Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Savner pusen vår så uendelig, uendelig mye. Hun ble påkjørt av en idiot som bare stakk av etterpå. Hvordan kan folk være så grusomme...Det er ren ondskap spør du meg. Hun var bare snill og god, den snilleste pusen i hele verden, hun fortjente ikke noe så fælt som dette. Det er bare trist. Skal dra å anmelde dette drapet. Vet det ikke blir gjort noenting med det, men det blir ihvertfall registrert i statistikkene i det minste. Og hvor kan man begrave sine kjæledyr i dette landet? Finnes jo ingen steder her jeg bor. Det er forferdelig sårt :gråte:
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Huff, så trist. Er det ikke en skog i nærheten?
~Mocca~ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Trist å lese om pus... Du kan få henne kremert ved å levere henne inn til dyrelegen. Enten felles, eller at du kan få en egen urne..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Trist å høre om pusen din Føler med deg..... helt forferdelig å miste den man er glad i på en sånn måte! Hadde det skjedd med vår pus så hadde jeg ikke klart å fungert på en god stund og blitt helt knust.... Men livet er brutalt av og til, må vel være forberedt på at det kan skje, spesielt sånn som vi som bor. (like ved en ganske trafikert vei....) Men de som kjører på en katt kan vel i det minste ta vare på katten, og kontakte noen som kan sjekke om katten er ID merket slik at eieren kan få beskjed om det... og ta vare på katten! Irriterer meg hvor likegyldig noen mennesker kan bli av og til når det gjelder dyr!!
Helen Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Huff, jeg føler med deg Det er ikke lenge siden vi mistet den ene katten vår på samme måte. Det er forferdelig trist når noe sånt skjer. Vi har gravd ned katten bak uthuset for der er det en liten skogtapp som er fin å bruke til slikt, ellers kan man få den kremert hos dyrlegen.
Gjest Silmarill Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Så trist Så grusomme noen er som bare kjører avgårde etter en sånn ulykke Skjønner at du er både kjempe lei deg og sinna
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Skal hente pus hos dyrlegen, skal begrave henne i skogen der hun likte å være. Huff, så trist, men blir bra også da å ha en plass hvor man kan gå til...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Huff, er så uendelig trist og lei meg nå. Var hos dyrlegen og hentet esken med lillepus. Da vi kom hjem og skylle flytte pusen over i den esken som vi ville begrave henne i, så var det en annen katt vi hadde fått med oss!!! Dyrlegen hadde tatt feil katt og lagt ned i esken, med helt andre farger enn det vår pus hadde. Er det mulig... Så nå får vi ikke begravet pusen vår, hun var sendt avgårde til et annet sted dit de sender døde dyr...
Gjest Eier to katter nå Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 dette var vond og trist lesning, og fikk meg til å gråte litt over min lillepus som jeg mistet for ett år siden. Hun ble bare ti måneder, av samme grunn som du beskriver her....Hersens bilfører hadde kjørt på henne, hun hadde et smell i panna, så heldigvis hadde hun ikke lidd...men idioten har slept henne fra veibanen og inn til siden...og der lå hun, død, når jeg fant henne. HVORFOR klarer ikke slike idioter å ringe det nummeret som står på halsbåndet? Eller hva med øremerkingen? Ser de virkelig ikke at de kan ringe og si fra... Jeg gikk og lette i to dager, jeg...og det var grusomt... jeg vet hva du går gjennom kjære deg, har selv vært der, og for oss som elsker kattene våre som bare det, så er sorgen tung å bære. Jeg vil foreslå at du lager en grav i skogen/hagen og setter et lite kors/stein etc...også har du da en lass du kan minnes din lillepus. Jeg har en plass i skogen, som jeg går til av til....legger ned noen fine villblomster av og til og...For dem som ikke har dyr, så er det uforståelig, derfor holder jeg det for meg selv... jeg håper du finner et slikt sted til din pus...og du? Sørg! Gråt! Rop! Få det ut! Selv skrev jeg leserinnlegg til lokalavisen, og skjelte ut den som kjørte på katten min....! Fikk aldri svar, men jommen så gdt det gjorde...Fikk svar fra en annen katteeier, som hadde opplevd det samme og ba bilførere skjerpe seg og kjøre saktere der de visste det var bolighus og katter...Huff.... Ønsker deg alt godt og lykke til.Gråt, kjære deg, såret vil leges, men minnene om den lille pus vil du alltid ha..! Og du? Når tiden er inne, så gjør det faktis godt med en ny pus...men ikke for tidlig, ikke for tidlig...sørge først...for en ny pus har en helt annen personlighet vet du...GOD klem
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Veldig fint innlegg til gjesten over her. Kjempetrist at du, TS, opplevde noe ekstra trist med at du ikke får begravd katten, men minnene om katten din vil du alltid ha.
Veslejenta Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Tråden er ryddet. Veslejenta - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå