Gå til innhold

Utro med en prostituert

Anbefalte innlegg

Gjest Blåstrupe
Skrevet

For en tid siden kom det fram at min mann har vært utro med en prostituert. Han gikk forbi Red Light District i Amsterdam og lot seg friste av en prostituert som sto utstilt i vinduet der. Jeg ble helt lamslått, men han kan ikke svare på hvorfor han gjorde det annet at vi var inni en vanskelig periode. Hvorfor kjøper menn seg en hore? har jeg gått glipp av noe, er det helt vanlig eller?

Er det noen andre her med samme erfaring som kan kaste lys over dene saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For en tid siden kom det fram at min mann har vært utro med en prostituert. Han gikk forbi Red Light District i Amsterdam og lot seg friste av en prostituert som sto utstilt i vinduet der. Jeg ble helt lamslått, men han kan ikke svare på hvorfor han gjorde det annet at vi var inni en vanskelig periode. Hvorfor kjøper menn seg en hore? har jeg gått glipp av noe, er det helt vanlig eller?

Er det noen andre her med samme erfaring som kan kaste lys over dene saken?

Mange menn jeg kjenner har fortalt at de har gjort det samme mens de var i sitt ekteskap. Det er vel noe med det å prøve ut det forbudte. Ofte skjer det på gutteturer i utlandet og en får ideen og mange blir med. De fleste sier imidlertid at det ble en skuffende opplevelse. Å fantasere om å kjøpe seg en prostituert var mye mer spennende enn å gjøre det. Har dere det godt ellers så ville jeg forsøkt å legge det bak meg. Mange kvinner lever med menn som aldri forteller dette. Forsøk å snakke om hvordan dere kan sprite opp samlivet - og del deres fantasier med hverandre. Det krever mot.

Gjest StockDama
Skrevet

enig med tinge ling.....forkastelig oppførsel, og han ville fått svi for det, no så jævlig.

Skrevet

Har vært i samme situasjon som deg, og kan si deg såpass at han og jeg hadde aldri sex igjen. Jeg brydde meg fint lite om hvorfor han hadde gjort det, for det holdt at han faktisk hadde valgt noe slikt.

Skrevet

11 prosent av norske menn oppgir å ha kjøpt sex minst én gang i livet. Det fins sikkert mange gifte kvinner rundt omkring som ikke aner hva mannen gjør i lunsjen. Sånn sett kan du jo være glad du har fått vite om det.Magasinet

Utroskap er uansett et tillitsbrudd. Men hva du skal gjøre avhenger av mange ting. Klarer du å tilgi ham? Ønsker du å tilgi ham? Hva tenker han? Er han oppriktig lei seg og vil fortsette med deg?

På en måte er det bedre at når han først er utro, så er det med en prostituert, og ikke en kvinne han har vært forelsket i og innledet et forhold til. Men på den andre siden så er det så jævlig dustete å gå til en prostituert. For en idiotisk ting å gjøre.

Håper jeg slipper å oppleve dette. Men jeg er usikker på om jeg hadde klart å fortsette samlivet med mannen min hvis han hadde vært utro med en prostituert. Men det er umulig å vite før man har vært i situasjonen selv.

Gjest rettferdighetens prins
Skrevet
enig med tinge ling.....forkastelig oppførsel, og han ville fått svi for det, no så jævlig.

Hevn er en mer forkastelig handling. Den er overlagt, og kjøp av prostituert er nok ikke noe som ble planlagt i lengre tid for å såre (normalt sett).

Skrevet
11 prosent av norske menn oppgir å ha kjøpt sex minst én gang i livet. Det fins sikkert mange gifte kvinner rundt omkring som ikke aner hva mannen gjør i lunsjen. Sånn sett kan du jo være glad du har fått vite om det.Magasinet

Utroskap er uansett et tillitsbrudd. Men hva du skal gjøre avhenger av mange ting. Klarer du å tilgi ham? Ønsker du å tilgi ham? Hva tenker han? Er han oppriktig lei seg og vil fortsette med deg?

På en måte er det bedre at når han først er utro, så er det med en prostituert, og ikke en kvinne han har vært forelsket i og innledet et forhold til. Men på den andre siden så er det så jævlig dustete å gå til en prostituert. For en idiotisk ting å gjøre.Håper jeg slipper å oppleve dette. Men jeg er usikker på om jeg hadde klart å fortsette samlivet med mannen min hvis han hadde vært utro med en prostituert. Men det er umulig å vite før man har vært i situasjonen selv.

Jeg skjønner at kvinner ikke liker at menn går til prostituerte, men hvorfor er det verre å gå til en prostituert enn å ligge med en kollega på jobben eller en tilfeldig one night stand ?

