld så er jeg ikke medlem av kvinnegruppa Ottar. Du mener at fordi et menneske har mer penger enn et annet, så gir det vedkommende rett til å kjøpe kroppen til noen som er økonomisk underlegen. Jeg mener at kropp ikke skal være en handelsvare. Samme hvor frivillig prostitusjon måtte være så er det et eller annet som er skadet i personligheten når man klarer å selge sex. Hvis ikke ville jo hvem som helst gjort det. Men de fleste har en sperre mot å bruke kroppen sin på den måten. Du mener det er legitimt å fortsette å utnytte noen som allerede "ligger nede"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå