Gå til innhold

Utro med en prostituert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjesp!Du snakker om patetisk! Hva med menn som ligger med noen for 0,- kr...... De fleste har sex uten at det er penger med i bilde, det er det som er vanlig! ( ikke begynn med den han tjener mere enn henne....)

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet
Det er så utrolig patetisk å lese kommentarene fra dere perfekte kvinnene her inne, som går paven en høy gang hva gjelder kyskhet og moral. "Vise musa mi for 1 million, nei, er du gaaaaal !"

Svært mange norske kvinner er som kjent råtasser, som drikker, røyker, banner, skifter seksualpartnere hele tiden og er en av gutta. De knuller hvem som helst, for kr 0.

Lykke til med å finne en sjeik som vil betale en mill eller mer for å penetrere deg, jeg orker ikke tanken. Jeg knuller ikke hvem som helst som du kaller det.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Helt ærlig: nei. Ikke for 100 mill heller. Hadde jeg hatt et kreftsykt barn som kanskje kunne ha nytte av ny og dyr behandling i utlandet hadde jeg gjort det glatt med hundre tannløse ekle sheiker med analsexmedgeitfantasier, men jeg er altfor glad i meg selv til å selge meg for penger.

:ler: Hva med geita da? Kanskje hun har en bukk gående hjemme og må være utro pga deg og en ekkel sheik? Eller kanskje hun ikke liker analsex ? Og hvis hun gjør, hvem av dere skal penetrere hvem? Sånn analt altså? Dessuten har jeg hørt det skal være vanskelig å oppdrive lesbiske geiter...har jeg hørt :)

Gjest Trønderpia i.i.
Skrevet
Det er så utrolig patetisk å lese kommentarene fra dere perfekte kvinnene her inne, som går paven en høy gang hva gjelder kyskhet og moral. "Vise musa mi for 1 million, nei, er du gaaaaal !"

Svært mange norske kvinner er som kjent råtasser, som drikker, røyker, banner, skifter seksualpartnere hele tiden og er en av gutta. De knuller hvem som helst, for kr 0.

Ja moralen min er det ingenting i veien med, det er verre med kyskheten :fnise:Det kan hende noen kunne finne på å kalle meg billig også, men jeg tar IKKE penger for å ligge med noen. Hopper til køys med akkurat de mannfolka jeg har lyst på, men ikke bland penger inn i det.

Så glorie har jeg nok ikke fortjent :ler:

Gjest Gjest_Trym_*
Skrevet
Ja moralen min er det ingenting i veien med, det er verre med kyskheten :fnise:Det kan hende noen kunne finne på å kalle meg billig også, men jeg tar IKKE penger for å ligge med noen. Hopper til køys med akkurat de mannfolka jeg har lyst på, men ikke bland penger inn i det.

Så glorie har jeg nok ikke fortjent :ler:

Når du fremholder din overlegne moral ift. sexkjøperne, er det i full visshet om at du kan fråtse i muligheter som aldri gjør at du behøver å settes i et moralsk dilemma.

På samme måten som den mette og overspiste klager over grådigheten og mangel på manerer hos den utsultede.

Skrevet
Når du fremholder din overlegne moral ift. sexkjøperne, er det i full visshet om at du kan fråtse i muligheter som aldri gjør at du behøver å settes i et moralsk dilemma.

På samme måten som den mette og overspiste klager over grådigheten og mangel på manerer hos den utsultede.

Men problemstillingen her var vel at en gift mann hadde kjøpt seg sex. Da var vel ikke han særlig utsultet?

Dette handler ikke om sex, men om dårlig menneskesyn og utroskap.

Skrevet
Men problemstillingen her var vel at en gift mann hadde kjøpt seg sex. Da var vel ikke han særlig utsultet?

Dette handler ikke om sex, men om dårlig menneskesyn og utroskap.

Det var en allegori på din måte å hovere med din, etter egen overbevisning, overlegne moral. Du er den mette og fornøyde som med misbilligelse betrakter den sultnes manglende bordskikk. Den sultne i dette bildet er ikke den ene beskrevne mannen i åpningsinnlegget, men et bilde på en ikke fullt så heldig stilt person.

Du fordømmer alle som betaler for sex. For deg vil betaling ikke være noe tema, du vasser i villige menn og vil ha større problemer med å finne en mann som tar imot betaling fra deg for å ha sex enn en som gladelig gjør det gratis. Fint for deg, men er du da i posisjon til å hevde deg moralsk overlegen ?

Skrevet
Ville du slått til på en natt med en ikke så veldig kjekk arabisk sjeik, som betror deg at han har blitt hodestups forelsket i deg og bare drømmer om en natt med deg,

- for 100.000,- ?

- for 1 mill. ?

Han har ubegrenset med penger, han har aldri sett noe så fantastisk som en flott norsk dame, nå klarer han ike tanken på å ikke få være med deg den ene natten.

En natt hvor du må sove hos ham, selvfølgelig ha (helt vanlig) sex med ham, men han er ingen gærning, bare villt forelsket i deg.

Ingen andre får vite noe. En natt, en million kroner, helt ærlig?

Nå kommer jeg til å si noe som sikkert flere reagerer på.

Vi damer er altså så kostbare at vi slettes ikke vil ligge med en mann som er forelsket i oss, og villig til å gi oss fryktelig mye penger for en natt.

Men vi kan hoppe til sengs med en tilfeldig fyr vi møter på byen, som like gjerne tømmer seg i hun som sto ved siden av, og ikke oss. For da handler det om begges lyst, og at vi gjør som vi vil.

Hvor er logikken? I at den ene gir penger for det? For da kjennes det så mye verre ut? Og hvorfor det???

Og hva sier det om synet på de prostituerte?

Det politisk korrekte er jo å støtte dem, og å være på "deres side". Men vi vil slettes ikke være en av dem selv! Ikke for en eneste gang!

For min del ville jeg heller ha vært sammen med sjeiken den natta enn å ha et ONS med en tilfeldig full fyr jeg møtte i en eller annen bar, og som ikke kunne få meg fort nok ut etterpå.

Å ta i mot 1 mill ville vært veldig uvant, men sikkert ikke uoverkommelig. Og jeg ville helt sikkert hatt noen moral-tanker om det. Men jeg ser rett og slett ikke det helt forferdelige og grusomme i det.

Ingen av tilfellene skader andre. Begge tilfeller er en avtale mellom partene, og en engangshendelse.

ONS er i min øyne gjensidig utnyttelse for å dekke eget behov (om det i hele tatt kommer så langt).....det er sjeiken og hans 1 mill også.

Så umoralsk er altså jeg.

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende!

Men, jeg ville antakeligvis følt at det var bedre at han gikk til prostituerte, ikke en kvinne han innledet et følelsesmessig forhold til.

Gjest Gjest_Trym_*
Skrevet

Reagerer utelukkende positivt. Tror vi alle er og kan være hore og sexkjøper. Det er bare et spørsmål om anledning og pris. Og definisjoner.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Helt ærlig jenter ,om dere hadde blitt tilbudt en million kroner av ett eneste ligg med en mann, med kondom selvsagt og bevis på at han ikke hadde noen kjønnssykdommer,ikke inkludert noe kyssing. Hadde dere gjort det da?

Skrevet

Er han kjekk, da? Kjekk OG rik?

Skrevet

Jeg ligger ikke med noen for penger. Jeg ville ikke ha prostituert meg, og jeg ville ikke ha vært utro. Skjønner ikke hvorfor dette er så kritikkverdig? Sett at jeg var singel: I eksempelet med sjeiken så ligger det i saken at han er lite attraktiv for meg. Hvorfor i alle dager skulle jeg da ha sex med han? I min verden er det gjensidig tenning som fører til sex.

Å begynne å insinuere at jeg fordømmer og ser ned på prostituerte fordi jeg selv velger å ikke gjøre som dem blir for dumt.

Nabodama: Jeg kan altså ikke støtte prostituerte og ville hjelpe dem uten å være villig til å sette meg i deres situasjon? Unnskyld?

Dessuten handler denne tråden om å være utro med en prostituert, og det er det jeg prøver å diskutere. Folk reagerer som kasteknall fordi jeg og flere med meg ikke vil leve sammen med en som bedrar meg med prostituerte. Skjønn det den som kan...

Skrevet
Reagerer utelukkende positivt. Tror vi alle er og kan være hore og sexkjøper. Det er bare et spørsmål om anledning og pris. Og definisjoner.

Definisjoner? Sexkjøp er når du betaler noen for å ha sex med deg. Ingen følelser involvert. (Med mindre man innbiller seg at den prostituerte bare er en person som er ekstra kåt og derved heldigvis kan tjene penger på sin store hobby... :jepp: )

For å spore tråden ytterligere av vil jeg bare nevne hvor utrolig teit og patetisk det er når menn som har benyttet seg av prostituerte på utenlandsreise hevder at dette er jenter som har lyst til å tilbringe tid sammen med dem, fordi de er så hyggelige :kaffe:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Vi damer er altså så kostbare at vi slettes ikke vil ligge med en mann som er forelsket i oss, og villig til å gi oss fryktelig mye penger for en natt.

Men vi kan hoppe til sengs med en tilfeldig fyr vi møter på byen, som like gjerne tømmer seg i hun som sto ved siden av, og ikke oss. For da handler det om begges lyst, og at vi gjør som vi vil.

Hvor er logikken? I at den ene gir penger for det? For da kjennes det så mye verre ut? Og hvorfor det???

Og hva sier det om synet på de prostituerte?

Det politisk korrekte er jo å støtte dem, og å være på "deres side". Men vi vil slettes ikke være en av dem selv! Ikke for en eneste gang!

For min del ville jeg heller ha vært sammen med sjeiken den natta enn å ha et ONS med en tilfeldig full fyr jeg møtte i en eller annen bar, og som ikke kunne få meg fort nok ut etterpå.

Å ta i mot 1 mill ville vært veldig uvant, men sikkert ikke uoverkommelig. Og jeg ville helt sikkert hatt noen moral-tanker om det. Men jeg ser rett og slett ikke det helt forferdelige og grusomme i det.

Ingen av tilfellene skader andre. Begge tilfeller er en avtale mellom partene, og en engangshendelse.

ONS er i min øyne gjensidig utnyttelse for å dekke eget behov (om det i hele tatt kommer så langt).....det er sjeiken og hans 1 mill også.

Så umoralsk er altså jeg.

Jeg vil bli skadet. Dette handler ikke om umoral for meg, jeg har gjort ting som er verre enn scenariet over moralsk sett, men jeg kjenner meg og vet at jeg er ikke villig til å utsette meg for den sexen og den effekten det vil ha på mitt følelsesliv. Ikke for å tjene penger, selv om det er mye penger.

(Har ikke ons med tilfeldige fulle fyrer heller, men ser helt annerledes på det.)

Skrevet
Definisjoner? Sexkjøp er når du betaler noen for å ha sex med deg. Ingen følelser involvert. (Med mindre man innbiller seg at den prostituerte bare er en person som er ekstra kåt og derved heldigvis kan tjene penger på sin store hobby... :jepp: )

For å spore tråden ytterligere av vil jeg bare nevne hvor utrolig teit og patetisk det er når menn som har benyttet seg av prostituerte på utenlandsreise hevder at dette er jenter som har lyst til å tilbringe tid sammen med dem, fordi de er så hyggelige :kaffe:

Det er mulig å oppleve hyggelige stunder også med prostituerte, selv om jeg mistenker deg for å se på både horer og horekunder som undermennesker.

Det er jo så mye, mye bedre å gå på byen, finne seg en tilfeldig mann, ta ham med hjem for å knulle og deretter hive ham ut. Det kalles Ekte Kjærlighet, og det er Veldig Verdifullt og Flott !

Skrevet

Jeg hadde klikket å kastet han på dør UANSETT om hvem han hadde vært utro med..Jeg har null toleranse for utroskap

Skrevet
Det er mulig å oppleve hyggelige stunder også med prostituerte, selv om jeg mistenker deg for å se på både horer og horekunder som undermennesker.

Det er jo så mye, mye bedre å gå på byen, finne seg en tilfeldig mann, ta ham med hjem for å knulle og deretter hive ham ut. Det kalles Ekte Kjærlighet, og det er Veldig Verdifullt og Flott !

Jeg sier ikke at man ikke kan ha det hyggelig sammen med en prostituert, MEN DE ER BETALT FOR Å LATE SOM OM DE HAR DET HYGGELIG. Er det ikke litt ekkelt å være i en situasjon der du ikke vet om noen liker ditt selskap eller bare holder ut den tiden de må?

ONS er ikke nødvendigvis verdifullt og flott, men det er FRIVILLIG.

Skrevet
Men er ikke problemet med utroskap for dere kvinner mest av FØLELSESMESSIG art, da ? Hvis mannen din har et forhold til en annen kvinne bak din rygg, er han som oftest forelsket i henne. Hvis han har sex med en prostituert 1 gang, er det ingen følelser involvert.

Likevel sier du at det er mye verre at han har sex med den prostituerte.

Dette skjønner jeg ikke.

Jeg hadde blitt utrolig såra og skuffa samme hvem han hadde vært utro med. Jeg hadde følt at jeg ikke var god nok. Så for min del hadde forholdet vårt vært slutt om han hadde vært utro, enten med en prostituert eller en han hadde hatt følelser for. Jeg har mer enn nok med han, og er fornøyd og glad. Da skal f*** meg jeg være det samme for meg. Hvis ikke får han stikke.

Skrevet
Jeg sier ikke at man ikke kan ha det hyggelig sammen med en prostituert, MEN DE ER BETALT FOR Å LATE SOM OM DE HAR DET HYGGELIG. Er det ikke litt ekkelt å være i en situasjon der du ikke vet om noen liker ditt selskap eller bare holder ut den tiden de må?

ONS er ikke nødvendigvis verdifullt og flott, men det er FRIVILLIG.

Jeg tror at prostituerte fint kan ha det hyggelig med en kjekk, høflig og renslig mann som tar dem med på restaurant, shopping og bruker masse penger på dem. Kvinner på Cuba eller i Thailand er ikke like godt vant som deg, vet du.

Det kan oppstå sympati også mellom untermenschen, tro det eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...