Gjest new Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg tok ut min hormonspiral den 2. august. 5 aug fikk jeg en lett mens, men som varte i 7 dager. Tror jeg hadde eggløsning den 19 aug, og har etter det følt meg "uggen", hatt kramper/stikkinger i underlivet, og ikke fått mens ennå. Regnet den til 2 sept. Nå er det snart 5 sept, ikke hatt mens siden 5 august, men ikke fått mens. Har tatt graviditetstest, den kommer opp negativ. Noen som har erfaring med hormonspiral, kan kroppen komme så i "ulage" etter man har tatt ut spiralen?? Er det mulig at jeg er gravid, selv om testen er negativ?? Håper noen kan dele sine erfaringer, er veldig usikker.. Takk
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg tok ut hormonspiralen 14.juni. 2 dager etter fikk jeg vanlig mens. IKM var egentlig 14.juli, men TR kom ikke før 2.august, altså 19 dager over. Syklusen var da på 47 dager Jeg testa også negativt :-( Så det som du opplever er fullt mulig At kroppen kommer i ulage etter hormonspiral er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå