Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #101 Skrevet 10. september 2007 Selvfølgelig kan jeg mene at det er verre å være utro med en prostituert, selv om jeg ikke er generelt imot prostitusjon. Han betaler faktisk penger for å være utro! Om menn av ulike årsaker (utenom utroskap) oppsøker prostituerte har jeg ingen problemer med. Så lenge det ikke går på bekostning av andre. Så den forverrende faktor at dere har fellesøkonomi og han da bruker deres penger, eller at han bruker sine penger (i separatøkonomi) på fornøyelser du ikke liker?
Gjest puselabb Skrevet 10. september 2007 #102 Skrevet 10. september 2007 Så den forverrende faktor at dere har fellesøkonomi og han da bruker deres penger, eller at han bruker sine penger (i separatøkonomi) på fornøyelser du ikke liker? Ja det var akkurat det jeg tenkte på
Gjest puselabb Skrevet 10. september 2007 #103 Skrevet 10. september 2007 Jeg vet ikke om jeg hadde synes noe var verre enn noe annet hvis det hadde skjedd meg. Det hadde nok vært like uforståelig uansett. Jeg uttalte meg i mitt første innlegg om hva jeg mente om å være utro med prostiterte. Jeg sammenlignet ikke med utro på andre måter.
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #104 Skrevet 10. september 2007 Ja det var akkurat det jeg tenkte på Eneste andre mulighet jeg ser å tolke innlegget ditt på, er at han har hatt så lyst til å ha sex med en annen at han har betalt penger for det. Hva om han spanderer en romantisk helg på en kollega han flørter med og holder på å innlede et forhold til? Altså investerer penger i en sexy/romantisk setting han tror kan øke sjansene til at hun skal gi etter og ha et forhold til ham selv om han er gift/samboende? I det siste tilfellet ryker det mer penger, er sistnevnte da en dårligere eller bedre eller likestilt person i forhold til en som betaler 900 for et ligg i bilen i en bakgate av en kvinne han plukket opp på strøket?
Trønderpia Skrevet 10. september 2007 #105 Skrevet 10. september 2007 Her inne er det mange rabiate angrep mot "horer" og "horekunder", fra moralsk høyverdige kvinner. Lurer på om det er de samme kvinnene som drar til syden, drikker seg sanseløse og knuller sør-europeere hele sommeren.. La oss si det er din datter det er snakk om. Hva hadde vært verst, at hun i fylla ble kåt på og hoppet til sengs med to eller flere forskjellige spanjoler i løpet av 14 dager i syden, enn at hun hadde fem forskjellige kunder hver dag på et gatehjørne i en europeisk storby?
Gjest puselabb Skrevet 10. september 2007 #106 Skrevet 10. september 2007 Eneste andre mulighet jeg ser å tolke innlegget ditt på, er at han har hatt så lyst til å ha sex med en annen at han har betalt penger for det. Hva om han spanderer en romantisk helg på en kollega han flørter med og holder på å innlede et forhold til? Altså investerer penger i en sexy/romantisk setting han tror kan øke sjansene til at hun skal gi etter og ha et forhold til ham selv om han er gift/samboende? I det siste tilfellet ryker det mer penger, er sistnevnte da en dårligere eller bedre eller likestilt person i forhold til en som betaler 900 for et ligg i bilen i en bakgate av en kvinne han plukket opp på strøket? Jeg poengterer igjen: Jeg sammenlignet ikke utroskap med en prostituert og en "vanlig" kvinne. Ingen av delene er godtatt, verken mer eller mindre.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #107 Skrevet 10. september 2007 Hva i alle dager har det med prostitusjon å gjøre? Skjønner du ikke forskjellen? Prostituerte er ikke kåte på kundene sine. Kvinner som som "knuller sør-europeere hele sommeren" er kåte på sør-europeere, og sør-europeere er kåte på blondiner. Prostitusjon er utnyttelse. Hvem er det du mener blir utnyttet i sør-europeer/norske kvinner situasjonen? Eller, du mener kanskje at prostituerte egentlig bare er veldig kåte damer, som heldigvis kan tjene penger på sin store seksuelle appetitt Gåttabanen. Det jeg mener , er at svært mange norske kvinner OPPFØRER seg som horer når de er i syden. De kler seg uanstendig, drikker altfor mye, har sex med all verdens utlendinger på stranden, i biler, overalt. Grekere og italienere ser på norske kvinner som ytterst uanstendige. Dette er en kjensgjerning, jeg har selv ufrivillig sett "live" sex i syden mange ganger, og vært flau over å være nordmann. Når man da leser hatske innlegg her fra norske kvinner om at norske menn som har hatt kontakt med (ekte) prostituerte, bør skytes og kastreres, synes jeg det er en form for dobbeltmoral. Poenget mitt er at norske kvinner i syden og norske menn på horestrøket i byen begge utviser en løssluppen seksualmoral. At kvinner ligger med sør-europeiske menn frivillig mens menn må betale for sex på strøket, synes jeg egentlig er underordnet.
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #108 Skrevet 10. september 2007 Det jeg mener , er at svært mange norske kvinner OPPFØRER seg som horer når de er i syden. De kler seg uanstendig, drikker altfor mye, har sex med all verdens utlendinger på stranden, i biler, overalt. Grekere og italienere ser på norske kvinner som ytterst uanstendige. Dette er en kjensgjerning, jeg har selv ufrivillig sett "live" sex i syden mange ganger, og vært flau over å være nordmann. Når man da leser hatske innlegg her fra norske kvinner om at norske menn som har hatt kontakt med (ekte) prostituerte, bør skytes og kastreres, synes jeg det er en form for dobbeltmoral. Poenget mitt er at norske kvinner i syden og norske menn på horestrøket i byen begge utviser en løssluppen seksualmoral. At kvinner ligger med sør-europeiske menn frivillig mens menn må betale for sex på strøket, synes jeg egentlig er underordnet. Uansett hvor mange jeg har lyst til å ligge med og gjennomfører sex med, gjør det meg ikke til en hore eller horekunde. Ditto for en mann, han kan ligge med så mange damer han vil uten å være horekunde eller prostituert. Å ha frivillig sex med andre frivillige voksne har ingenting med kjøp og salg av sex å gjøre. Du sidestiller sex for lyst og sex for penger. Det er et standpunkt jeg ikke kan fatte.
Dalila Skrevet 10. september 2007 #109 Skrevet 10. september 2007 Det jeg mener , er at svært mange norske kvinner OPPFØRER seg som horer når de er i syden. De kler seg uanstendig, drikker altfor mye, har sex med all verdens utlendinger på stranden, i biler, overalt. Grekere og italienere ser på norske kvinner som ytterst uanstendige. Dette er en kjensgjerning, jeg har selv ufrivillig sett "live" sex i syden mange ganger, og vært flau over å være nordmann. Når man da leser hatske innlegg her fra norske kvinner om at norske menn som har hatt kontakt med (ekte) prostituerte, bør skytes og kastreres, synes jeg det er en form for dobbeltmoral. Poenget mitt er at norske kvinner i syden og norske menn på horestrøket i byen begge utviser en løssluppen seksualmoral. At kvinner ligger med sør-europeiske menn frivillig mens menn må betale for sex på strøket, synes jeg egentlig er underordnet. Jeg signerer på Tentakkelen sitt innlegg. Dessuten er det ingen kvinner her inne som har tatt til orde for å hverken skyte eller kastrere horekunder. Vi vil bare ikke være sammen med dem.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #110 Skrevet 10. september 2007 Jeg signerer på Tentakkelen sitt innlegg. Dessuten er det ingen kvinner her inne som har tatt til orde for å hverken skyte eller kastrere horekunder. Vi vil bare ikke være sammen med dem. ..og jeg vil ikke være sammen med norske damer som ligger med halve europa mens de er på ferie.
Trønderpia Skrevet 10. september 2007 #111 Skrevet 10. september 2007 ..og jeg vil ikke være sammen med norske damer som ligger med halve europa mens de er på ferie. - men du betaler gjerne for å ligge med ei som har ligget med hele europa?
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #112 Skrevet 10. september 2007 ..og jeg vil ikke være sammen med norske damer som ligger med halve europa mens de er på ferie. Rop på meg hvis noen forsøker å tvinge deg til det, så skal jeg forsvare deg :kaffe: Jeg har aldri vært på sexferie, så du trenger ikke være redd for at jeg skal utnytte deg.
Gjest Sheik Skrevet 10. september 2007 #113 Skrevet 10. september 2007 Ville du slått til på en natt med en ikke så veldig kjekk arabisk sjeik, som betror deg at han har blitt hodestups forelsket i deg og bare drømmer om en natt med deg, - for 100.000,- ? - for 1 mill. ? Han har ubegrenset med penger, han har aldri sett noe så fantastisk som en flott norsk dame, nå klarer han ike tanken på å ikke få være med deg den ene natten. En natt hvor du må sove hos ham, selvfølgelig ha (helt vanlig) sex med ham, men han er ingen gærning, bare villt forelsket i deg. Ingen andre får vite noe. En natt, en million kroner, helt ærlig?
