Gjest Mirina Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hviken av ukens dager, liker du minst? For meg må det bli onsdag. Mandagen er heller ikke noe særlig, for helgen er alltid for kort, men den er helt grei. Tirsdag er ikke noe problem. Onsdag føles bare meningsløs av en eller annen grunn. Torsdag er grei, fordi da er det fredag dagen etterpå. Fredag er deilig for da er det helg etter jobb. Lørdag og søndag er herlige fordi da har man gjerne god tid, og jeg kan sove lenge.
Arkana Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tror jeg er enig med deg. Mandag er man enda glad pga helgen, tirsdag er det alltid noe på TV, onsdag er bare midt i mellom, lenge siden helg, lenge til helg, torsdag er nesten helg, fredag-søndag er helg.
Lille Løve Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Annenhver mandag. Da drar ungene til faren sin...
Gjest marihan Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg liker onsdagene minst.. for da er jeg på skola fra 8-15, også er det rett på jobb fra 16-22:30. Drar hjemmefra halv åtte og hjemme igjen 23 på kvelden. Laaang dag
Gjest Jenna88 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg er ikke så glad i mandagene. De andre dagene er helt greie. Hviken av ukens dager, liker du minst? For meg må det bli onsdag. Mandagen er heller ikke noe særlig, for helgen er alltid for kort, men den er helt grei. Tirsdag er ikke noe problem. Onsdag føles bare meningsløs av en eller annen grunn. Torsdag er grei, fordi da er det fredag dagen etterpå. Fredag er deilig for da er det helg etter jobb. Lørdag og søndag er herlige fordi da har man gjerne god tid, og jeg kan sove lenge.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg er litt enig i analysen din av onsdag, men jeg har litt dårlig følelse av torsdag. Den er litt slik: "yay, det er helg! .... å nei, det var visst bare torsdag, one more to go " Søndager er jeg ikke veldig glad i heller, for selv om man kan sove lenge, våkner man bare til vissheten om at man må legge seg tidlig...
Ambivalent Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Søndager er kjipe. Har en tendens til å sove bort den dagen.. Mens fredager er best. Spesielt dette semesteret, forelesningsfri dag. Langhelg.. *kremt*
Ugla Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Jeg liker minst de helgene jeg har senvakt lørdag og tidligvakt søndag. Da er det bedre med tidligvakt lørdag og sen søndag. Ellers er alle dager "like". Jobber til alle døgnets tider, så...
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Søndag. Kjedelig dag hvor det ikke er mulig å gå i butikken hvis det er noe man trenger (noe jeg i prinsippet syns er en god ting). Går stort sett en tur, men gjør sjelden noe annet gøy da. Men satser på at søndagene blir morsommere etter hvert, nå som samboeren ikke lenger er en student som tar alt for mange studiepoeng, og derfor må bruke hele søndagen til å lese.
emi Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
SilkeSatan Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes mandager er kjipe, det er liksom starten på uka. Onsdager er sånn midt imellom som en del her sier, så jeg er helt enig i resten =) Søndager kan være relativt kjedelige. Alt er stengt og folk er i slumre modus..
Gjest Nedfall Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 ..eg kan ikkje fordra langfredagen, avdi han er so lang !
Gjest milkyway Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 Mandag, tirsdag og onsdag er grusomme om morgenen, men helt topp etter det
Gjest Yoletta Skrevet 19. september 2007 #16 Skrevet 19. september 2007 Liker ikke mandager.. Søndagene er den beste dagen i uka..Da har vi tid til å lage god middag, ingen butikker er åpne, er ute hele dagen.
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2007 #17 Skrevet 19. september 2007 Mandag er æsj, lenge til helg, lenge til jeg treffer kjæresten igjen. Dessuten er jeg alltid mest trøtt og slapp på mamdager. Depresjonen er som oftes verst mandag... Tirsdag kan også være tung. Mens onsdag er helt OK, så lenge man er frisk og har energi. Onsdag og torsdag da er man i jobbmodus og det er OK. Fredag er helg! Godt humør, tuller og tøyser på jobb, alle virker i bedre humør på fredag!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #18 Skrevet 19. september 2007 Vaskedag, særlig dagen for juledag og vårrengjøring
Gjest s.n Skrevet 19. september 2007 #19 Skrevet 19. september 2007 Definitivt mandager. Lørdager er best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå