Cr@sh Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Er det noen som har erfaring med feilvisninger på graviditetstester? Har brukt Quick Respons og fikk negativt resultat. Men er likevel i tvil... Har bare gått 3 dager over tida...men føler meg så annerledes...
Chiquita Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Et positivt resultat er ALLTID sikkert, sier de, mens et nagativt resultat KAN være feil..... (MEn de sier jo at testen er 90-99% ritktg når du tester etter forventet mens, så jeg vet ikke.....) Så lenge du ikke har fått mens, så er det jo en sjanse for at du er gravid.... Men det kan jo være andre årsaker til at mensen er forsinket også.... Nettoppp sluttet med p-piller? Nettopp begynnt å prøve (kan skape "indre stress" som utsetter eggløsning og mensen) Stress på jobb?? Ønsker deg lykke til.. *klem*
Jinx Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Jeg fikk negativt resultat med QR to ganger, enda jeg var gravid.. (Men det er noe med å komme over de 8 første ukene når det gjelder meg da.. Av en eller annen merkelig grunn..) Å jeg har hatt mensen selv om jeg er gravid.. Ikke rart jeg var usikker og forvirret
Labella Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Når du tester tidlig kan testen gi falskt negativt resultat. Mengden graviditetshormon øker for hver dag, så om du tester på nytt om noen dager kan det være at du tester positivt. Lykke til!
Cr@sh Skrevet 2. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2003 Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Mensen er ennå ikke kommet..så det er vel bare å vente. Får heller ta en test til om det går enda lenger tid. Det kan selvfølgelig ha noe med stress å gjøre. Vi har prøvd i 7 mnd, men uten hell...men jeg blir alltid litt utrolig og spent når det nærmer seg mens-tid. Har funnet en del ro ved å titte litt rundt her inne... godt å se at det ikke bare er vi som prøver og prøver.... Takk igjen.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå