Gå til innhold

Utro med en prostituert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg hadde kastet opp.

Og jeg tror ikke at jeg hadde klart å fortsette et samliv med noen som tydeligvis har et menneskesyn som er så forskjellig fra mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er verre å ha sex med en prostituert enn med hvilken som helst annen kvinne.

Er man sammen med en prostituert, blir man garantert IKKE smittet med noen kjønnssykdom, ettersom de er ekstremt nøye med at kunden skal bruke kondom. Dessuten er det ingen følelser involvert, i motsetning til hvis man roter rundt med en kollega på jobben el.

Dette med "menneskehandel" er vel også en sannhet med modifikasjoner. På Reeperbahn i Hamburg er det stort sett kundene som blir lurt og loppet for penger av de tyske jentene, de fleste jentene der tar aldri av seg trusa for noen. Det er organisert svindel, med dumme turister som offere, men myten om "menneskehandel" og kvinner i bur lever likevel videre i Dagbladet og andre tulleaviser.

Det handler vel om hvilke verdier man står for. Jeg mener at å betale et menneske for å få personen til å gjøre seksuelle tjenester for seg er forkastelig.

Endret av Vampyra
Gjest =tentacle=
Skrevet

Det hadde jeg ikke klart å fortsette med. Ville ikke prøvd heller.

Gjest StockDama
Skrevet
Hevn er en mer forkastelig handling. Den er overlagt, og kjøp av prostituert er nok ikke noe som ble planlagt i lengre tid for å såre (normalt sett).

Hæh? jeg skreiv da ikke at jeg skulle planlegge en hevn og sette den ut ilivet lenge etterpå.

Men han ville fått kjeft så ørene flagret til alle kanter og hadde blitt kasta ut på dagen.

Jeg har nulltoleranse ovenfor utroskap, om det er med prostituert eller ikke.

Gjest *nurket*
Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel og kasta han på dør. Respektløst!!! Uansett hvem han hadde vært utro med...

Skrevet
Da hadde jeg vist han hvor døra er. Jeg kan ikke leve med en mann som ikke bare er utro, men som i tillegg faktisk har betalt for sex. Det sier mye om hans menneskesyn, og jeg vil faktisk ikke være sammen med en horekunde.

Jøss!! gir du bort sex gratis??? Har ikke din mann høyere inntekt en deg..........

Skrevet
Jøss!! gir du bort sex gratis??? Har ikke din mann høyere inntekt en deg..........

Seriøst, her er du litt ute å kjører...Det har seg sånn i 2007 at kvinner har sex fordi de selv vil...og ja, vi kan tjene mer enn menn også...Jeeez.

Skrevet
Han hadde testet seg for alt sammen før han kom til meg igjen. Horekunde, kan man si det om de som kjøper sex lovlig av frivillige prostituerte? Ser for meg at horekunder er sånne som kjøper sex på gata av tilfeldige horer.

Venta han 4 mnd før han testa seg for HIV, og så en måned til på resultatet? For hvis ikke er den testingen hans null verdt.

En horekunde er en horekunde. Jeg ville ikke akseptert det. Det ville vært hardt å gå fra en jeg elsker, men jeg kunne nok ikke levd sammen med ham mer.

Skrevet

Uansett om dama mannen er utro med tar betalt eller ei så er det jo utroskap. Jeg hadde ikke klart å tilgi min man dersom han var utro, og ikke ville jeg det heller. Tilliten hadde vært helt brutt for min del og tilitt ser jeg på som det viktigste i vårt forhold. Ville heller ikke klart å respektere han etter noe sånt, og ja, hadde han kjøpt en hore hadde jeg nok respektert han ENDA mindre. Har ikke mye tilovers for menn som kjøper sex i utgangspunktet...

Hvorfor kjøper menn sex? Kan forstå at single menn som ikke har sjangs på andre damer velger å gå til en prostituert. Spørsmålet er kanskje heller; hvorfor er mennesker utro?

Gjest Blåstrupe
Skrevet

Det virker som om de fleste her fordømmer min mann.... Og jeg føler meg både dum og naiv som ikke kaster ham ut. Men hva annet kan jeg gjøre, vi har barn og hus sammen? Jeg har veldig vondt i hjertet mitt og må innrømme at sex blir nok ikke det samme etter dette kom på bordet.

Jeg har hørt at de fleste menn drømmer om en hore og at mange har prøvd det men ikke fortalt det til kjæresten. Er det noen menn her som kan bekrefte det?

Jeg synes nå at det er litt formildende omstendigheter at den prostituerte jobber der frivillig og betaler skatt av sin beskjeftigelse, (har surfet på nettet og funnet opplysninger om RLD). Det er ikke det samme som en prostituert som er tvunget, er stoffavhengig og tjener ingenting.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde ALDRI klart å leve med en mann som hadde vært utro, prostituert eller ikke!

Hiv han ut!