Skrevet

Da hadde jeg vist han hvor døra er. Jeg kan ikke leve med en mann som ikke bare er utro, men som i tillegg faktisk har betalt for sex. Det sier mye om hans menneskesyn, og jeg vil faktisk ikke være sammen med en horekunde.

Gjest Gjest_Frk Åberg_*
Skrevet
Jeg skjønner at kvinner ikke liker at menn går til prostituerte, men hvorfor er det verre å gå til en prostituert enn å ligge med en kollega på jobben eller en tilfeldig one night stand ?

Fordi hvis du kjøper sex, så mener jeg at du utviser usedvanlig dårlig dømmekraft og lite empati. Du velger å støtte en industri som innebærer utrolig mye uhumskheter. Men hvis du velger å tro på myten om den lykkelige prostituerte, så vær så god. Med det som skrives om bl.a. menneskehandel osv i media, forundrer det meg at du sidestiller dette med jobbsex.

Skrevet

Første skritt hadde iverfall blitt fullskjekk av alt som finnes av sykdommer. HIV, hepatitt, HPV (usikker på om menn kan testes for det), syfilis, herpes, klamydia osv.

Hva som hadde skjedd etterpå vet jeg ikke. Det kommer an på om han hadde utsatt meg for smittefare ved å ikke innrømme det før vi hadde hatt sex, og hvilken type prostitusjon det hadde vært.

Men for å være helt ærlig tviler jeg på at forholdet hadde overlevd.

Skrevet

Kjæresten min hadde også veldig lyst til å prøve ut det med en prostituert. Mange gutter drømmer om det. Vi gjorde det til vår greie, og jeg spanderte en prostituert med han. Det ble vår hemmelighet. Selvfølgelig var det er skikkelig sted og han brukte prevansjon.

Gjest Gjest_Enig_*
Skrevet
Da hadde jeg vist han hvor døra er. Jeg kan ikke leve med en mann som ikke bare er utro, men som i tillegg faktisk har betalt for sex. Det sier mye om hans menneskesyn, og jeg vil faktisk ikke være sammen med en horekunde.

Enig med deg, bra sagt!

Gjest Blåstrupe
Skrevet

Han hadde testet seg for alt sammen før han kom til meg igjen. Horekunde, kan man si det om de som kjøper sex lovlig av frivillige prostituerte? Ser for meg at horekunder er sånne som kjøper sex på gata av tilfeldige horer.

Skrevet

Signeres!!

Skrevet
Hevn er en mer forkastelig handling. Den er overlagt, og kjøp av prostituert er nok ikke noe som ble planlagt i lengre tid for å såre (normalt sett).
Er det hevn å bli fly forbanna når sånt skjer? For meg er det helt naturlig og har ikke noe med overlegg eller hevn å gjøre.
Skrevet
Horekunde, kan man si det om de som kjøper sex lovlig av frivillige prostituerte? Ser for meg at horekunder er sånne som kjøper sex på gata av tilfeldige horer.
Er ikke det akkurat det samme? Man er horekunde hvis man kjøper sex. Og å kjøpe det av ei jente på gata er like lovlig som å kjøpe det fra en som er innendørs. Det er mye grums på Red Light Distric så man skal ikke være så inderlig sikker på at det er mye mer frivillig der enn blant gatejenter.
Skrevet

Er du lovlig naiv? Selvfølgelig er han en horekunde, han har kjøpt en hore! (Hore er et stygt ord) At den prostituerte sto i et vindu med rød belysning gjør ikke handelen bedre,renere,penere eller mere "lovlig" enn om jenta sto på et gatehjøren!

Kjøp av et annet menneske, ja det er det det er, er ille uansett hva slag ytre rammer handelen foregår i!

Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er verre å ha sex med en prostituert enn med hvilken som helst annen kvinne.

Er man sammen med en prostituert, blir man garantert IKKE smittet med noen kjønnssykdom, ettersom de er ekstremt nøye med at kunden skal bruke kondom. Dessuten er det ingen følelser involvert, i motsetning til hvis man roter rundt med en kollega på jobben el.

Dette med "menneskehandel" er vel også en sannhet med modifikasjoner. På Reeperbahn i Hamburg er det stort sett kundene som blir lurt og loppet for penger av de tyske jentene, de fleste jentene der tar aldri av seg trusa for noen. Det er organisert svindel, med dumme turister som offere, men myten om "menneskehandel" og kvinner i bur lever likevel videre i Dagbladet og andre tulleaviser.

Skrevet

Jeg hadde kastet ham på dør, uansett hvem han hadde vært utro med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...