Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg noen grunn til å være urolig når dama gratulerer eksen sin med dagen på Facebook?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om de har litt kontakt nå og da ellers. Om det er et par år siden sist de snakket sammen så blir det mer merkelig.

Skrevet
Ikke om de har litt kontakt nå og da ellers. Om det er et par år siden sist de snakket sammen så blir det mer merkelig.

Tror ikke de har hatt kontakt på et halvt år... Så ble urolig når jeg så det. Kom akkurat hjem etter å ha jobbet på sjøen i to uker. Trodde hun var ferdig med han og ikke ville ha noe med han å gjøre. Jeg har ikke noe behov for å kontakte min eks...

Skrevet

på facebook blir man gjort oppmerksom på hvem som har bursdag og når. hun har sikkert fått en sånn notify og gratulert han. noe annet hadde vært frekt syns jeg. en gratulasjon er da vel ingenting å bli bekymret over?

jeg syns du overreagerer. håper du ikke tar opp dette med henne.

Skrevet

Jeg ville blitt urolig og usikker. Jeg ville ikke sagt noe, men usikkerheten ville påvirket mine følelser og jeg ville hatt mindre tillit til partneren.

Skrevet

Jeg har heller ikke noe særlig kontakt med min eks, men kunne godt gratulert ham med dagen på facebook uten at det hadde betydd noe mer.

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Jeg gratulerer flere av mine exer med dagen, på SMS tilogmed. Spiller vel ingen rolle det? Er jo bare normal høflighet, og jeg blir minnet på det siden de ligger i kalenderen på telefonen min. Får også gratulasjoner av noen av de, synes det er hyggelig men tenker jo ikke noe mer over det. Jeg hadde absolutt ikke brydd meg, og synes ikke du skal gjøre det heller... Hadde det vært noe å bekynmre seg for hadde h*n sendt melding som du ikke hadde sett, ikke brukt wallen som alle kan lese.. Så slapp av og kos deg med kjæresten din, som helt sikkert ikke vil ha exen sin

Skrevet

Jeg har gratulert min eks på facebook. Ser ikke problemet med det... Vi har ikke mye kontakt, men litt innimellom. Det er helt på det vennskapelige plan, ingen andre følelser involvert.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Ser ikke problemet i det hele tatt. Sannsynligvis overreager du, med mindre det er andre signaler utover det du opplyser her som tilsier at hun ikke skulle kommet over eksen eller at du ikke kan stole på henne.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Har jeg noen grunn til å være urolig når dama gratulerer eksen sin med dagen på Facebook?

Nei.

Skrevet

Vi jenter er litt sånn - at vi ofte er litt oppmerksomme mot våre ekser. Men det betyr ingenting. Hvis hun hadde kjøpt fin presang og røde roser og kjørt bort til han så hadde du hatt grunn for engstelse. Husk at desto tryggere du er desto mer kan du stole på din kjære. Det er som å holde en ballong. Holder du den for hardt så sprekker den eller flyr ut av hendene dine, men holder du den lett og fint så går det bra. Vær en varm og oppmerksom kjæreste - kjøp roser i dag og overrask med hennes yndlingsmiddag. Lykke til!

Skrevet

Ingenting å bekymre seg for. Dessuten er da facebook et veldig åpent sted å sende en bursdagshilsen. Hadde hun hatt noe å skjule ville hun vel heller sendt en eller noe sånn at du ikke skulle kunne finne det ut.

min samboers eks sender sms eller ringer når han har bursdag. De har overhodet ingen kontakt utover dette. Tror han sender sms til henne på bursdagen også. Jeg sender også bursdags-mail eller sms til min tidligere samboer, og får alltid en hyggelig hilsen fra ham på bursdagen. Syns faktisk det er en hyggelig påminnelse om noe som har vært, uten at det betyr at det er følelser involvert. :)

Skrevet

Hun trenger jo ikke ønske å ha noe mer med han å gjøre selv om hun gratulerer han med dagen ;)

Skrevet
Ingenting å bekymre seg for. Dessuten er da facebook et veldig åpent sted å sende en bursdagshilsen. Hadde hun hatt noe å skjule ville hun vel heller sendt en eller noe sånn at du ikke skulle kunne finne det ut.

min samboers eks sender sms eller ringer når han har bursdag. De har overhodet ingen kontakt utover dette. Tror han sender sms til henne på bursdagen også. Jeg sender også bursdags-mail eller sms til min tidligere samboer, og får alltid en hyggelig hilsen fra ham på bursdagen. Syns faktisk det er en hyggelig påminnelse om noe som har vært, uten at det betyr at det er følelser involvert. :)

Helt enig - så bare slapp helt av!

Gjest Corto Maltese
Skrevet

ja klart det og samtidig kan du også være urolig om hun sier hei til naboen

og gratulere noen med dagen er utentvil et klart tegn på utroskap

spesielt blant paranoide mennesker

Skrevet

Nei, nei, nei! Du kan bli bekymret når hun drar på besøk til eksen og ikke kommer tilbake før neste morgen :ler:

Slapp av... Det der må være lov :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Nei, nei, nei.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Jeg har flere av eksene mine i vennelista på Facebook, og ville følt at jeg oppførte meg arrogant dersom jeg ikke sendte en liten hilsen. Det står tross alt at vedkommende har bursdag, så hvorfor ikke sende dem en liten tanke? For min del er følgende "Gratulerer med dagen. Håper du får en fin dag. :)" standardhilsen. Ser ikke noe spesielt i det. Hadde jeg derimot skrevet veldig varmt, og avsluttet med kyss, smask og klem, kunne jeg kanskje forstått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...