Skrevet

Det finnes ingen fascit. Rådene du får har kan du ta med deg, men det er din egen magefølelse du må følge. Jeg vil ikke fordømme mannen din så hardt som alle andre her. Han er ikke alene om å ha gjort dette, og jeg synes det var bra at han innrømmet det. Det betyr at han angrer. Jeg vet om mange veldig fine menn som har gjort det samme som han. Noen menn er veldig utforskende, uten at de er drittsekker for det. Så hør på din egen stemme. Men hvis du velger å leve videre med han så er det viktig at dere legger dette bak dere, og i tillegg tar en skikkelig prat om hvordan dere sammen kan få et spennende sexliv. Det må begge jobbe for, eller så dør det sakte.

Skrevet
Det virker som om de fleste her fordømmer min mann.... Og jeg føler meg både dum og naiv som ikke kaster ham ut. Men hva annet kan jeg gjøre, vi har barn og hus sammen? Jeg har veldig vondt i hjertet mitt og må innrømme at sex blir nok ikke det samme etter dette kom på bordet.

Jeg har hørt at de fleste menn drømmer om en hore og at mange har prøvd det men ikke fortalt det til kjæresten. Er det noen menn her som kan bekrefte det?

Jeg synes nå at det er litt formildende omstendigheter at den prostituerte jobber der frivillig og betaler skatt av sin beskjeftigelse, (har surfet på nettet og funnet opplysninger om RLD). Det er ikke det samme som en prostituert som er tvunget, er stoffavhengig og tjener ingenting.

I alle europeiske storbyer vrimler det av unge, vakre prostituerte. En mann som er på reise i en slik by, alene eller sammen med kamerater, vil veldig lett bli fristet av disse jentene. Særlig hvis det er alkohol inne i bildet, det nedsetter som kjent den kritiske sans.

Det er forståelig at en brisen mann på 40 lar seg sjekke opp av en lekker jente på 20. En slik jente vil han ikke ha tjangs på i Norge.

Jeg tror svært mange norske menn har vært sammen med prostituerte. Men de snakker ikke høyt om det, selvfølgelig. Da vanker det fordømmelse fra alle kanter.

Skrevet
I alle europeiske storbyer vrimler det av unge, vakre prostituerte. En mann som er på reise i en slik by, alene eller sammen med kamerater, vil veldig lett bli fristet av disse jentene. Særlig hvis det er alkohol inne i bildet, det nedsetter som kjent den kritiske sans.

Det er forståelig at en brisen mann på 40 lar seg sjekke opp av en lekker jente på 20. En slik jente vil han ikke ha tjangs på i Norge.

Jeg tror svært mange norske menn har vært sammen med prostituerte. Men de snakker ikke høyt om det, selvfølgelig. Da vanker det fordømmelse fra alle kanter.

Helt enig - så mange av de kvinnene som er så fordømmende her har kanskje en mann hjemme som bærer på mange dunkle hemmeligheter. Livet er ikke sort/ hvitt.

Skrevet
Helt enig - så mange av de kvinnene som er så fordømmende her har kanskje en mann hjemme som bærer på mange dunkle hemmeligheter. Livet er ikke sort/ hvitt.

Bare i Oslo finnes det anslagsvis 3000 prostituerte kvinner.

Årsaken til at de er her, er at etterspørselen finnes i markedet. Hvis de ikke tjener penger, blir de sendt hjem igjen. Tilbud og etterspørsel etter seksuelle tjenester regulerer altså hvor mange jenter som finnes her.

Konklusjon: Det er mange norske menn som er horekunder !

Skrevet (endret)

Jeg driter langt i om det er 10, 50 eller 90% av menn som har kjøpt sex. De er alle like uaktuelle som partner for meg. Og jeg synes ikke at argumentet med at det er vanlig å kjøpe sex, gjør en slik handling noe mindre turn-off.

Endret av Mirina
Gjest =tentacle=
Skrevet

Har han ikke sjanse i Norge, har han ikke sjans i Nederland heller. Damen tenner nemlig ikke på ham, men hun slipper ham til mot betaling.

Jeg hadde aldri respektert min mann om han kjøpte sex, og at han kjøpte sex av en jente som knapt var blitt voksen, og som ofte kommer fra vanskelige kår og har blitt utnyttet ufrivillig som mindreårig eller er narkoman, hadde ikke vært formildende bare fordi hun var lekker.

En ons, eller selv et forhold bak min rygg, hadde vært utrolig mye enklere å leve med.

Skrevet
Jeg hadde klikka i vinkel!! :sjokk:

Noe sånt ja...

Skrevet
Har han ikke sjanse i Norge, har han ikke sjans i Nederland heller. Damen tenner nemlig ikke på ham, men hun slipper ham til mot betaling.

Jeg hadde aldri respektert min mann om han kjøpte sex, og at han kjøpte sex av en jente som knapt var blitt voksen, og som ofte kommer fra vanskelige kår og har blitt utnyttet ufrivillig som mindreårig eller er narkoman, hadde ikke vært formildende bare fordi hun var lekker.

En ons, eller selv et forhold bak min rygg, hadde vært utrolig mye enklere å leve med.

Men er ikke problemet med utroskap for dere kvinner mest av FØLELSESMESSIG art, da ? Hvis mannen din har et forhold til en annen kvinne bak din rygg, er han som oftest forelsket i henne. Hvis han har sex med en prostituert 1 gang, er det ingen følelser involvert.

Likevel sier du at det er mye verre at han har sex med den prostituerte.

Dette skjønner jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...