Gjest Blondie65 Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Jeg har forståelse for at ikke alle vil ha all oppmerksomheten. Samtidig må jeg si jeg stusser litt over voksne mennesker som ikke kan holde ut i en dress i mer enn en time. Jeg tror ikke jeg klarer å forklare meg ordentlig uten å høres slem ut, men jeg syns han du beskrives nesten høres litt barnslig ut. Nå er ikke det å pynte seg det viktigste i verden, men jeg kjenner menn (og kvinner) som er sånn at de er helt fastlåste når det gjelder enkelte ting. Som f.eks. at de nekter å pynte seg i sitt eget bryllup fordi de syns det er mer behagelig å få i flipp-flopper. Jeg er tilbøyelig til å være enig. En ting er at slips og jakke forsvinner. Men at man ikke kan ha fin klær på (under forutsetning av at de passer og at skoene er behagelige på) skjønner jeg ikke. Hadde aldri akseptert flip-flop eller annen løsning på antrekket for da står jo bruden ut som overpyntet.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 Vi hadde en enkel vielse på rådhuset, og så grillfest med familie og venner etterpå. Det var på vestlandet, så vi hadde partytelt. Litt grått innimellom, det kom noen regndråper, men det var veldig trivelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå