Gå til innhold

Skal dere la mannen få se kjolen før bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva har dere tenkt? At mannen skal få se kjolen, eller se dere i kjolen før bryllupet, eller at det skal være en overraskelse til selve dagen?

Jeg er litt usikker. Jeg skal få sydd meg en kjole, og mannen min vet jo hva slags stil jeg ønsker, og har vært med og kikket rundt på kjoler på nett, for å finne eksempler på hvordan jeg vil ha det. Men lurer på om jeg skal ha han med når kjolen skal tegnes, at vi sammen finner ut hvordan den skal være, eller om det er romantisk å gjøre dette alene og ha det som en overraskelse til selve dagen hvordan den ble??? Ser fordeler og bakdeler ved begge ting, så er litt usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, hva har dere tenkt? At mannen skal få se kjolen, eller se dere i kjolen før bryllupet, eller at det skal være en overraskelse til selve dagen?

Jeg er litt usikker. Jeg skal få sydd meg en kjole, og mannen min vet jo hva slags stil jeg ønsker, og har vært med og kikket rundt på kjoler på nett, for å finne eksempler på hvordan jeg vil ha det. Men lurer på om jeg skal ha han med når kjolen skal tegnes, at vi sammen finner ut hvordan den skal være, eller om det er romantisk å gjøre dette alene og ha det som en overraskelse til selve dagen hvordan den ble??? Ser fordeler og bakdeler ved begge ting, så er litt usikker...

Har aldri hatt noen prinsessedrøm så kjoler var det koselig å kikke på sammen. Han vet dog ikke hvilken kjole jeg valgte tilslutt.

Skrevet

Jeg skal la det bli en overraskelse :)

Skrevet

han får ikke se kjolen før den store dagen nei :fnise:

Men jeg har spurt han om hva han egentlig vil, og han vil ikke se den før dagen selv...så da ble det enkelt valg da

Men er vanskelig og holde det hemmelig. Må henge kjolen til mamma når den kommer..ellers ville jeg ikke klart å holde den hemmelig :fnise:

Skrevet

Aldri hatt behov for at den skal holdes hemmelig.

Han har sett den og mange andre.

Skrevet

Nope, min kjære vil ikke se den før jeg kommer opp kirkegulvet :rødme:

Skrevet

min får heller ikke se den før jeg går oppover kirkegulvet....

Skrevet

Min var med å kjøpe kjolen. Og han har sett meg i den flere ganger..

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Han får ikke se den, og han vil ikke se den :ler: Han nektet til og med å se på kjoler jeg syntes var fine på nett. Påsto at det var fordi det kunne være kjolen jeg ble å velge til slutt, men vet ikke helt om jeg tror på han altså :fnise:

Gjest Thelma :-)
Skrevet
Man kan ikke velge vekk behover hos barn. Fordi behovene ikke passer inn i dagens livstil.

Barna har de behovene de har uansett hvor dårlig det måtte passe.

Om det blir så altoppslukende å bli foreldre, at man MÅ prioritere egne behov, framfor barnas, for å fungere. Så bør man kanskje revurdere livet sitt, og evt gjør noen andre offer som kan bidra til at man orker mer?

Jeg giftet meg i en buksedress som han var med og kjøpte .. en gang for snart 20 år siden ... :ler:

Skrevet

Den får han ikke se, og det vil han ikke heller!

Hadde ikke vært krise om han, ved et uhell, hadde sett den når den hang på kleshengeren, men vil ihvertfall ikke at han skal se den på meg før jeg går opp kirkegulvet :rødme:

Og jeg skal ikke se han i bunaden før dagen :) (Men jeg vet hvordan den ser ut på andre da)

Dette er også hovedgrunnen til at jeg ikke kunne hatt fotografering før vielsen. Øyeblikket i kirka hadde nok blitt magisk uansett, men blir ekstra magisk når vi ikke har sett hverandre hele dagen, og ikke har sett hverandre i antrekket før :rødme:

Åh nå gleeeeder jeg meg!

Forresten angrer jeg på at jeg har vist bilde av kjolen (på meg) til pappa...svake menneske... :fnise:

Skrevet

så bra å høre noen har samme dillemma!!

jeg driver og titter rundt uten kjæresten min, men har snakket om og tittet på hva jeg vil ha på nettet.

problemet synes jeg er at vi er bestevenner og vi har ALLTID spurt hverandre om meninger på alt...

derfor synes jeg det er super snålt å nå plutselig gå ut og kjøpe noe som kommer til å bety så mye for begge to den dagen HELT alene, UTEN at han får si hva han synes... :sjenert:

men jeg tror magien og romantikken bestemmer i mitt tilfelle... han får ikke se den endelige kjolen og ei heller se meg i en prøve-kjole.. og siden det blir sånn med meg, vil han heller ikke at jeg skal få se dressen han skal kjøpe seg! :fnise:

er det ikke rart hvordan små ting man aldri har tenkt på nå VIRKELIG betyr noe!! :skratte:

Skrevet

Min så den ikke. Han ville ikke se den, han ville overraskes. Men jeg var ikke på kjoleprøving eller kjoleleiting, jeg fant min over et år før bryllupet og kjøpte den usett og uprøvd.... Den kjolen hadde jeg nemlig sett i en katalog før jeg ble forlovet, og jeg fant aldri noen som kunne måle seg med den.

Han ble veldig fornøyd, for å si det sånn :)

Skrevet

Nei, den vil han ikke se før jeg kommer opp kirkegulvet :fnise:

Skrevet
og siden det blir sånn med meg, vil han heller ikke at jeg skal få se dressen han skal kjøpe seg! :fnise:

Han får ikke se kjolen min, noe han synes er helt greit, men derfor vil han ikke at jeg skal få se hva han velger å gå i heller. Håper han ombestemmer seg angående det siste for jeg vil gjerne se han selc om han ikke får se meg :fnise:

Skrevet

Han ville ikke se kjolen før jeg kom opp kirkegulvet, så da ble det slik. Vi valgte ut dressen hans sammen.

Skrevet (endret)

..

Endret av Tassie
Skrevet

Mannen min fikk se den på meg allerede i butikken. Hadde aldri tenkt at det var noen grunn til at han ikke skulle få se den på forhånd. :)

Skrevet

Den har han allerede sett på meg, på bilde......har vist den til mange.... off..... klarer ikke holde meg.... Men bare på bilde asså.... Det blir jo ikke det riktige inntrykket med et bilde av meg i en kjole to nummer for stor, og ikke oppsatt hår.... så jeg blir jo litt "ny" selve dagen :fnise:

Skrevet

Han får ikke se min kjole og jeg får ikke se hans dress. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...