Rexina Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg skjønner ikke hvordan man kan betale uten paypal. Har aldri kjøpt noe fra nettet før, men tenkte jeg skulle teste det ut nå da jeg har veldig lyst på ny foundation. Men så får jeg ikke til å registrere meg på paypal. De sier at kortnr mitt er feil. Hvilket kortnr er det de mener? Så må man virkelig betale med paypal eller finnes det andre måter?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Du kan jo betale direkte med kredittkort.
Cuba Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Kortnr. er det som står foran på kortet? Det uthevede i sølv antakeligvis. Det du bruker eller?
Rexina Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Har prøvd både kantonr og det som du sikter til, Cuba. Men er det ikke trygt å kjøpe varer på everyday uten å bruke paypal?
Smørblomsten Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Har prøvd både kantonr og det som du sikter til, Cuba. Men er det ikke trygt å kjøpe varer på everyday uten å bruke paypal? Trygt nok å handle via kredittkort ja
Gjest StockDama Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 når man betaler med visa skriver man ikke kontonr men kortnummer, det som er på framsia av kortet.
Ce'Nedra Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Jeg har handlet med Visa der. Har vært trygt det, selv om jeg alltid er litt skeptisk når jeg ikke må bruke BankID...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå