Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjøpte reisesettet til Vichy på apoteket i sommer? det var småflasker med dusjsåpe, body lotion, sjampo, rensemelk, øyensminkefjerner, ansiktsvann og dagrem oppi. Jeg synes produktene var så utrooolig gode jeg, så fikk lyst til å kjøpe de i full størrelse :D spesielt dusjsåpa og sjampoen.

Noen fler som liker de produktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt dagkrem fra Vichy - først Thermal Fix 1 og nå Thermal Fix UV, men jeg eeeelsker dem så jeg kunne godt tenkt meg å prøve mer i den serien.

Skrevet (endret)

Jeg bruker oligo 25 serien i krem og renseskum for normal/blandet hud. Er kjempefornøyd! Men trenger noe å bruke på blanke partier også... Noen forslag?

Endret av Miss Ariel
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg kjøpte også det settet. Liker produktene godt.

Skrevet
Jeg bruker oligo 25 serien i krem og renseskum for normal/blandet hud. Er kjempefornøyd! Men trenger noe å bruke på blanke partier også... Noen forslag?

Jeg er også stor fan av Vichy. Om sommeren bruker jeg Vichy Terminal Fix Mat. Den er uten olje, og etterlater huden matt. Pleide å få blank hud før jeg begynte med denne.

Jeg synes den er litt for lite fet til vinteren, men enn så lenge fungerer den veldig bra. Anbefales!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker mange ting fra Vichy, selv om jeg for tiden ikke bruker noe derfra. Jeg liker rensemelken i tube (3-i-1), den fjerner sminke godt, og huden blir ikke irritert etterpå. Fin å ha stående i dusjen. :) Dessuten liker jeg Thermal Fix2 og Nutrilogie2 for tørrere hudtyper; disse kan fint konkurrere med dyrere kremer. Bodylotionene er også veldig bra, spesielt Lipidiose 2 for ekstra tørr hud, men også den mer tyntflytende som heter noe med PH5.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Likte produktene godt, bortsett fra ansiktskremen, den var for fet og trakk sakte inn i huden :( Men dagkremen Normaderm fra Vichy er derimot skikkelig bra! Den er lett og lukter godt :)

Skrevet
Likte produktene godt, bortsett fra ansiktskremen, den var for fet og trakk sakte inn i huden :( Men dagkremen Normaderm fra Vichy er derimot skikkelig bra! Den er lett og lukter godt :)

Hvilken ansiktskrem brukte du? Terminal fix 1?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvilken ansiktskrem brukte du? Terminal fix 1?

Thermal fix 1 ja ;)

Skrevet

Har testet rens og toner fra Thermal Fix (?) for normal/blandet hud. Rensen tok ikke sminken så godt og jeg ble dermed nødt til å rense flere ganger hvis jeg hadde hatt på foundation og sånt. Tonere har jeg enda og den er jeg fornøyd med.

Jeg bruker Thermal Fix Lotion som dagkrem fra Vichy. Har brukt denne fast i flere år og haver alltid tilbake til denne. Behagelig lett kosistens og gir nok fukt hvis man har normal hud.

Skrevet
Thermal fix 1 ja ;)

Det er den for normal til tørr hud? Er den veldig fet?

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg er også en stor fan av Vichy. Bruker både skintonic og ansiktskrem i tillegg til renseskum, dusjsåpe og bodylotion. Tidligere brukte jeg også shampo, men nå har jeg funnet en annen som er bedre. Jeg har i perioder prøvd andre produkter, men vender alltid tilbake til Vichy.

Skrevet

I går fikk jeg ordnet meg en prøve på vichy normaderm antispot concentrate. Det stod at i tillegg til å bekjempe urenheter så roet den ned rød hud og tørket ut blank hud.

Blir veldig fort blank på nesen, og syntes den faktisk hjalp! Men har bare prøvd den i en dag da, så får se hva tiden bringer!

Den virket foresten myk og fin på huden, ikke uttørkende og stram på en måte...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det er den for normal til tørr hud? Er den veldig fet?

Jeg synes at den er for fet ja, og som sagt bruker den lang tid på å trekke inn :( Takler ikke kremer som ligger utenpå huden i flere timer. :)

Skrevet
Jeg synes at den er for fet ja, og som sagt bruker den lang tid på å trekke inn :( Takler ikke kremer som ligger utenpå huden i flere timer. :)

Fysj, det er ikke noe særlig. Men jeg lurer på om jeg spør etter en prøve på apoteket, så jeg kan få testet den. Er ute etter en krem som gir litt mer fukt til bruk om natten, men den må ikke være for fet. (Og dessverre ikke for dyr heller siden jeg er fattig student...)

Skrevet
Fysj, det er ikke noe særlig. Men jeg lurer på om jeg spør etter en prøve på apoteket, så jeg kan få testet den. Er ute etter en krem som gir litt mer fukt til bruk om natten, men den må ikke være for fet. (Og dessverre ikke for dyr heller siden jeg er fattig student...)

Jeg anbefaler Terminal Fix mat. Den gir fukt, men inneholder ikke olje, og trekker raskt inn i huden. Huden virker passe matt etterpå. Veldig behagelig krem. :)

Skrevet
Jeg anbefaler Terminal Fix mat. Den gir fukt, men inneholder ikke olje, og trekker raskt inn i huden. Huden virker passe matt etterpå. Veldig behagelig krem. :)

Som jeg skrev så er det min favoritt dagkrem - og har vært det lenge. Enig at det er en behagelig krem :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...