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #114 Skrevet 10. september 2007 Ville du slått til på en natt med en ikke så veldig kjekk arabisk sjeik, som betror deg at han har blitt hodestups forelsket i deg og bare drømmer om en natt med deg, - for 100.000,- ? - for 1 mill. ? Han har ubegrenset med penger, han har aldri sett noe så fantastisk som en flott norsk dame, nå klarer han ike tanken på å ikke få være med deg den ene natten. En natt hvor du må sove hos ham, selvfølgelig ha (helt vanlig) sex med ham, men han er ingen gærning, bare villt forelsket i deg. Ingen andre får vite noe. En natt, en million kroner, helt ærlig? Helt ærlig: nei. Ikke for 100 mill heller. Hadde jeg hatt et kreftsykt barn som kanskje kunne ha nytte av ny og dyr behandling i utlandet hadde jeg gjort det glatt med hundre tannløse ekle sheiker med analsexmedgeitfantasier, men jeg er altfor glad i meg selv til å selge meg for penger.
Trønderpia Skrevet 11. september 2007 #115 Skrevet 11. september 2007 Ville du slått til på en natt med en ikke så veldig kjekk arabisk sjeik, som betror deg at han har blitt hodestups forelsket i deg og bare drømmer om en natt med deg, - for 100.000,- ? - for 1 mill. ? Han har ubegrenset med penger, han har aldri sett noe så fantastisk som en flott norsk dame, nå klarer han ike tanken på å ikke få være med deg den ene natten. En natt hvor du må sove hos ham, selvfølgelig ha (helt vanlig) sex med ham, men han er ingen gærning, bare villt forelsket i deg. Ingen andre får vite noe. En natt, en million kroner, helt ærlig? Hadde du gjort det?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #116 Skrevet 11. september 2007 Helt ærlig: nei. Ikke for 100 mill heller. Hadde jeg hatt et kreftsykt barn som kanskje kunne ha nytte av ny og dyr behandling i utlandet hadde jeg gjort det glatt med hundre tannløse ekle sheiker med analsexmedgeitfantasier, men jeg er altfor glad i meg selv til å selge meg for penger. Kr. 100 millioner er brukbar timebetaling for å skreve med beina en natt. Jeg synes dere skal kjøpe dere en glorie, både du og Trønderpia.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #117 Skrevet 11. september 2007 Kr. 100 millioner er brukbar timebetaling for å skreve med beina en natt. Jeg synes dere skal kjøpe dere en glorie, både du og Trønderpia. Jeg setter mange ting høyere enn penger, blant annet meg selv, derfor er jeg ikke til salgs.
milla-mor Skrevet 11. september 2007 #118 Skrevet 11. september 2007 det er så utrolig patetisk å anta at folk gjør hva som helst for penger... det der har jeg aldri skjønt. "men for en milliooon, da?"... nei, tenk, ikke da heller.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #119 Skrevet 11. september 2007 Det er så utrolig patetisk å lese kommentarene fra dere perfekte kvinnene her inne, som går paven en høy gang hva gjelder kyskhet og moral. "Vise musa mi for 1 million, nei, er du gaaaaal !" Svært mange norske kvinner er som kjent råtasser, som drikker, røyker, banner, skifter seksualpartnere hele tiden og er en av gutta. De knuller hvem som helst, for kr 0.
milla-mor Skrevet 11. september 2007 #120 Skrevet 11. september 2007 Det er så utrolig patetisk å lese kommentarene fra dere perfekte kvinnene her inne, som går paven en høy gang hva gjelder kyskhet og moral. "Vise musa mi for 1 million, nei, er du gaaaaal !" Svært mange norske kvinner er som kjent råtasser, som drikker, røyker, banner, skifter seksualpartnere hele tiden og er en av gutta. De knuller hvem som helst, for kr 0. du sier kyskhet og moral... jeg sier respekt for seg selv, og vett i skallen. forøvrig må du gjerne banne så mye du vil. røyke, drikke, og hyppig skifte seksualpartner òg. det er tross alt prostitusjon jeg er imot, ikke alminnelig oppførsel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå