Gå til innhold

Hvor mange heter det samme som deg?

Fremhevede innlegg

Gjest loolaa ikke pålogget
Skrevet

Det er 66200 kvinner som har xxx som første fornavn

Det er 12485 kvinner som har xxx som eneste fornavn :(

Ikke så spesiell jeg, nei. Når jeg var yngre ville jeg absolutt skifte fornavn. Jeg ville så gjerne hete Helle eller Maria. Nydelig navn

loolaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne ut for og etternavn bare ved å vite tallene dere legger ut her. Er det noen som vet hvor mange navn vi egentlig har her eller? Er utrolig mange hvertfall. Og for de av oss her inne' date= tviler jeg det er så veldig intressangt å vite og bruke masse tid og energi på å finne ut hvem dere er.

Fornavnet er det faktisk utrolig lett å finne ut hvis det er flere enn 200 som heter det; du går bare inn på statistisk sentralbyrå og velger listen over Kvinnenavn brukt av 200 eller flere, så finner du fornavnet kjapt. Det er svært få navn som har like mange bærere som et annet.

Mange har oppgitt hvilket fylke de bor i, og hvis man søker på fornavn og fylke i telefonkatalogen får man vanligvis ikke så mange treff, hvis man gidder kan man da sjekke etternavnene i ssb igjen og finne identiteten. Har man et litt sjeldent navn vil det ikke være nødvendig å vite fylke en gang.

Jeg sier ikke at jeg er interessert i å finne identiteten til folk på KG, men det er faktisk ikke noe stort problem å gjøre det (på mange, men ikke ALLE - "Anne Hansen" i Oslo vil nok kunne være ganske anonym, vil jeg tro)

Jeg har selv sagt såpass mye om meg selv på KG at folk som kjenner meg lett kan finne ut at jeg er meg, men jeg har ikke så veldig lyst til at fremmede skal finne navn, adresse og telefonnummer, så jeg velger å være litt forsiktig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du heter i hvert fall Oddrun til fornavn...

Skrevet

Det er 9209 kvinner som har xxx som første fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxx som fornavn. (Jeg vet at jeg har et spesielt navn ja)

Det er 7 kvinner som har XXX som første fornavn, og XXX som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har XXX som fornavn, og XXX som etternavn.(Må jo være 1, og det er vel meg!)

Det er 3496 som har XXX som etternavn. (Ja, ja, -sen navn, som jeg tok når jeg giftet meg)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er noe i det Labella skriver; bare ved noen få tastetrykk inne på ssb vet jeg nå hva Embla s, Julienne, Lea og bare meg 79 heter til fornavn og etternavn... Jeg kommer selvsagt ikke til å bruke dette, men tenk litt på hvor mange syke mennesker det finnes.

Gjest sexysadie
Skrevet

mitt navn er meget sjeldent; bare 3 hadde d som eneste fornavn og 6 hadde d som mellomnavn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller Johanna? Ja nå er det bare å lete etter alle oss 1952 som heter det samme.

Skrevet

Du søkte på kvinnenavnet: Lillian

Det er 6878 kvinner som har Lillian som første fornavn.

Det er 4257 kvinner som har Lillian som eneste fornavn.

9 stykker som heter akkurat det samme som meg......(Både fornavnet og etternavnet)Så kjedelig, 'a! :wink:

Lillian

Skrevet

Tar man med begge fornavnene og etternavnet mitt, så er jeg ganske alene om å hete det...

Første fornavnet mitt er et ganske vanlig navn. Andre fornavn (Tamara) er mere uvanlig. Etternavnet er også et navn ikke så mange har.

Skrevet

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxx xxxxxx som fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxx som første fornavn, og xxxxxxx som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxx xxxxxx som fornavn, og xxxxxxx som etternavn.

Det er 15 som har xxxxxxx som etternavn.

Skrevet

Hvis det skulle interessere noen:

Det er 2371 kvinner som har Jane som første fornavn.

Det er 1093 kvinner som har Jane som eneste fornavn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er 18046 som har samme fornavn.

Med mitt mellomnavn er det 1

Med alle navn er det under 3.

Skrevet

Oi! Trodde det var mange flere som het det jeg!

Du søkte på kvinnenavnet: Cicilie

Det er 227 kvinner som har Cicilie som første fornavn.

Det er 186 kvinner som har Cicilie som eneste fornavn.

Morro!

Skrevet

:o Uhhæææ! Nå vet jo alle hva jeg heter!KRIIISE!!

NOT!! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nope, det er Oddrun, fordi Flo skrev hvor mange som hadde navnet som eneste fornavn og det stemmer kun på Oddrun. Det er faktisk ikke så vanskelig å nøste seg videre herfra...

Gjest Anonymous
Skrevet
:o Uhhæææ! Nå vet jo alle hva jeg heter!KRIIISE!!

NOT!! :hoho:

Det er ikke så mange som heter Cicilie i Troms fylke da... Jeg fatter ikke at dere ikke er litt mer forsiktige.

Skrevet

Oisann! Har glemt å oppdatere profilen! Bor ikke i Troms lenger!*jeg fikse* Skal ikke røpe hvor jeg bor da! :wink:

Skrevet

So what om du har identifisert mitt fornavn. Hvorfor kommer du ikke med etternavnet også????

Har fullt navn, adresse og mailadressen liggende ute på nettet mange steder så hvorfor skulle jeg være redd for at den blir avslørt her?????

Står for alt jeg skriver og er ikke redd for skumle "gjester". :ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Det har blitt litt rot i siteringen her, så det ser ut som om jeg har avslørt fornavnet ditt her, det har jeg altså ikke.

Jeg har bare påpekt at det er ganske lett å finne ut noens identitet bare med utgangspunkt i fornavnet, og når man i tillegg har oppgitt nøyaktig antall på hvor mange som har samme etternavn tar det ikke lang tid å finne folks identitet.

Jeg har ingen interesse av å "avsløre" noen av KGs brukere (selv om jeg får litt lyst til å bevise at jeg har rett...). Om folk vil være anonyme eller ikke spiller heller ingen rolle for meg. Men det virker som om mange tror at de er helt anonyme selv om de oppgir disse tallene, og det er de nødvendigvis ikke.

Selv om folk på KG er hyggelige, og det sikkert ikke er noen her som vil gjøre noe stygt mot andre, så er det jo et faktum at KG ligger på intenett - helt åpent for alle - og for alt vi vet kan KG ha mange flere lesere enn "skribenter".

Skrevet

Har ikke mistenkt deg for å være den "store avsløreren". Så "no hard feelings". Blir nå bare litt lei av anonyme gjester :(:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...